SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld om Intronic te aanbidden, held voor het leven.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEUTSCHLAND UBER ALLESCH![]()
Een andere post, die zo te interpreteren viel.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:32 schreef Typisch het volgende:
Ik snap alleen niet waar het ineens vandaan kwam, niemand zei iets over haar vriendje of dat het een klootzak was oid.#TeamMiley![]()
Begin er maar mee, want ik weet van niks en ben nieuwsgierig.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Kanker nou alsjeblieft een keer op zeg, complete randdebiel. Ik ken een aantal debielen maar jij lijkt hier toch wel met kop en schouders bovenuit te steken. De oneindige stroom aan domheid die jij uitstraalt lijkt niet doorbroken te kunnen worden. Elke keer dat ik een post van jou heb gelezen word ik weer een beetje droevig van de gedachte dat ik dit land moet delen met mensen zoals jij. Een land waarmee we vooruit willen, maar worden tegenhouden door blokken aan ons been, debielen, mafkezen, zoals jij. En het zijn juist de mensen zoals jij die zich buitensporig lijken te voortplanten, waardoor we niets anders dan achteruitgang en stagnatie zullen kennen. Het is een vicieuze cirkel van domheid die niet doorbroken kan worden en jij bent de ambassadeur hiervan.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stel je niet aan man met je gezeik, je hebt helemaal niet veel moeten verwerken en als je wilt zeiken over je problemen doe dat ergens anders man![]()
Goed betoog. Even lezenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kanker nou alsjeblieft een keer op zeg, complete randdebiel. Ik ken een aantal debielen maar jij lijkt hier toch wel met kop en schouders bovenuit te steken. De oneindige stroom aan domheid die jij uitstraalt lijkt niet doorbroken te kunnen worden. Elke keer dat ik een post van jou heb gelezen word ik weer een beetje droevig van de gedachte dat ik dit land moet delen met mensen zoals jij. Een land waarmee we vooruit willen, maar worden tegenhouden door blokken aan ons been, debielen, mafkezen, zoals jij. En het zijn juist de mensen zoals jij die zich buitensporig lijken te voortplanten, waardoor we niets anders dan achteruitgang en stagnatie zullen kennen. Het is een vicieuze cirkel van domheid die niet doorbroken kan worden en jij bent de ambassadeur hiervan.![]()
Je slaat de plank volledig mis, ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Was jij dat niet, die in het versieren topic dat kwam vertellen en voor slet werd uitgemaakt?
In dat geval mijn excuses.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zullen we het hebben over mijn voetbalpoule hebben dat slecht gaat omdat sommige landen in ene goed spelen.![]()
Uit deze post kan ik aflezen dat jij D66 stemt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kanker nou alsjeblieft een keer op zeg, complete randdebiel. Ik ken een aantal debielen maar jij lijkt hier toch wel met kop en schouders bovenuit te steken. De oneindige stroom aan domheid die jij uitstraalt lijkt niet doorbroken te kunnen worden. Elke keer dat ik een post van jou heb gelezen word ik weer een beetje droevig van de gedachte dat ik dit land moet delen met mensen zoals jij. Een land waarmee we vooruit willen, maar worden tegenhouden door blokken aan ons been, debielen, mafkezen, zoals jij. En het zijn juist de mensen zoals jij die zich buitensporig lijken te voortplanten, waardoor we niets anders dan achteruitgang en stagnatie zullen kennen. Het is een vicieuze cirkel van domheid die niet doorbroken kan worden en jij bent de ambassadeur hiervan.![]()
Pindakaas?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef Typisch het volgende:
Oh god, waarom gaat iedereen happen?Please, laten we het over wat anders hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, wtf.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef Flippiee het volgende:
Zullen we het hebben over mijn voetbalpoule hebben dat slecht gaat omdat sommige landen in ene goed spelen.![]()
![]()
Tyf op met je kanker!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kanker nou alsjeblieft een keer op zeg, complete randdebiel. Ik ken een aantal debielen maar jij lijkt hier toch wel met kop en schouders bovenuit te steken. De oneindige stroom aan domheid die jij uitstraalt lijkt niet doorbroken te kunnen worden. Elke keer dat ik een post van jou heb gelezen word ik weer een beetje droevig van de gedachte dat ik dit land moet delen met mensen zoals jij. Een land waarmee we vooruit willen, maar worden tegenhouden door blokken aan ons been, debielen, mafkezen, zoals jij. En het zijn juist de mensen zoals jij die zich buitensporig lijken te voortplanten, waardoor we niets anders dan achteruitgang en stagnatie zullen kennen. Het is een vicieuze cirkel van domheid die niet doorbroken kan worden en jij bent de ambassadeur hiervan.
Nee, serieus, dit is allemaal waar wat daar staat.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uit deze post kan ik aflezen dat jij D66 stemt.stakker.
![]()
Doe maar via dmquote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laten we boterbartje wegpesten, ik heb wel zin in een relBaby darling doll face honey![]()
Dat is een goed teken. Mensen die er geen verstand van hebben winnen die kut dingen altijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef Flippiee het volgende:
![]()
Net als met Fanta.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laten we boterbartje wegpesten, ik heb wel zin in een relLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Eerst Polen dan Denemarken dan Italie dan Engeland dan weet ik veel welk land. Daar gaan mijn puntenquote:![]()
![]()
Word minister president man, die mensen hebben ook altijd praatjes met stagnatie, vooruitgang en daar blijft het ook bij dom gebabbel!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kanker nou alsjeblieft een keer op zeg, complete randdebiel. Ik ken een aantal debielen maar jij lijkt hier toch wel met kop en schouders bovenuit te steken. De oneindige stroom aan domheid die jij uitstraalt lijkt niet doorbroken te kunnen worden. Elke keer dat ik een post van jou heb gelezen word ik weer een beetje droevig van de gedachte dat ik dit land moet delen met mensen zoals jij. Een land waarmee we vooruit willen, maar worden tegenhouden door blokken aan ons been, debielen, mafkezen, zoals jij. En het zijn juist de mensen zoals jij die zich buitensporig lijken te voortplanten, waardoor we niets anders dan achteruitgang en stagnatie zullen kennen. Het is een vicieuze cirkel van domheid die niet doorbroken kan worden en jij bent de ambassadeur hiervan.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Zullen we het hebben over onze toekomstige romance?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef Flippiee het volgende:
Zullen we het hebben over mijn voetbalpoule hebben dat slecht gaat omdat sommige landen in ene goed spelen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Laten we het over mijn incompetentie voor wat betreft touchscreens hebben.
Vriendin van mij heeft hem gewoon zo ingevuld en heeft 200 punten meer dan ikquote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een goed teken. Mensen die er geen verstand van hebben winnen die kut dingen altijd.![]()
![]()
![]()
Oh zei ik zuur? Ik bedoel zoet..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hou anders wel van zure snoepjesMn moeder manier van een poule invullen: tegenovergestelde doen van wat iedereen doetquote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een goed teken. Mensen die er geen verstand van hebben winnen die kut dingen altijd.. En ze heeft 2x gewonnen hahaha
.
Baby darling doll face honey![]()
Wel een partij war ik op zou overwegen te stemmen ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uit deze post kan ik aflezen dat jij D66 stemt.Ga jij nou maar Recht en Management "studeren" (quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Word minister president man, die mensen hebben ook altijd praatjes met stagnatie, vooruitgang en daar blijft het ook bij dom gebabbel!)
![]()
Kijk hem gelijk in de verdediging.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat ga je mij ineens stakker noemen kankerkneus?![]()
![]()
D66 heeft wel goede standpunten wat betreft onderwijs maar ik snap niet dat ze 1 europees land willen omdat we tegen amerika/china/rusland moeten. Je hoeft helemaal niet tegen iemand op te boksen, wat een onzinquote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uit deze post kan ik aflezen dat jij D66 stemt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Dan heb jij er meer verstand van, gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft hem gewoon zo ingevuld en heeft 200 punten meer dan ik![]()
Voor hoever dat kan bij een vrouw natuurlijk.
![]()
Graagquote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over onze toekomstige romance?Hahahaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb jij er meer verstand van, gefeliciteerd!Voor hoever dat kan bij een vrouw natuurlijk.
![]()
Thanks, geloof ik.
![]()
Jij kan anders ook de politiek in met je kant-noch-wal gebrabbel wat serieus nergens op berust. Ik wens je een fractie van mijn gezeik toe, dat is meer dan genoeg. Klapjosti.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Word minister president man, die mensen hebben ook altijd praatjes met stagnatie, vooruitgang en daar blijft het ook bij dom gebabbel!#TeamMiley![]()
Hm, hou niet zo van lollys zuigen, ben meer een bijter. Heb dat geduld nooitquote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb een lolly wil je er op zuigen?Tjoekietjoekquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
Orgasme !quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog met je gespeeld, vond je het lekker?![]()
Dat is het punt waarop ik NIET voor D66 wil stemmen, hun Europa beleid. Anders hadden ze gelijk mijn stem.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
D66 heeft wel goede standpunten wat betreft onderwijs maar ik snap niet dat ze 1 europees land willen omdat we tegen amerika/china/rusland moeten. Je hoeft helemaal niet tegen iemand op te boksen, wat een onzin![]()
wat? je hoeft helemaal niet te studeren om iets te halenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel een partij war ik op zou overwegen te stemmen ja.
[..]
Ga jij nou maar Recht en Management "studeren" ()
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
De laatste zinnen van mij posts moet je meestal niet serieus nemen.quote:
Dus het was een compliment.![]()
Jij leest dingen die er niet zijn?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat? je hoeft helemaal niet te studeren om iets te halen![]()
Ja dat slaat inderdaad nergens op. Maar wilders slaat ook nergens op met z'n anti-europaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is het punt waarop ik NIET voor D66 wil stemmen, hun Europa beleid. Anders hadden ze gelijk mijn stem.
Nou, je wilt wel graag zielig gevonden worden. Ik geloof best dat je wat hebt meegemaakt maar jeetje hé.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij kan anders ook de politiek in met je kant-noch-wal gebrabbel wat serieus nergens op berust. Ik wens je een fractie van mijn gezeik toe, dat is meer dan genoeg. Klapjosti.![]()
Iedereen heeft zijn/haar problemen, maar om het dan aan iemand anders toe te wensen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij kan anders ook de politiek in met je kant-noch-wal gebrabbel wat serieus nergens op berust. Ik wens je een fractie van mijn gezeik toe, dat is meer dan genoeg. Klapjosti.Negeer die gozer dan gewoon.
![]()
Ik vraag me echt af hoe vaak jij wel niet heb gezegd dat mensen je posts niet serieus moeten nemenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
De laatste zinnen van mij posts moet je meestal niet serieus nemen.
Dus het was een compliment..
In dat geval trek ik me wel terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, hou niet zo van lollys zuigen, ben meer een bijter. Heb dat geduld nooit
En af.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Goede woordkeuzequote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij kan anders ook de politiek in met je kant-noch-wal gebrabbel wat serieus nergens op berust. Ik wens je een fractie van mijn gezeik toe, dat is meer dan genoeg. Klapjosti..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Soms, maar wat is je probleem met dat ik ga studeren? dat wordt toch sowieso gezien als de stap na middelbare school die je moet zetten?quote:Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
BB is moeilijk te negeren, het is echt een mug die telkens om je oor zoemt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn/haar problemen, maar om het dan aan iemand anders toe te wensen.Negeer die gozer dan gewoon.
![]()
Te vaak. Mensen nemen het te vaak te serieus.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe vaak jij wel niet heb gezegd dat mensen je posts niet serieus moeten nemen.
Voor het overgrote deel praat ik gewoon onzin, tenzij het over serieuze dingen gaat.
![]()
Shit, zo laag en moest lachenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
In dat geval trek ik me wel terug.
En af..
how do we knoooowquote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Te vaak. Mensen nemen het te vaak te serieus.Voor het overgrote deel praat ik gewoon onzin, tenzij het over serieuze dingen gaat.
Ja ik weet niet eens wat ze meegemaakt heeft dus misschien komt wat ongevoelig over maar ik lees alleen maar slachtoffergejammer; komop move on blablaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou, je wilt wel graag zielig gevonden worden. Ik geloof best dat je wat hebt meegemaakt maar jeetje hé.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Soms, maar wat is je probleem met dat ik ga studeren? dat wordt toch sowieso gezien als de stap na middelbare school die je moet zetten?
Laten we hier maar mee stoppen.![]()
Of iig. doe het in een topic waar het voor bestemd is.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik weet niet eens wat ze meegemaakt heeft dus misschien komt wat ongevoelig over maar ik lees alleen maar slachtoffergejammer; komop move on blabla![]()
Okquote:
Ik hoef jouw medelijden helemaal niet, eigenlijk dat van niemand niet, maar kennelijk is gewoon 'oke, je hebt gezeik' al te veel moeite, maar ik pak mijn dagboek al.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou, je wilt wel graag zielig gevonden worden. Ik geloof best dat je wat hebt meegemaakt maar jeetje hé.#TeamMiley![]()
Datdusquote:Op maandag 11 juni 2012 23:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Of iig. doe het in een topic waar het voor bestemd is.
Ik zou Uft geven, ik heb er zelfs een poll voor aangemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik zeg het nu eerlijk.
Ik vind Uft een leuk en lief meisje![]()
Poll: Zou jij UFT hard geven
• Ja
• Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierVerliefdheid is voor de dommen![]()
Ja ik weet wel dat ik het niet al te serieus moet nemen, maar somsquote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
De laatste zinnen van mij posts moet je meestal niet serieus nemen.
Dus het was een compliment.
ThanksStrand, want de zee.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Romantische strandwandelingen, of boswandelingen?![]()
![]()
![]()
Botervloot, of hoe je ook heet, tief gewoon op met je gezeik. Niemand zit daarop te wachten. Doe leuk meepraten of rot gewoon een eind weg.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Laten we stoppen met vechten en het weer over seks hebben, zoals vroegah.
Faye en heloef zitten in dit topique, dus dat zou moeten lukken.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Wat wil je dan dat we er aan doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoef jouw medelijden helemaal niet, eigenlijk dat van niemand niet, maar kennelijk is gewoon 'oke, je hebt gezeik' al te veel moeite, maar ik pak mijn dagboek al.![]()
![]()
okquote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
Botervloot, of hoe je ook heet, tief gewoon op met je gezeik. Niemand zit daarop te wachten. Doe leuk meepraten of rot gewoon een eind weg.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Mijn humor, ranzig, sneu, oversekst. Maar de mensen lachen wel.quote:
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Nou kijk, ik vind het zwaar kut voor je dat je het moeilijk hebt met de shit die je meemaakt. Maar het punt is dat iedereen dat heeft,de één wat meer dan de ander, maar ik snap best dat mensen zich eraan storen. Alleen om dan zo achterlijk te reageren gaat een beetje te ver.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoef jouw medelijden helemaal niet, eigenlijk dat van niemand niet, maar kennelijk is gewoon 'oke, je hebt gezeik' al te veel moeite, maar ik pak mijn dagboek al.![]()
Vind ik ook lekkerquote:Wat wil je bereikenquote:Welke partijen twijfel je tussen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel een partij war ik op zou overwegen te stemmen ja.![]()
Oh vind je dat oversekst? Okeequote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Mijn humor, ranzig, sneu, oversekst. Maar de mensen lachen wel.Baby darling doll face honey![]()
Shut up and listen. Nouja, vooral: laat me lekker lullen als ik daar behoefte aan heb en ga er gewoon niet op in. Klaar.quote:#TeamMiley![]()
datdus ik kan niet dm'enOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Ja, dat is natuurlijk lulkoek. Als je een luisterend oor wilt is in een openbaar forum wel een hele slechte plek.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Shut up and listen. Nouja, vooral: laat me lekker lullen als ik daar behoefte aan heb en ga er gewoon niet op in. Klaar.![]()
Ja ik ben het hier wel beetje mee eens. Vooral het stuk "iedereen heeft dat" en de een wat erger dan de ander maar iedereen is zielig als mensen maar genoeg lullenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou kijk, ik vind het zwaar kut voor je dat je het moeilijk hebt met de shit die je meemaakt. Maar het punt is dat iedereen dat heeft,de één wat meer dan de ander, maar ik snap best dat mensen zich eraan storen. Alleen om dan zo achterlijk te reageren gaat een beetje te ver..
Ok, ik hoop dat jullie dit snappen. En het is prima als je je verhaal kwijt wilt pindake, maar als hier mensen zijn die daar niet op zitte nte wachten, kun je dat dan niet beter via dm doen bij mensne die dat wel doen?
Lijkt me voor jezelf ook fijner?
Ik woon vlak bij de zee, dus dat is wel praktisch.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat ik het niet al te serieus moet nemen, maar soms
Thanks
[..]
Strand, want de zee.![]()
En na de vurige passie van een beginnende relatie tussen 2 mensen in de bloei van hun leven, dan komt het settelen. Ik wil sowieso een slang. Nemen we daar een kat of een hond bij. Of beiden?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier het voorbeeld van iemand die het niet helemaal snaptquote:![]()
![]()
Ik weet het nog niet helemaal eigenlijk, ik heb me er nog niet echt in verdiept deze keer. Ik ga eens kijken of ik een stemwijzer kan vinden. Ik heb geen tijd om me in alle partij programma's te verdiepen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vind ik ook lekker
[..]
Wat wil je bereiken
[..]
Welke partijen twijfel je tussen?![]()
Maak me hoofd niet moe met seks.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laten we stoppen met vechten en het weer over seks hebben, zoals vroegah.
Faye en heloef zitten in dit topique, dus dat zou moeten lukken.Verliefdheid is voor de dommen![]()
ahaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Al mijn grappen gaan over seks, dan is mijn humor oversekst.. *gniffel
Wacht maar tot je echt seks hebt gehad. Dan worden je grappen nog leuker.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Al mijn grappen gaan over seks, dan is mijn humor oversekst.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er is er zelfs een heel subforum voor hier.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ben het hier wel beetje mee eens. Vooral het stuk "iedereen heeft dat" en de een wat erger dan de ander maar iedereen is zielig als mensen maar genoeg lullen.
Ok, ik hoop dat jullie dit snappen. En het is prima als je je verhaal kwijt wilt pindake, maar als hier mensen zijn die daar niet op zitte nte wachten, kun je dat dan niet beter via dm doen bij mensne die dat wel doen?
Lijkt me voor jezelf ook fijner?
Maar goed, gister nacht hadden we hier ook zo'n gesprek met zelfs een gevoelige steven. Dus toen kon het wel.
Maar nu zitten er blijkbaar mensen die er niet op zitten te wachten en daar moet je dan ook naar luisteren wat mij betreft.
![]()
Ik denk dan meestal met mijn jongeheer, dus dat is meestal geen probleem.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Maak me hoofd niet moe met seks.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ja, wat jij nu zegt bedoel ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is er zelfs een heel subforum voor hier.Maar goed, gister nacht hadden we hier ook zo'n gesprek met zelfs een gevoelige steven. Dus toen kon het wel.
Maar nu zitten er blijkbaar mensen die er niet op zitten te wachten en daar moet je dan ook naar luisteren wat mij betreft.
. Dat precies
Stemwijzers geven slechts richting aan. Mijn voorkeuren na het lezen van een aantal programma's en die van de stemwijzer kwamen maar matig overeenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet helemaal eigenlijk, ik heb me er nog niet echt in verdiept deze keer. Ik ga eens kijken of ik een stemwijzer kan vinden. Ik heb geen tijd om me in alle partij programma's te verdiepen.![]()
![]()
Nog leuker, onmogelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt seks hebt gehad. Dan worden je grappen nog leuker.
Die van die kom was wel briljant natuurlijk.
Een gevoelige Steven op het forum? Echt?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is er zelfs een heel subforum voor hier.Maar goed, gister nacht hadden we hier ook zo'n gesprek met zelfs een gevoelige steven. Dus toen kon het wel.
Seksdiscussies zijn niet altijd even leuk als je het niet hebt gehad.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dan meestal met mijn jongeheer, dus dat is meestal geen probleem.
Dit topic was vroeger echt zo'n kliek, toen kon je gewoon persoonlijke dingen hier zeggen. Samen lachen, samen huilen. Sorry dat ik nog niet doorhad dat dat niet meer kan.#TeamMiley![]()
Blijf van mijn pannenkoek af!!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga even pannenkoeken bakken, tot zo duifjesBaby darling doll face honey![]()
Word.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef arachide. het volgende:
Dit topic was vroeger echt zo'n kliek, toen kon je gewoon persoonlijke dingen hier zeggen. Samen lachen, samen huilen. Sorry dat ik nog niet doorhad dat dat niet meer kan.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wat jij nu zegt bedoel ik ook. Dat precies
![]()
![]()
Ik voel me ook alsof mijn maagdelijkheid teruggroeit hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Seksdiscussies zijn niet altijd even leuk als je het niet hebt gehad.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik weet niet welke grap dat was.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nog leuker, onmogelijk.
Die van die kom was wel briljant natuurlijk.
Kusjequote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef arachide. het volgende:
Dit topic was vroeger echt zo'n kliek, toen kon je gewoon persoonlijke dingen hier zeggen. Samen lachen, samen huilen. Sorry dat ik nog niet doorhad dat dat niet meer kan..
Wat is er dan meisiequote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef arachide. het volgende:
Dit topic was vroeger echt zo'n kliek, toen kon je gewoon persoonlijke dingen hier zeggen. Samen lachen, samen huilen. Sorry dat ik nog niet doorhad dat dat niet meer kan.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Hond.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij de zee, dus dat is wel praktisch.
En na de vurige passie van een beginnende relatie tussen 2 mensen in de bloei van hun leven, dan komt het settelen. Ik wil sowieso een slang. Nemen we daar een kat of een hond bij. Of beiden?Das leuk met uitlaten aan zee ook
En ja we trekken dus bij jou in
![]()
![]()
Gewoon voordringen. Ik heb de rij trouwens laatst nog aanzienlijk ingekort dus zo heel ver lopen is het nu niet meerquote:![]()
![]()
amenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef arachide. het volgende:
Dit topic was vroeger echt zo'n kliek, toen kon je gewoon persoonlijke dingen hier zeggen. Samen lachen, samen huilen. Sorry dat ik nog niet doorhad dat dat niet meer kan.![]()
Ja, eigenlijk moet ik dat eens doorkijken, maar ik heb daar gewoon eigenlijk geen tijd voor.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stemwijzers geven slechts richting aan. Mijn voorkeuren na het lezen van een aantal programma's en die van de stemwijzer kwamen maar matig overeen
Wat is het standpunt van D66 tov JSF?![]()
Ja, het is echt waar.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gevoelige Steven op het forum? Echt?Maar daar ga ik verder nu niet over lullen, gaat ie me weer djoeken als die de spytool gebruikt. Moeten we niet hebben.
![]()
Niet? Thanks for the heads up. Ik ben in een stemming om tegen mensen aan te lullen over hoe ik me voel.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef arachide. het volgende:
Dit topic was vroeger echt zo'n kliek, toen kon je gewoon persoonlijke dingen hier zeggen. Samen lachen, samen huilen. Sorry dat ik nog niet doorhad dat dat niet meer kan.
Niet doen dus...Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, het is echt waar.Maar daar ga ik verder nu niet over lullen, gaat ie me weer djoeken als die de spytool gebruikt. Moeten we niet hebben.
![]()
in radio topic? Dan lees ik effe terug, kusje steven.![]()
Dit KOMt me bekend voor, met die Ikea kom.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet welke grap dat was.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik wil niet heel veel zeggen maar vroeger, tenminste, als dat de tijd is dat ik er ook al was, werd er ook niet altijd heel erg vriendelijk gedaan over iemands gezeik hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef arachide. het volgende:
Dit topic was vroeger echt zo'n kliek, toen kon je gewoon persoonlijke dingen hier zeggen. Samen lachen, samen huilen. Sorry dat ik nog niet doorhad dat dat niet meer kan..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
> DM mijquote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet? Thanks for the heads up. Ik ben in een stemming om tegen mensen aan te lullen over hoe ik me voel.
Niet doen dus...![]()
Volgens mij zijn ze tegen de aanschaf maar ik weet het niet zeker uit mn hoofd.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moet ik dat eens doorkijken, maar ik heb daar gewoon eigenlijk geen tijd voor.
Wat is het standpunt van D66 tov JSF?![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me ook alsof mijn maagdelijkheid teruggroeit hoor.
Sjonge, er wordt niet gezegd dat je je verhaal hier never nooit niet kwijt mag he...
Ik ga je niet lastigvallen.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ow fuck ja. Dat was een leuke (matige) grap.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dit KOMt me bekend voor, met die Ikea kom.Dan moet je opschieten.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hond.Das leuk met uitlaten aan zee ook
En ja we trekken dus bij jou in
Ik moet in 2014 mijn huis uit.
Doe je niet. DM maar als je wilt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga je niet lastigvallen.![]()
Ik vind dat IEDEREEn overreageert.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik durf niet voor Mono te dringenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon voordringen. Ik heb de rij trouwens laatst nog aanzienlijk ingekort dus zo heel ver lopen is het nu niet meer.
Waarom dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow fuck ja. Dat was een leuke (matige) grap.
[..]
Dan moet je opschieten.
Ik moet in 2014 mijn huis uit.![]()
![]()
![]()
Ik twijfel tussen D66 en GroenLinks denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze tegen de aanschaf maar ik weet het niet zeker uit mn hoofd.![]()
Zó boeiend was het niet hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
in radio topic? Dan lees ik effe terug, kusje steven.![]()
![]()
Is goed, maar een slaaptekort en de stress over de examenuitslag donderdag versterken alles een beetje.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe je niet. DM maar als je wilt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
tha erik; mijn dm en pm is niet van de unban afgegaan, kun je dat even doorgeven?Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Ik had in jou wel een VVD'er gezien.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen D66 en GroenLinks denk ik.Mama als accountant enzo. Waarom stem je links?
![]()
Daar zou je met een stemwijzer wel uit moeten komen denk ik. Hoewel ik niet verwacht dat dat je 1 en 2 wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen D66 en GroenLinks denk ik.![]()
![]()
Huizen zijn oud en de huurmensen vonden het een goed idee om een halve wijk plat te gooien en er nieuwe dure huizen voor in de plaats te zetten.quote:
Als het maar niet over mij ging, dan vind ik het bestquote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, het is echt waar.Maar daar ga ik verder nu niet over lullen, gaat ie me weer djoeken als die de spytool gebruikt. Moeten we niet hebben.
.
gewoon VVD stemmen niets geen gezeur. Ze snappen er allemaal toch al niets vanOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Mail zelf maar even met forum@fok.nl/quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
tha erik; mijn dm en pm is niet van de unban afgegaan, kun je dat even doorgeven?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ja al gedaan bedanktquote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mail zelf maar even met forum@fok.nl/Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Ok, ik dm je story of my lifequote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er geen tieten in voorkomen hoeft het niet hoor..
Nee hoor, ja misschien indirect een beetje maar niet over specifiek jou of iemand anders.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het maar niet over mij ging, dan vind ik het best.
![]()
Wat een gezeur.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huizen zijn oud en de huurmensen vonden het een goed idee om een halve wijk plat te gooien en er nieuwe dure huizen voor in de plaats te zetten.Moet je dan zelf op zoek naar een woning? Er staat mij iets van bij als de gemeente je er uit wil zetten ivm plannen dat zij op zoek moeten ofzo.
![]()
![]()
Hmpf... Oke.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, ja misschien indirect een beetje maar niet over specifiek jou of iemand anders.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mwah. Een beetje. Ik kan het wel, zo heel af en toe.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh jmmr jmmr. Jij hing ook geen gevoelige boy uit?![]()
In principe wel. Als ik tot 2013 wacht, krijg ik urgentieverklaring en een verhuisbonus.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een gezeur.Moet je dan zelf op zoek naar een woning? Er staat mij iets van bij als de gemeente je er uit wil zetten ivm plannen dat zij op zoek moeten ofzo.
Maar als het me niet gelukt is iets te vinden, gaan zij iets voor me zoeken geloof ik. Maar ik wacht dus op het geld en de urgentieverklaring.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Msn ook goed?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen die iets kwijt wil is vrij om mij te DM'en#TeamMiley![]()
Dat is hier iig wel. Maatje van me zit nu in zo'n antikraak huis. Gewoon voor iets van 80 eu in de maand in een heel mooi rijtjes huis.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een gezeur.Moet je dan zelf op zoek naar een woning? Er staat mij iets van bij als de gemeente je er uit wil zetten ivm plannen dat zij op zoek moeten ofzo.
Gaat waarschijnlijk pas over 2 jaar plat oid. Maar als het eerder plat gaat moet je wel binnen een week oprotten.
![]()
![]()
Wat ben je toch een schatje.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen die iets kwijt wil is vrij om mij te DM'enVerliefdheid is voor de dommen![]()
Het feit dat mijn ouders en grootouders redelijk wat geld hebben zou wel een reden kunnen zijn om VVD te stemmen ja, maar ik heb er gewoon niks mee.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had in jou wel een VVD'er gezien.Mama als accountant enzo. Waarom stem je links?
Mijn ouders stemmen ook geen VVD, meer links. Maar ik vind de VVD gewoon een heel erg onsympathieke partij. Ik vind dat er een groot vangnet moet zijn voor mensen die arbeidsongeschikt raken of werkloos worden. Daar wil ik best meer belasting voor betalen. De VVD vind ik redelijk asociaal op dat gebied. Geld is ook maar geld.
Daarnaast ben ik echt heel erg tegen de JSF en tegen het leger überhaupt. JSF moeten ze afkappen en het leger mogen ze ook flink inkrimpen. Daarnaast is het natuurlijk intens achterlijk om te bezuinigen op onderwijs en zou het me ook geen probleem lijken om de HRA af te schaffen voor huis van meer dan 3 ton.
Ja, dan zouden mijn ouders bijvoorbeeld meer geld kwijt zijn, maar je moet verder kijken dan je eigen situatie. Dat kan het grootste gedeelte van dit de inwoners in dit land niet (komt ook omdat we in een land met veel "debielen" wonen natuurlijk) en dat is zonde.![]()
Ik geef je gelijk wel. Scheelt toch weer en zeker met de huidige huizenmarkt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In principe wel. Als ik tot 2013 wacht, krijg ik urgentieverklaring en een verhuisbonus.
Maar als het me niet gelukt is iets te vinden, gaan zij iets voor me zoeken geloof ik. Maar ik wacht dus op het geld en de urgentieverklaring.![]()
''Pjfieeuww, kwablam, MAAAAAAAAW, kakakakakaooooo tiet.''
Is het levensverhaal van een anonieme FOK!'er/FOK!'ster.
De persoon in kwestie durfde het zelf niet te posten.![]()
DV ik kan niet DM'en maar ik wou zeggen dat een konijn veel poeptOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Vriend van mij moest ook uit zijn woning in Amsterdam en kwam vervolgens in een groter en luxere pand te zittenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is hier iig wel. Maatje van me zit nu in zo'n antikraak huis. Gewoon voor iets van 80 eu in de maand in een heel mooi rijtjes huis.Gaat waarschijnlijk pas over 2 jaar plat oid. Maar als het eerder plat gaat moet je wel binnen een week oprotten.
Ja binnen een week is wel zuur, wat doe je met al je meuk dan?![]()
![]()
Ik wou kwijt dat ik net een hamburger op heb.
Dus dat stond in de DM
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Wauw, mooi..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:56 schreef Typisch het volgende:
''Pjfieeuww, kwablam, MAAAAAAAAW, kakakakakaooooo tiet.''
Is het levensverhaal van een anonieme FOK!'er/FOK!'ster.
De persoon in kwestie durfde het zelf niet te posten.Baby darling doll face honey![]()
Oh dan wil ik melden dat ik garnalen zit te frituren.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wou kwijt dat ik net een hamburger op heb.
Dus dat stond in de DMVerliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Oh dan wil ik melden dat ik garnalen zit te frituren.ohyou
Jij mag altijd DM'enquote:Op maandag 11 juni 2012 23:56 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik heb niks te klagen, helaas kan ik niet DMen naar DV.![]()
Ik sla je wel knock-out.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef -Datdus- het volgende:
Pfff. Ik ben niet moe. Maar moet morgen er wel weer vroeg uit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Verpatsen, weg gooien of even snel ergens stallen hé. Hij had uit zijn vorige woning effe snel alles op een terrein hier in de buurt gestald. Had ik geregeld met mijn baas, deed toch niks met het terrein. Maar je moet dan ook geen dure spullen nemen. Gewoon spul van familie enzo die ze anders weg gooien.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriend van mij moest ook uit zijn woning in Amsterdam en kwam vervolgens in een groter en luxere pand te zitten
Ja binnen een week is wel zuur, wat doe je met al je meuk dan?![]()
Ik heb volgens mij LPF,VVD,CDA en D66 gestemd de laatste jaren
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Hierkomen jijquote:Op maandag 11 juni 2012 23:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Weer om 12 uur op de zaak zijn![]()
![]()
Vond het wel jammer, want ik vind het huisje wel fijn. Voldoende ruimte voor mezelf voor weinig geld. Prima locatie.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk wel. Scheelt toch weer en zeker met de huidige huizenmarkt.
Jij al op jezelf?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En zaterdag at je ook al vet.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
IK DRINK ER WEL WATER BIJ IK BEN VOOR DE HELFT GEZOND
hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
IK DRINK ER WEL WATER BIJ IK BEN VOOR DE HELFT GEZOND
Doe eens liefquote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met die clitoris van je zeker. Zo groot als een achtbaan.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon naar bed dan.![]()
Welterusten iedereen..
Je bent een jongen in de groei. Je moet je fruit eten. Lekkere watermeloen ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:01 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Maar wel heel weinig. En ik dronk er niet eens bij.
Slaap lekker allen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het feit dat mijn ouders en grootouders redelijk wat geld hebben zou wel een reden kunnen zijn om VVD te stemmen ja, maar ik heb er gewoon niks mee.
Mijn ouders stemmen ook geen VVD, meer links. Maar ik vind de VVD gewoon een heel erg onsympathieke partij. Ik vind dat er een groot vangnet moet zijn voor mensen die arbeidsongeschikt raken of werkloos worden. Daar wil ik best meer belasting voor betalen. De VVD vind ik redelijk asociaal op dat gebied. Geld is ook maar geld.
Daarnaast ben ik echt heel erg tegen de JSF en tegen het leger überhaupt. JSF moeten ze afkappen en het leger mogen ze ook flink inkrimpen. Daarnaast is het natuurlijk intens achterlijk om te bezuinigen op onderwijs en zou het me ook geen probleem lijken om de HRA af te schaffen voor huis van meer dan 3 ton.
Ja, dan zouden mijn ouders bijvoorbeeld meer geld kwijt zijn, maar je moet verder kijken dan je eigen situatie. Dat kan het grootste gedeelte van dit de inwoners in dit land niet (komt ook omdat we in een land met veel "debielen" wonen natuurlijk) en dat is zonde.
#TeamMiley![]()
IK AT VANDAAG EEN BANAANquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een jongen in de groei. Je moet je fruit eten. Lekkere watermeloen ofzo.
Slaap lekker allen.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Dat zegt iedereen over op kamers gaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verpatsen, weg gooien of even snel ergens stallen hé. Hij had uit zijn vorige woning effe snel alles op een terrein hier in de buurt gestald. Had ik geregeld met mijn baas, deed toch niks met het terrein. Maar je moet dan ook geen dure spullen nemen. Gewoon spul van familie enzo die ze anders weg gooien.Meuk nemen dat niet duur is
Wel al een idee waar je heen zou willen gaan eventueel?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het wel jammer, want ik vind het huisje wel fijn. Voldoende ruimte voor mezelf voor weinig geld. Prima locatie.
Jij al op jezelf?
En nee, bewust nog niet.![]()
Ik ga je sowieso djoeken kakkiequote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
![]()
Jan Vertonghen
Het ging helemaal nergens over haarquote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, ja misschien indirect een beetje maar niet over specifiek jou of iemand anders.
Staat het alquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Haha Jantje.quote:
Ik ga hem missen gewoon een van de weinige voetballers die gewoon tof is als persoon.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Komt niet van mij af ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wel, je had het over dat je altijd een wijf nodig had.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het ging helemaal nergens over haar![]()
![]()
Ja maar dan heb ik het toch niet over haarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel, je had het over dat je altijd een wijf nodig had.
Jammer nog steeds dat ik geen quotes meer in mijn fobo kan doen, hij is volquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:12 schreef Monopoly het volgende:
steven vieze jood ouwe anuszoeker bierdrinker rolstoeldief
ktujong, die van mij zijn vast toffer dan andere, gewoon andere weghalen mangquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer nog steeds dat ik geen quotes meer in mijn fobo kan doen, hij is vol![]()
DAT ZEG IK TOCH OOK NIET AAPquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik het toch niet over haar![]()
Ja ik moet sowieso binnenkort eens een grote schoonmaak houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ktujong, die van mij zijn vast toffer dan andere, gewoon andere weghalen mangOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
verwijder die van nelis over mij niet, atoeeequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik moet sowieso binnenkort eens een grote schoonmaak houden![]()
Jawel, jij hebt het over indirect, zij heeft er helemaal verder niks mee te makenquote:
Die sowieso niet, ook niet die over braddiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
verwijder die van nelis over mij niet, atoeeeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die sowieso niet, ook niet die over braddietof
![]()
Stik niet in je kussen ofzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
hoiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee, ik heet toch geen Stevenmc schele aapquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Staat stevenmac voor steven McDonalds?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kom we gaan bij de "mac" etenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik heet toch geen Stevenmc schele aap![]()
Voetbal kijken toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
Hey steven wat kon ik woensdag niet?(spytool omg)
Oh ik dacht dat jij niet kon, nouja ik zou met uft voetbal gaan kijken in Amsterdam bij de old sailor en nu ook wat andere, dus als je zin hebt, half 8 bij starbucks voor op centraalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Afgelopen weekend nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij niet kon, nouja ik zou met uft voetbal gaan kijken in Amsterdam bij de old sailor en nu ook wat andere, dus als je zin hebt, half 8 bij starbucks voor op centraalDoordeweeks vrijwel nooit echt plannen.
Ah ik zal er aan denken. Wie zijn anderen?![]()
Geen flauw idee eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nietDoordeweeks vrijwel nooit echt plannen.
Ah ik zal er aan denken. Wie zijn anderen?
Huppel vroeg of ze mee mocht en die had het erover dat ze ook andere had uitgenodigd, ik zie het wel weet je, ga gewoon zitten waar ik altijd zit wanneer ik daar benOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik geef je gelijk wel. Als ik er niet om half 8 ben, dan vind Old Sailor zelf wel en anders ben ik er gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eerlijk gezegd
Huppel vroeg of ze mee mocht en die had het erover dat ze ook andere had uitgenodigd, ik zie het wel weet je, ga gewoon zitten waar ik altijd zit wanneer ik daar ben![]()
![]()
Jij komt sowieso standaard altijd minuten laterquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk wel. Als ik er niet om half 8 ben, dan vind Old Sailor zelf wel en anders ben ik er gewoon niet.
Ga nou gewoon mee, ik wacht wel op jeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
hehehe ja iets wat ik wel steeds beter af leer. Ben afgelopen weken ook steeds vaker op tijd op mijn werk aanwezig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij komt sowieso standaard altijd minuten later
Ga nou gewoon mee, ik wacht wel op je
En tof.Welke meet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ga je ook naar de meet flippiee?![]()
Dus je gaat mee woensdagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehehe ja iets wat ik wel steeds beter af leer. Ben afgelopen weken ook steeds vaker op tijd op mijn werk aanwezig.
En tof.
[..]
Welke meet?
Die geheimequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehehe ja iets wat ik wel steeds beter af leer. Ben afgelopen weken ook steeds vaker op tijd op mijn werk aanwezig.
En tof.
[..]
Welke meet?
:')![]()
Ik heb het over heel iets anders man en niet over volgende week vrijdagquote:
ONGEMAKKELIJKquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het over heel iets anders man en niet over volgende week vrijdag![]()
Weinig keus, tenzij ik een aanbod krijg van een vriend van mij, anders ben ik aanwezig.quote:quote:Oh die, spannond oquote:Wat een schatjequote:![]()
![]()
Blijkt maar weer waar ik sta danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weinig keus, tenzij ik een aanbod krijg van een vriend van mij, anders ben ik aanwezig.
[..]
[..]
Oh die, spannond o
[..]
Wat een schatje
Dus als hij woensdag vraagt ga je mee dan laat je mij gewoon zitten, aardig van jeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je moet je plaats kennen steven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer waar ik sta dan
Dus als hij woensdag vraagt ga je mee dan laat je mij gewoon zitten, aardig van je![]()
![]()
Blijkbaar jaquote:
Ja, moet ik alsnog alleen maar uft aanranden, het is niet andersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja maar dat weet ik dan ook gewoon van jouquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik dichtbij woonde had ik gekomen hoor.
Verborgen broederschap dat tussen onsOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Bij den geheimen meet ook, want ik ga nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, moet ik alsnog alleen maar uft aanranden, het is niet anders![]()
![]()
Inderdaad. En nee woensdag is te laat. Als ie het vanmiddag vraagt, dan laat ik jullie zitten ja..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer waar ik sta dan
Dus als hij woensdag vraagt ga je mee dan laat je mij gewoon zitten, aardig van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Inderdaadquote:![]()
Waarom ga jij niet ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij den geheimen meet ook, want ik ga nietOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat dus. Weet je al wat shit voor 14 juli? Want volgens mij heb ik dan een feest.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat weet ik dan ook gewoon van jou
Verborgen broederschap dat tussen ons![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad. En nee woensdag is te laat. Als ie het vanmiddag vraagt, dan laat ik jullie zitten ja..Een jongen dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Inderdaad![]()
is is meestal homo of jij maakt hem homo
Omdat geld, ik ben serieus aan het kijken voor een eigen iets in Tilburg en deze laptop is aids.quote:![]()
![]()
Nee maar ik sla 14juli denk ik ook over, moet wel een beetje aan mijn imago denken, straks denken mensen dat ik echt gevoelig ben enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat dus. Weet je al wat shit voor 14 juli? Want volgens mij heb ik dan een feest.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat eerste, ik heb nog nooit een jongen homo gemaakt zover ik weet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een jongen die![]()
is is meestal homo of jij maakt hem homo
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ik sla 14juli denk ik ook over, moet wel een beetje aan mijn imago denken, straks denken mensen dat ik echt gevoelig ben enzoDan ga ik wel naar dat feest dan.
![]()
En die homo kijkt voetbal dus?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat eerste, ik heb nog nooit een jongen homo gemaakt zover ik weet.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
22 Juniquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ik sla 14juli denk ik ook over, moet wel een beetje aan mijn imago denken, straks denken mensen dat ik echt gevoelig ben enzo
:')![]()
Ja ik weet verder ook niet wat het is, dus van mij hoeft de 14e eigenlijk nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
juniquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Prima hoor, ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik weet verder ook niet wat het is, dus van mij hoeft de 14e eigenlijk nietMaar ik wilde jou wel een keer over je kale bolletje aaien.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: