We noemen het ook gewoon allebei kankerhippiesquote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso actievoerders man
stelletje kansloze kankerhippies
Hij stelt een normale vraag en dan kom jij met een one liner.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga bomen knuffelen langharige hippe tuig
ga demonstreren bij psv homoquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij stelt een normale vraag en dan kom jij met een one liner.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga bomen knuffelen langharige hippe tuig
waarom vermoorden ze dan de vossen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is geen natuurlijke selectie (meer).
Als ik creditcard hem met 3000 euro in de min, dan mag ik pas.quote:
Ene diersoort roeit het andere uit, net als de Homo Sapiens met de Neanderthalers heeft gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is geen natuurlijke selectie (meer).
moet je geo niet pijpen, kwalquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ene diersoort roeit het andere uit, net als de Homo Sapiens met de Neanderthalers heeft gedaan.
Of met de dodo.
Ik heb jou toch moppiequote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een vriendin Steven?
Of een vriend?
anker op manquote:
Ohja, dit is zoveel anders dan de dodoquote:
met een motorboot roei je die walvis er wel uitquote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ohja, dit is zoveel anders dan de dodo![]()
![]()
![]()
Want de dodo roeiden we uit, en de walvis, nouja die roeiden we (bijna) uit, dat is heel anders
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Italië is wel compleet weggespeeld vandaag
Heb je een oogaandoening?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
watquote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat de neuk ga je daar doenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga zo naar Almelo. Misschien kom ik Marko tegen
Dus omdat de dodo werd uitgeroeid is het in een keer goed in jouw redenatie? Dieren rassen compleet uitroeien is sowieso niet goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ohja, dit is zoveel anders dan de dodo![]()
![]()
![]()
Want de dodo roeiden we uit, en de walvis, nouja die roeiden we (bijna) uit, dat is heel anders
Hij vind het waarschijnlijk ook goed dat er aardig wat Joden werden omgelegd in 40-45quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus omdat de dodo werd uitgeroeid is het in een keer goed in jouw redenatie? Dieren rassen compleet uitroeien is sowieso niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |