quote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een mafketel als hij dat serieus meent.
jaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij noemt je eigen moeder een walvis?
lekker veel om van te etenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is het grootste zoogdier op aarde man.
Bloedserieus. Mocht ik ooit die kant op gaan ga ik het zeker proberen. Alleen al uit nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een mafketel als hij dat serieus meent.
Zou je dan ook HCl willen drinken, gewoon om te kijken hoe het smaakt?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bloedserieus. Mocht ik ooit die kant op gaan ga ik het zeker proberen. Alleen al uit nieuwsgierigheid.
Zo begon davy ook over sperma te denken en nu is ie homoquote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou je dan ook HCl willen drinken, gewoon om te kijken hoe het smaakt?
Zou ik wat willen drinken?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou je dan ook HCl willen drinken, gewoon om te kijken hoe het smaakt?
het is vrij normaal, de "nederlanders" in de middeleeuwen aten het ook al.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bloedserieus. Mocht ik ooit die kant op gaan ga ik het zeker proberen. Alleen al uit nieuwsgierigheid.
Treurig, maargoed.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo begon davy ook over sperma te denken en nu is ie homo
Toen was het nog geen bedreigde diersoort he. Je gaat toch ook geen vlees van een Bengaalse Tijger eten of een Witte Neushoorn?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is vrij normaal, de "nederlanders" in de middeleeuwen aten het ook al.
Ja, dat zei Himmler ook in 1943. Je weet hoe het met hem is afgelopen ...quote:Op zondag 24 juni 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een jostivergelijking.
Ben je niet goed bij je eikel ofzo?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo zou dat treuriger zijn dan het eten van een varken?
Huh wat?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
PizzaGeit heb je toevallig met Ajacied422 in de achterbak gezeten? Je kraamt nogal wat onzin uit namelijk...
Eikel, dennenappel, allemaalquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je niet goed bij je eikel ofzo?
Moet jij niet op zo'n speedboot zitten in de Japanse wateren?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen was het nog geen bedreigde diersoort he. Je gaat toch ook geen vlees van een Bengaalse Tijger eten of een Witte Neushoorn?
Wtfquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, dat zei Himmler ook in 1943. Je weet hoe het met hem is afgelopen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |