In principe wel. Als ik tot 2013 wacht, krijg ik urgentieverklaring en een verhuisbonus.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een gezeur.Moet je dan zelf op zoek naar een woning? Er staat mij iets van bij als de gemeente je er uit wil zetten ivm plannen dat zij op zoek moeten ofzo.
Msn ook goed?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen die iets kwijt wil is vrij om mij te DM'en
Dat is hier iig wel. Maatje van me zit nu in zo'n antikraak huis. Gewoon voor iets van 80 eu in de maand in een heel mooi rijtjes huis.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een gezeur.Moet je dan zelf op zoek naar een woning? Er staat mij iets van bij als de gemeente je er uit wil zetten ivm plannen dat zij op zoek moeten ofzo.
Wat ben je toch een schatje.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen die iets kwijt wil is vrij om mij te DM'en
Het feit dat mijn ouders en grootouders redelijk wat geld hebben zou wel een reden kunnen zijn om VVD te stemmen ja, maar ik heb er gewoon niks mee.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had in jou wel een VVD'er gezien.Mama als accountant enzo. Waarom stem je links?
Ik geef je gelijk wel. Scheelt toch weer en zeker met de huidige huizenmarkt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In principe wel. Als ik tot 2013 wacht, krijg ik urgentieverklaring en een verhuisbonus.
Maar als het me niet gelukt is iets te vinden, gaan zij iets voor me zoeken geloof ik. Maar ik wacht dus op het geld en de urgentieverklaring.
Vriend van mij moest ook uit zijn woning in Amsterdam en kwam vervolgens in een groter en luxere pand te zittenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is hier iig wel. Maatje van me zit nu in zo'n antikraak huis. Gewoon voor iets van 80 eu in de maand in een heel mooi rijtjes huis.Gaat waarschijnlijk pas over 2 jaar plat oid. Maar als het eerder plat gaat moet je wel binnen een week oprotten.
Wauw, mooi..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:56 schreef Typisch het volgende:
''Pjfieeuww, kwablam, MAAAAAAAAW, kakakakakaooooo tiet.''
Is het levensverhaal van een anonieme FOK!'er/FOK!'ster.
De persoon in kwestie durfde het zelf niet te posten.
Oh dan wil ik melden dat ik garnalen zit te frituren.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wou kwijt dat ik net een hamburger op heb.
Dus dat stond in de DM
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Oh dan wil ik melden dat ik garnalen zit te frituren.
Jij mag altijd DM'enquote:Op maandag 11 juni 2012 23:56 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik heb niks te klagen, helaas kan ik niet DMen naar DV.
Ik sla je wel knock-out.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef -Datdus- het volgende:
Pfff. Ik ben niet moe. Maar moet morgen er wel weer vroeg uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |