Constant = constant.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt, WAAR ZEG IK DAT. Met constant bedoel ik niet heus alles hoor
Ik had de volle score voor de Cito-toets. En jij?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik te dom om te poepen?![]()
Denk zelf nog maar eens na.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En jij doet rechten?
Dacht dat die gasten konden redeneren, valt ook weer vies tegen
Nouja, zoveel moet je er ook niet van verwachten
Dat nummerquote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk niet zwart of blauw. Niet zwart blauw, maar in de kleur van mijn hart.
Oh. Sorry. Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu ben je een beetje gay aan het doen.
ik moet zeggen dat ik het tegenwoordig zo vaak hoor dat ik niet eens meer opschrik van dit soort berichtenquote:
Ik had 539quote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had de volle score voor de Cito-toets. En jij?
Ik had 550, met 5 fouten, omdat werkwoordspelling nooit was uitgelegd aan ons op de basisschoolquote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had de volle score voor de Cito-toets. En jij?
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij post hier best wel veel anders hoor
Werkwoordspelling moet je in groep 8 ook gewoon kunnen beheersen man.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had 550, met 5 fouten, omdat werkwoordspelling nooit was uitgelegd aan ons op de basisschool
Alsof de Cito-toets een goede indicatie is voor intelligentie trouwens
Een betere heb jij nog niet gehad.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had 550, met 5 fouten, omdat werkwoordspelling nooit was uitgelegd aan ons op de basisschool
Het is te zien.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Goede troll.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hartchirurg![]()
Zou ik nooit willen worden, ben je verantwoordelijk voor het leven van een mens.Net als meester in de rechten, doe ik liever iets moeilijkers
Het is groep acht. Beheers je spelling.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werkwoordspelling moet je in groep 8 ook gewoon kunnen beheersen man.
Wat ben je toch een nobel mens.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Maar hey, ik keur de walvisvaart ook niet goed. Zeg alleen dat ik het wel eens zou willen proeven onder het mom van 'nu we er toch zijn'
Ik gebruik de IQ-Test als indicatie. Doe jij dat ook ieder jaar? De nationale iq-test op NED1 doe ik ook graagquote:
Hoezo trollquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gebruik de IQ-Test als indicatie. Doe jij dat ook ieder jaar? De nationale iq-test op NED1 doe ik ook graag
Wat kwam eruit?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
X aantal IQ-testen gedaan en nog wat andere shit, ja dus.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben geen autist hoor, wees maar niet bang.
Zou ik eerder zeggen dat jij autistisch ben, met je 24/7 op FOK! en de oktoberrellen de belangrijkste gebeurtenis van je leven vinden
Downiequote:Op zondag 24 juni 2012 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is groep acht. Beheers je spelling.
Je moet toch een beetje meedoen aan die tradities van een land he als je op reis bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |