Daar betaal je normaliter al gauw 50 euro voor.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd Geo, je wint een dagje met mij
Dan mag je iemand anders blij maken met deze .. prijs, ik hoef hem niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
70 zonder rubberquote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar betaal je normaliter al gauw 50 euro voor.
?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sletje ben je ook he.. en een goedkope ook
bijnaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
Dm van geo aan davy nu: "grapje hoor, ik wil niet dat iedereen dit weet, hoe laat mag ik je ophalen???"
Gast, je maakt 't voor jezelf wel heel moeilijk he van lieverlee.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eerst volhouden dat je zo trouw bent, wat ben jij nep zeg. Voor 10k zou je niks doen, nu gewoon met die sloeber van een Caland batsenquote:
TR gemaakt, je mag geen inhoud van DM's posten.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
Dm van geo aan davy nu: "grapje hoor, ik wil niet dat iedereen dit weet, hoe laat mag ik je ophalen???"
100 euro en een diploma.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
hmf zou toch een gozer pijpen voor 100euro?
Afgestuurd in cocksuckerlogiequote:
0 teveel hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
100.000 jaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
En je vraagt je af waarom ik jou zo'n kutuser vind...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst volhouden dat je zo trouw bent, wat ben jij nep zeg. Voor 10k zou je niks doen, nu gewoon met die sloeber van een Caland batsen![]()
aan de UvA kan je da volgen zeker?quote:
Dat was neuken schelequote:
Wat nou sloeber.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst volhouden dat je zo trouw bent, wat ben jij nep zeg. Voor 10k zou je niks doen, nu gewoon met die sloeber van een Caland batsen![]()
Omdat ik jou betrap op je blunders en je nep gedrag.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En je vraagt je af waarom ik jou zo'n kutuser vind...
Niemand houdt van mensen die open deuren intrappen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik jou betrap op je blunders en je nep gedrag.
Onder de 16 ja?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat nou sloeber.
Ik mag na gisteren wel officieel mijn pedopas ophalen heur.
Mij niet erbij noemen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben weer weg, houdoe he sletje, homo'tje, sloeber en super mod.
Ha mooi, je bent mij vergeten, ''superuser''quote:Op zondag 24 juni 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben weer weg, houdoe he sletje, homo'tje, sloeber en super mod.
Nederland is 16+quote:Op zondag 24 juni 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
17.
Ze zei 19, maar facebook heeft altijd gelijk.
volgens facebook hebben sommige mensen 5 broers van een andere moederquote:Op zondag 24 juni 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
17.
En veel meisjes zijn blijkbaar lesbisch.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
volgens facebook hebben sommige mensen 5 broers van een andere moeder
inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En veel meisjes zijn blijkbaar lesbisch.
Blunders? Nepgedrag? Ga eens begrijpend lezen droeftoeter.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik jou betrap op je blunders en je nep gedrag.
Niks is lekkerder dan el stinho zijn zusquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks is lekkerder dan el stinho zijn zus
pet een pikante sausquote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan van top tot teen onder dat spul zitten
Die geile sletquote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks is lekkerder dan el stinho zijn zus
ek subforum, daar doet ie nu stoerquote:Op zondag 24 juni 2012 21:53 schreef PizzaGeit het volgende:
El Stino Adorablísimo is een beetje afwezig de laatste tijd hier, ofniet?
Issie weggepest?
Hij is weggepest dusquote:Op zondag 24 juni 2012 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ek subforum, daar doet ie nu stoer
Ouwe kinderlokker.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
17.
Biefstuk als beste vlees noemen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beste vlees dat er is
Biefstuk als goede 2de
[ afbeelding ]
2 (getal)quote:
Hoe dichter bij de 0...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ouwe kinderlokker.Je kan zo bij Sjaakbauer gaan werken.
kangeroobiefstuk is nice manquote:
Joh mijn neukertje is 19. Niks mis meequote:Op zondag 24 juni 2012 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ouwe kinderlokker.Je kan zo bij Sjaakbauer gaan werken.
Dan vind je Emile Schelvis ook lekker zeker?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
Gewoon een goede varkenshaas man, niks mis mee.
Walvisvlees schijnt ook lekker te zijn. Wil dat echt een keer eten.
Op 2 na slechtste grap van vandaag.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan vind je Emile Schelvis ook lekker zeker?
Je snapt wat ik bedoel boeler. Er zijn zat stukjes rundvlees die veel malser zijn dan biefstuk hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 (getal)
Het getal twee, weergegeven door het enkele cijfer 2, is het getal dat direct na een komt en direct voor drie.
What is this I don't even...quote:Op zondag 24 juni 2012 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan vind je Emile Schelvis ook lekker zeker?
Ik las kankerbaas ipv varkenshaasquote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
Jij werkte toch in die kinderdisco? Of ben ik nu mis met iemand anders?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Joh mijn neukertje is 19. Niks mis mee
typisch ditquote:Op zondag 24 juni 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij werkte toch in die kinderdisco? Of ben ik nu mis met iemand anders?
Ben je gek man.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
Show me masterquote:Op zondag 24 juni 2012 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel boeler. Er zijn zat stukjes rundvlees die veel malser zijn dan biefstuk hoor.
Dat is Typisch volgens mijquote:Op zondag 24 juni 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij werkte toch in die kinderdisco? Of ben ik nu mis met iemand anders?
Typisch iddquote:
A422 maakte een of andere woordgrap over Jojoortje, dat ze een jojo heeft oid, en mrstyle z'n grap ben ik inmiddels vergeten.quote:
Caland is een japquote:Op zondag 24 juni 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je gek man.Je gaat toch geen walvissen eten?
Waarom niet. Ben dol op vis.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
je beft toch ook weleensquote:Op zondag 24 juni 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Die spits van Engeland is geen goede middenvelder, maar hij is Wel een goede Back
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een mafketel als hij dat serieus meent.
jaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij noemt je eigen moeder een walvis?
lekker veel om van te etenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is het grootste zoogdier op aarde man.
Bloedserieus. Mocht ik ooit die kant op gaan ga ik het zeker proberen. Alleen al uit nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een mafketel als hij dat serieus meent.
Zou je dan ook HCl willen drinken, gewoon om te kijken hoe het smaakt?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bloedserieus. Mocht ik ooit die kant op gaan ga ik het zeker proberen. Alleen al uit nieuwsgierigheid.
Zo begon davy ook over sperma te denken en nu is ie homoquote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou je dan ook HCl willen drinken, gewoon om te kijken hoe het smaakt?
Zou ik wat willen drinken?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou je dan ook HCl willen drinken, gewoon om te kijken hoe het smaakt?
het is vrij normaal, de "nederlanders" in de middeleeuwen aten het ook al.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bloedserieus. Mocht ik ooit die kant op gaan ga ik het zeker proberen. Alleen al uit nieuwsgierigheid.
Treurig, maargoed.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo begon davy ook over sperma te denken en nu is ie homo
Toen was het nog geen bedreigde diersoort he. Je gaat toch ook geen vlees van een Bengaalse Tijger eten of een Witte Neushoorn?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is vrij normaal, de "nederlanders" in de middeleeuwen aten het ook al.
Ja, dat zei Himmler ook in 1943. Je weet hoe het met hem is afgelopen ...quote:Op zondag 24 juni 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een jostivergelijking.
Ben je niet goed bij je eikel ofzo?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo zou dat treuriger zijn dan het eten van een varken?
Huh wat?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
PizzaGeit heb je toevallig met Ajacied422 in de achterbak gezeten? Je kraamt nogal wat onzin uit namelijk...
Eikel, dennenappel, allemaalquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je niet goed bij je eikel ofzo?
Moet jij niet op zo'n speedboot zitten in de Japanse wateren?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen was het nog geen bedreigde diersoort he. Je gaat toch ook geen vlees van een Bengaalse Tijger eten of een Witte Neushoorn?
Wtfquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, dat zei Himmler ook in 1943. Je weet hoe het met hem is afgelopen ...
Je bent 13 ofzo man kneusquote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Slaap liever vies, if you know what I mean
eerst in het modder liggen before slapen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Slaap liever vies, if you know what I mean
Ik snap wel waarom die mensen daar zitten. Die Japanners maken die dieren dood onder valse voorwendselen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet jij niet op zo'n speedboot zitten in de Japanse wateren?
Grappen? Is dat dan humor om te lachen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mag ik dan geen grappen maken, klapjosti
15 trouwens.
Ken anders geen humor om niet om te lachenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Grappen? Is dat dan humor om te lachen?
Ben je echt zo dom?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar waarom zouden we wel miljoenen varkens, kippen en koeien mogen slachten, maar geen enkele walvis?
ja en wij gaan hier gas onder de grond opslaan onder valse voorwendselen. Maar je kan toch best de walvissen die stranden opeten ?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom die mensen daar zitten. Die Japanners maken die dieren dood onder valse voorwendselen.
Walvissen zijn toch met uitsterven bedreigd? Terwijl dat vee dat jij opnoemt makkelijk te fokken is.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar waarom zouden we wel miljoenen varkens, kippen en koeien mogen slachten, maar geen enkele walvis?
Ja dus?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat Walvissen gewoon bedreigde diersoorten zijn en varkens, kippen en koeien niet dumbfuck
Ja dat zijn een stel kankerhippies. Ook altijd met die acties bij Nucleaire energiecentra, complete idiotenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef Caland het volgende:
Sinds dat whale wars ben ik trouwens eerder op de hand van de Jappen. Jezus, wat een treurig volk die actievoerders.
Wat is er mis met actie voeren tegen iets waar je tegen bent?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso actievoerders man
stelletje kansloze kankerhippies
Ga bomen knuffelen langharige hippe tuigquote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er mis met actie voeren tegen iets waar je tegen bent?
Dit is geen natuurlijke selectie (meer).quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja dus?
Er sterven altijd soorten uit, zoiets heet natuurlijke selectie
We noemen het ook gewoon allebei kankerhippiesquote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso actievoerders man
stelletje kansloze kankerhippies
Hij stelt een normale vraag en dan kom jij met een one liner.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga bomen knuffelen langharige hippe tuig
ga demonstreren bij psv homoquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij stelt een normale vraag en dan kom jij met een one liner.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga bomen knuffelen langharige hippe tuig
waarom vermoorden ze dan de vossen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is geen natuurlijke selectie (meer).
Als ik creditcard hem met 3000 euro in de min, dan mag ik pas.quote:
Ene diersoort roeit het andere uit, net als de Homo Sapiens met de Neanderthalers heeft gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is geen natuurlijke selectie (meer).
moet je geo niet pijpen, kwalquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ene diersoort roeit het andere uit, net als de Homo Sapiens met de Neanderthalers heeft gedaan.
Of met de dodo.
Ik heb jou toch moppiequote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een vriendin Steven?
Of een vriend?
anker op manquote:
Ohja, dit is zoveel anders dan de dodoquote:
met een motorboot roei je die walvis er wel uitquote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ohja, dit is zoveel anders dan de dodo![]()
![]()
![]()
Want de dodo roeiden we uit, en de walvis, nouja die roeiden we (bijna) uit, dat is heel anders
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Italië is wel compleet weggespeeld vandaag
Heb je een oogaandoening?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
watquote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat de neuk ga je daar doenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga zo naar Almelo. Misschien kom ik Marko tegen
Dus omdat de dodo werd uitgeroeid is het in een keer goed in jouw redenatie? Dieren rassen compleet uitroeien is sowieso niet goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Want de dodo roeiden we uit, en de walvis, nouja die roeiden we (bijna) uit, dat is heel anders
Hij vind het waarschijnlijk ook goed dat er aardig wat Joden werden omgelegd in 40-45quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus omdat de dodo werd uitgeroeid is het in een keer goed in jouw redenatie? Dieren rassen compleet uitroeien is sowieso niet goed.
duiven mogen van mij best weg.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus omdat de dodo werd uitgeroeid is het in een keer goed in jouw redenatie? Dieren rassen compleet uitroeien is sowieso niet goed.
Is ook erg origineelquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
Wel slim, doen alsof je hoofd pijn doet om de aanval eruit te halen.
Ja, wat mij betreft wel. Ze gaan alleen met grote walvisjagers de zee op om ze dood te schieten en ze vervolgens voor veel geld op de zwarte markt te verkopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja en wij gaan hier gas onder de grond opslaan onder valse voorwendselen. Maar je kan toch best de walvissen die stranden opeten ?
Dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sarcasme is wel heel moeilijk voor jullie he?

Date in een hotel met een kerel zeker he viespeukquote:
Hoezo? Er is niemand die er wat aan doet, wees blij dat er op z'n minst mensen zien (hoewel soms zeer overdreven) toch zoveel mogelijk dergelijke praktijken proberen te verhinderen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef Caland het volgende:
Sinds dat whale wars ben ik trouwens eerder op de hand van de Jappen. Jezus, wat een treurig volk die actievoerders.
Wat is dan je hele punt mafkees?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg alleen dat het niet anders is dan met de walvis. De mens roeit gewoon andere diersoorten uit, omdat het superieur is. Leer eerst even lezen.
Nee man is gewoon voor smaakonderzoek.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft wel. Ze gaan alleen met grote walvisjagers de zee op om ze dood te schieten en ze vervolgens voor veel geld op de zwarte markt te verkopen.
Omdat ze niet zo zeldzaam zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik zeg niet dat ik graag een walvis zou eten, het zijn prachtige beesten. Maar waarom zijn varkens per sé zoveel minderwaardig aan die beesten dan?
Ja, met stinkbommenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Er is niemand die er wat aan doet, wees blij dat er op z'n minst mensen zien (hoewel soms zeer overdreven) toch zoveel mogelijk dergelijke praktijken proberen te verhinderen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
WalvissenVissen
De kleine zeemeermin
Jojoortje
Lees maar even terugquote:
Jij bent echt te dom om te poepen man. Hou gewoon je bek nog maar 3 jaar en praat maar pas mee over volwassenen onderwerpen als je brein volgroeid is.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja dus?
Er sterven altijd soorten uit, zoiets heet natuurlijke selectie
Ik te dom om te poepen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom om te poepen man. Hou gewoon je bek nog maar 3 jaar en praat maar pas mee over volwassenen onderwerpen als je brein volgroeid is.
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom om te poepen man. Hou gewoon je bek nog maar 3 jaar en praat maar pas mee over volwassenen onderwerpen als je brein volgroeid is.
Dit.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ik zeg niet dat ik ook schepen ram met mijn Greenpeace schip, maar ik vind het niet erg als mensen protesteren tegen iets wat zij graag anders willen zien.
En jij het neefje van die twee.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik verdenk pizzageit er weleens van het broertje van hmf te zijn
Ik ken HMF niet eens.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat doe jij nou ineen keer bijdehand. Wat was het VWO 3 ofzo? Ik ga er verder niet op in maar doe niet zo stoer man, mafkees.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lees maar even terug
Probeer ook goed na te denken, misschien een beetje moeilijk voor je, maar het zal je lukken
die2 nieuwe koeien?quote:
Pizzageit is het domme broertje van Ronalstinhoquote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu pas?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Muto ik vind je vanaf nu een leukere user dan Caland.
Hij post hier best wel veel anders hoorquote:
Dat praat 't nog niet goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ene diersoort roeit het andere uit, net als de Homo Sapiens met de Neanderthalers heeft gedaan.
Of met de dodo.
Ohja, je hebt geen idee meer waar je het over hebt, dus je gaat het maar ontwijken?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat doe jij nou ineen keer bijdehand. Wat was het VWO 3 ofzo? Ik ga er verder niet op in maar doe niet zo stoer man, mafkees.
Inddquote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
Weer een enorme kans voor Italië. Hij mag er niet in geloof ik.
Ben ouder dan Stijnquote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pizzageit is het domme broertje van Ronalstinho
Nou ja. Ik vond jullie allebei eerst fucking irritant en dom. Toen kon ik jullie waarderen. Nu vind ik Caland kut en jou kan ik nog steeds waarderen.quote:
Ik heb wel een idee waar ik het over heb. Maar als je zo achterlijk gaat zitten doen heb ik geen zin om mijn mening over dit onderwerp verder met jou te delen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ohja, je hebt geen idee meer waar je het over hebt, dus je gaat het maar ontwijken?
Ik ga trouwens naar 5-VWO
Sgei(t) uit.quote:
Als ik iets doms doe, geeft jou dat dan een goed argument om hetzelfde domme ding te doen of blijft het dan gewoon dom?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hartchirurgquote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
Schijnt dat Pizzageit al hartchirurg én meester in de rechter is
Oh. Wat heeft Caland dan gedaan?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja. Ik vond jullie allebei eerst fucking irritant en dom. Toen kon ik jullie waarderen. Nu vind ik Caland kut en jou kan ik nog steeds waarderen.
Zoals moderator op een forumquote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hartchirurg![]()
Zou ik nooit willen worden, ben je verantwoordelijk voor het leven van een mens.Net als meester in de rechten, doe ik liever iets moeilijkers
Je bent een autist. Simpel gezegd. Ik zit al de hele tijd mee te lezen. Wat een onzin kraam je soms uit. Ik kan het ook als de beste hoor. Maar dit is ook wel bedroevendquote:
Let op, nu komt hij met de dood doener dat hij dat helemaal niet vind.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik iets doms doe, geeft jou dat dan een goed argument om hetzelfde domme ding te doen of blijft het dan gewoon dom?
Ga gewoon slapen man.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een autist. Simpel gezegd. Ik zit al de hele tijd mee te lezen. Wat een onzin kraam je soms uit. Ik kan het ook als de beste hoor. Maar dit is ook wel bedroevend
Is dit een telegram?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een autist. Simpel gezegd. Ik zit al de hele tijd mee te lezen. Wat een onzin kraam je soms uit. Ik kan het ook als de beste hoor. Maar dit is ook wel bedroevend
Ik ben geen autist hoor, wees maar niet bang.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, alleen Morph.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Als je mod bent heb je wel kankeralarmen in je huis hangen
Jij zit ook constant te hunten hoor met livetopics. Als ik jou te slim af ben, dan is het in een van de eerste 20 posts:quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben geen autist hoor, wees maar niet bang.
Zou ik eerder zeggen dat jij autistisch ben, met je 24/7 op FOK! en de oktoberrellen de belangrijkste gebeurtenis van je leven vinden
Ik ook niet. Die krijgen tegenwoordig alleen maar functies omdat ze zwart zijn.quote:
Idd. Genocide van 1940-45 rechtvaardigt gelijksoortige daden heden ten dage.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij vind het waarschijnlijk ook goed dat er aardig wat Joden werden omgelegd in 40-45
Is het al zomervakantie of doe je dit vaker, random ineens (internet)aandacht zoeken door tegen alles en iedereen te ouwe hoeren? Gedraag je man.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou ik eerder zeggen dat jij autistisch ben, met je 24/7 op FOK! en de oktoberrellen de belangrijkste gebeurtenis van je leven vinden
Daaromquote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Genocide van 1940-45 rechtvaardigt gelijksoortige daden heden ten dage.
Aldus PizzaGeit.
Serieus, ga gewoon weg uit VBL en kom niet terug. Ofzo.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is er leuk aan moderator zijn?
Het is trouwens 0-0, als het 1-1 wordt wint Italië toch door uitdoelpunten?
Ik bedoel zwartjes op het forumquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die krijgen tegenwoordig alleen maar functies omdat ze zwart zijn.
jaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Als moderator sta je boven iedereen. kan je users noten. Kan je gebashed worden en krijgt die user een ban.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat zeg je wel. En je bent een boeler als je serieus zo dom bent dat je niet doorhebt hoe dom je zelf aan 't lullen bent.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg alleen dat het niet anders is dan met de walvis. De mens roeit gewoon andere diersoorten uit, omdat het superieur is. Leer eerst even lezen.
Constant te huntenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit ook constant te hunten hoor met livetopics. Als ik jou te slim af ben, dan is het in een van de eerste 20 posts:
HOE KAN DAT ZO SNEL FLIKKER JIJ AJACIED422!!!!1!
quote:Voetbalminnend Spanje treurt om het overlijden van Miki Roqué op 23-jarige leeftijd. De verdediger maakte iets meer dan een jaar geleden bekend dat hij zijn loopbaan tijdelijk moest onderbreken vanwege een tumor in zijn bekken. Roque werd met succes geopereerd, maar is zondag overleden.
Roqué maakte medio 2005 de overstap van Lleida naar Liverpool, dat toentertijd onder leiding van landgenoot Rafa Benítez stond. Op 5 december 2006, op zeventienjarige leeftijd, maakte de verdediger zijn officiële debuut in de Champions League-wedstrijd tegen Galatasaray, als vervanger van Xabi Alonso.
Roqué werd vervolgens aan Oldham Athletic, Xérez en Cartagena uitgeleend. In de zomer van 2009 verbond hij zich voor drie seizoenen aan Real Betis. In maart 2011 werd bekend dat bij de verdediger een tumor was ontdekt.
Ik denk niet zwart of blauw. Niet zwart blauw, maar in de kleur van mijn hart.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik bedoel zwartjes op het forumIk ben van blauw naar zwart gegaan, dus moet hij me niet.
En jij doet rechten?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Genocide van 1940-45 rechtvaardigt gelijksoortige daden heden ten dage.
Aldus PizzaGeit.
kapi wil graag overal antwoord op gevenquote:
Ik kan nu niet meer op je kankeren. Das best jammer.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik bedoel zwartjes op het forumIk ben van blauw naar zwart gegaan, dus moet hij me niet.
Echt, WAAR ZEG IK DAT. Met constant bedoel ik niet heus alles hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Constant te hunten
Heb de laatste weken niet eens meer in livetopics gezeten, want ik zit er alleen in bij wedstrijden, en ik ga niet op FOK! zitten als Oranje speelt
Nu ben je een beetje gay aan het doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk niet zwart of blauw. Niet zwart blauw, maar in de kleur van mijn hart.
Constant = constant.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt, WAAR ZEG IK DAT. Met constant bedoel ik niet heus alles hoor
Ik had de volle score voor de Cito-toets. En jij?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik te dom om te poepen?![]()
Denk zelf nog maar eens na.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En jij doet rechten?
Dacht dat die gasten konden redeneren, valt ook weer vies tegen
Nouja, zoveel moet je er ook niet van verwachten
Dat nummerquote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk niet zwart of blauw. Niet zwart blauw, maar in de kleur van mijn hart.
Oh. Sorry. Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu ben je een beetje gay aan het doen.
ik moet zeggen dat ik het tegenwoordig zo vaak hoor dat ik niet eens meer opschrik van dit soort berichtenquote:
Ik had 539quote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had de volle score voor de Cito-toets. En jij?
Ik had 550, met 5 fouten, omdat werkwoordspelling nooit was uitgelegd aan ons op de basisschoolquote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had de volle score voor de Cito-toets. En jij?
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij post hier best wel veel anders hoor
Werkwoordspelling moet je in groep 8 ook gewoon kunnen beheersen man.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had 550, met 5 fouten, omdat werkwoordspelling nooit was uitgelegd aan ons op de basisschool
Alsof de Cito-toets een goede indicatie is voor intelligentie trouwens
Een betere heb jij nog niet gehad.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had 550, met 5 fouten, omdat werkwoordspelling nooit was uitgelegd aan ons op de basisschool
Het is te zien.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Goede troll.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hartchirurg![]()
Zou ik nooit willen worden, ben je verantwoordelijk voor het leven van een mens.Net als meester in de rechten, doe ik liever iets moeilijkers
Het is groep acht. Beheers je spelling.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werkwoordspelling moet je in groep 8 ook gewoon kunnen beheersen man.
Wat ben je toch een nobel mens.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Maar hey, ik keur de walvisvaart ook niet goed. Zeg alleen dat ik het wel eens zou willen proeven onder het mom van 'nu we er toch zijn'
Ik gebruik de IQ-Test als indicatie. Doe jij dat ook ieder jaar? De nationale iq-test op NED1 doe ik ook graagquote:
Hoezo trollquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gebruik de IQ-Test als indicatie. Doe jij dat ook ieder jaar? De nationale iq-test op NED1 doe ik ook graag
Wat kwam eruit?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
X aantal IQ-testen gedaan en nog wat andere shit, ja dus.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Downiequote:Op zondag 24 juni 2012 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is groep acht. Beheers je spelling.
Je moet toch een beetje meedoen aan die tradities van een land he als je op reis bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |