Ik had in jou wel een VVD'er gezien.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen D66 en GroenLinks denk ik.
Daar zou je met een stemwijzer wel uit moeten komen denk ik. Hoewel ik niet verwacht dat dat je 1 en 2 wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen D66 en GroenLinks denk ik.
Huizen zijn oud en de huurmensen vonden het een goed idee om een halve wijk plat te gooien en er nieuwe dure huizen voor in de plaats te zetten.quote:
Als het maar niet over mij ging, dan vind ik het bestquote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, het is echt waar.Maar daar ga ik verder nu niet over lullen, gaat ie me weer djoeken als die de spytool gebruikt. Moeten we niet hebben.
Mail zelf maar even met forum@fok.nl/quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
tha erik; mijn dm en pm is niet van de unban afgegaan, kun je dat even doorgeven?
ja al gedaan bedanktquote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mail zelf maar even met forum@fok.nl/
Ok, ik dm je story of my lifequote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er geen tieten in voorkomen hoeft het niet hoor.
Nee hoor, ja misschien indirect een beetje maar niet over specifiek jou of iemand anders.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het maar niet over mij ging, dan vind ik het best.
Wat een gezeur.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huizen zijn oud en de huurmensen vonden het een goed idee om een halve wijk plat te gooien en er nieuwe dure huizen voor in de plaats te zetten.
Hmpf... Oke.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, ja misschien indirect een beetje maar niet over specifiek jou of iemand anders.
Mwah. Een beetje. Ik kan het wel, zo heel af en toe.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh jmmr jmmr. Jij hing ook geen gevoelige boy uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |