Daaromquote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Genocide van 1940-45 rechtvaardigt gelijksoortige daden heden ten dage.
Aldus PizzaGeit.
Serieus, ga gewoon weg uit VBL en kom niet terug. Ofzo.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is er leuk aan moderator zijn?
Het is trouwens 0-0, als het 1-1 wordt wint Italië toch door uitdoelpunten?
Ik bedoel zwartjes op het forumquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die krijgen tegenwoordig alleen maar functies omdat ze zwart zijn.
jaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Als moderator sta je boven iedereen. kan je users noten. Kan je gebashed worden en krijgt die user een ban.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat zeg je wel. En je bent een boeler als je serieus zo dom bent dat je niet doorhebt hoe dom je zelf aan 't lullen bent.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg alleen dat het niet anders is dan met de walvis. De mens roeit gewoon andere diersoorten uit, omdat het superieur is. Leer eerst even lezen.
Constant te huntenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit ook constant te hunten hoor met livetopics. Als ik jou te slim af ben, dan is het in een van de eerste 20 posts:
HOE KAN DAT ZO SNEL FLIKKER JIJ AJACIED422!!!!1!
quote:Voetbalminnend Spanje treurt om het overlijden van Miki Roqué op 23-jarige leeftijd. De verdediger maakte iets meer dan een jaar geleden bekend dat hij zijn loopbaan tijdelijk moest onderbreken vanwege een tumor in zijn bekken. Roque werd met succes geopereerd, maar is zondag overleden.
Roqué maakte medio 2005 de overstap van Lleida naar Liverpool, dat toentertijd onder leiding van landgenoot Rafa Benítez stond. Op 5 december 2006, op zeventienjarige leeftijd, maakte de verdediger zijn officiële debuut in de Champions League-wedstrijd tegen Galatasaray, als vervanger van Xabi Alonso.
Roqué werd vervolgens aan Oldham Athletic, Xérez en Cartagena uitgeleend. In de zomer van 2009 verbond hij zich voor drie seizoenen aan Real Betis. In maart 2011 werd bekend dat bij de verdediger een tumor was ontdekt.
Ik denk niet zwart of blauw. Niet zwart blauw, maar in de kleur van mijn hart.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik bedoel zwartjes op het forumIk ben van blauw naar zwart gegaan, dus moet hij me niet.
En jij doet rechten?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Genocide van 1940-45 rechtvaardigt gelijksoortige daden heden ten dage.
Aldus PizzaGeit.
kapi wil graag overal antwoord op gevenquote:
Ik kan nu niet meer op je kankeren. Das best jammer.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik bedoel zwartjes op het forumIk ben van blauw naar zwart gegaan, dus moet hij me niet.
Echt, WAAR ZEG IK DAT. Met constant bedoel ik niet heus alles hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Constant te hunten
Heb de laatste weken niet eens meer in livetopics gezeten, want ik zit er alleen in bij wedstrijden, en ik ga niet op FOK! zitten als Oranje speelt
Nu ben je een beetje gay aan het doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk niet zwart of blauw. Niet zwart blauw, maar in de kleur van mijn hart.
Constant = constant.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt, WAAR ZEG IK DAT. Met constant bedoel ik niet heus alles hoor
Ik had de volle score voor de Cito-toets. En jij?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik te dom om te poepen?![]()
Denk zelf nog maar eens na.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En jij doet rechten?
Dacht dat die gasten konden redeneren, valt ook weer vies tegen
Nouja, zoveel moet je er ook niet van verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |