Wat de neuk ga je daar doenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga zo naar Almelo. Misschien kom ik Marko tegen
Dus omdat de dodo werd uitgeroeid is het in een keer goed in jouw redenatie? Dieren rassen compleet uitroeien is sowieso niet goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ohja, dit is zoveel anders dan de dodo![]()
![]()
![]()
Want de dodo roeiden we uit, en de walvis, nouja die roeiden we (bijna) uit, dat is heel anders
Hij vind het waarschijnlijk ook goed dat er aardig wat Joden werden omgelegd in 40-45quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus omdat de dodo werd uitgeroeid is het in een keer goed in jouw redenatie? Dieren rassen compleet uitroeien is sowieso niet goed.
duiven mogen van mij best weg.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus omdat de dodo werd uitgeroeid is het in een keer goed in jouw redenatie? Dieren rassen compleet uitroeien is sowieso niet goed.
Is ook erg origineelquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
Wel slim, doen alsof je hoofd pijn doet om de aanval eruit te halen.
Ja, wat mij betreft wel. Ze gaan alleen met grote walvisjagers de zee op om ze dood te schieten en ze vervolgens voor veel geld op de zwarte markt te verkopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja en wij gaan hier gas onder de grond opslaan onder valse voorwendselen. Maar je kan toch best de walvissen die stranden opeten ?
Dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sarcasme is wel heel moeilijk voor jullie he?

Date in een hotel met een kerel zeker he viespeukquote:
Hoezo? Er is niemand die er wat aan doet, wees blij dat er op z'n minst mensen zien (hoewel soms zeer overdreven) toch zoveel mogelijk dergelijke praktijken proberen te verhinderen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef Caland het volgende:
Sinds dat whale wars ben ik trouwens eerder op de hand van de Jappen. Jezus, wat een treurig volk die actievoerders.
Wat is dan je hele punt mafkees?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg alleen dat het niet anders is dan met de walvis. De mens roeit gewoon andere diersoorten uit, omdat het superieur is. Leer eerst even lezen.
Nee man is gewoon voor smaakonderzoek.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft wel. Ze gaan alleen met grote walvisjagers de zee op om ze dood te schieten en ze vervolgens voor veel geld op de zwarte markt te verkopen.
Omdat ze niet zo zeldzaam zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik zeg niet dat ik graag een walvis zou eten, het zijn prachtige beesten. Maar waarom zijn varkens per sé zoveel minderwaardig aan die beesten dan?
Ja, met stinkbommenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Er is niemand die er wat aan doet, wees blij dat er op z'n minst mensen zien (hoewel soms zeer overdreven) toch zoveel mogelijk dergelijke praktijken proberen te verhinderen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
WalvissenVissen
De kleine zeemeermin
Jojoortje
Lees maar even terugquote:
Jij bent echt te dom om te poepen man. Hou gewoon je bek nog maar 3 jaar en praat maar pas mee over volwassenen onderwerpen als je brein volgroeid is.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja dus?
Er sterven altijd soorten uit, zoiets heet natuurlijke selectie
Ik te dom om te poepen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom om te poepen man. Hou gewoon je bek nog maar 3 jaar en praat maar pas mee over volwassenen onderwerpen als je brein volgroeid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |