Maar wij hebben knappe mannen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil eigenlijk wel team Davy zijn, maar ik heb een bijzondere band met HMF.
Fok is een goede leerschool.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoi jongens, ik heb de afgelopen dagen wat geleerd; van kankeren krijg je een ban.
Hij is nu online als Anonymousz.quote:
bullshitquote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoi jongens, ik heb de afgelopen dagen wat geleerd; van kankeren krijg je een ban.
verdrinken, zijn boot is lek.quote:
Wanneer kom je nou eens tot de conclusie dat je een humorloos persoon bent?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Help My Friends - Dolfijnen Aanhang Van Yournetsplitter
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens tot de conclusie dat je een humorloos persoon bent?
Nee dat moest jij doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laat hem even op z'n eigen account gaan dan.
wat?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Help My Friends - Dolfijnen Aanhang Van Yournetsplitter
Als sneeuw voor de zon.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Caland, hebben wij nog een band? Of is dat verdwenen sinds ik zwart ben geworden?
je bent zelf een lelijke voetbalquote:
quote:
Helemaal niets mis meequote:Custom Pizza
Tandoori chicken, rundergehakt, extra kaas (100% mozarella), knoflook
Small Pizza (25cm NY Style)
Garlic Bread
Knoflookbroodje met kruidenboter en kaas.
Nicequote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even eten bestellen
[..]
Helemaal niets mis mee
Zit er geen goede Italiaan in Oss ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even eten bestellen
[..]
Helemaal niets mis mee
Oké interessant man.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even eten bestellen
[..]
Helemaal niets mis mee
Zonde. Pizza's bij domino's/NY pizzaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel, bezorgen niet.
http://goo.gl/maps/amT2
ga fietsen vetklepquote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel, bezorgen niet.
http://goo.gl/maps/amT2
Koop dan ook niet van die goedkope bunt, kinderen zijn duur jonge.. moet je niet op besparen om die te voorkomen.quote:
Boeiend man. Heb een goede trap.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koop dan ook niet van die goedkope bunt, kinderen zijn duur jonge.. moet je niet op besparen om die te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |