Als ik iets doms doe, geeft jou dat dan een goed argument om hetzelfde domme ding te doen of blijft het dan gewoon dom?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ohja, dit is zoveel anders dan de dodo![]()
![]()
![]()
Want de dodo roeiden we uit, en de walvis, nouja die roeiden we (bijna) uit, dat is heel anders
Hartchirurgquote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
Schijnt dat Pizzageit al hartchirurg én meester in de rechter is
Oh. Wat heeft Caland dan gedaan?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja. Ik vond jullie allebei eerst fucking irritant en dom. Toen kon ik jullie waarderen. Nu vind ik Caland kut en jou kan ik nog steeds waarderen.
Zoals moderator op een forumquote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hartchirurg![]()
Zou ik nooit willen worden, ben je verantwoordelijk voor het leven van een mens.Net als meester in de rechten, doe ik liever iets moeilijkers
Je bent een autist. Simpel gezegd. Ik zit al de hele tijd mee te lezen. Wat een onzin kraam je soms uit. Ik kan het ook als de beste hoor. Maar dit is ook wel bedroevendquote:
Let op, nu komt hij met de dood doener dat hij dat helemaal niet vind.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik iets doms doe, geeft jou dat dan een goed argument om hetzelfde domme ding te doen of blijft het dan gewoon dom?
Ga gewoon slapen man.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Italië is wel compleet weggespeeld vandaag
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een autist. Simpel gezegd. Ik zit al de hele tijd mee te lezen. Wat een onzin kraam je soms uit. Ik kan het ook als de beste hoor. Maar dit is ook wel bedroevend
Is dit een telegram?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een autist. Simpel gezegd. Ik zit al de hele tijd mee te lezen. Wat een onzin kraam je soms uit. Ik kan het ook als de beste hoor. Maar dit is ook wel bedroevend
Ik ben geen autist hoor, wees maar niet bang.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, alleen Morph.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Als je mod bent heb je wel kankeralarmen in je huis hangen
Jij zit ook constant te hunten hoor met livetopics. Als ik jou te slim af ben, dan is het in een van de eerste 20 posts:quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben geen autist hoor, wees maar niet bang.
Zou ik eerder zeggen dat jij autistisch ben, met je 24/7 op FOK! en de oktoberrellen de belangrijkste gebeurtenis van je leven vinden
Ik ook niet. Die krijgen tegenwoordig alleen maar functies omdat ze zwart zijn.quote:
Idd. Genocide van 1940-45 rechtvaardigt gelijksoortige daden heden ten dage.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij vind het waarschijnlijk ook goed dat er aardig wat Joden werden omgelegd in 40-45
Is het al zomervakantie of doe je dit vaker, random ineens (internet)aandacht zoeken door tegen alles en iedereen te ouwe hoeren? Gedraag je man.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben geen autist hoor, wees maar niet bang.
Zou ik eerder zeggen dat jij autistisch ben, met je 24/7 op FOK! en de oktoberrellen de belangrijkste gebeurtenis van je leven vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |