amenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef arachide. het volgende:
Dit topic was vroeger echt zo'n kliek, toen kon je gewoon persoonlijke dingen hier zeggen. Samen lachen, samen huilen. Sorry dat ik nog niet doorhad dat dat niet meer kan.
Ja, eigenlijk moet ik dat eens doorkijken, maar ik heb daar gewoon eigenlijk geen tijd voor.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stemwijzers geven slechts richting aan. Mijn voorkeuren na het lezen van een aantal programma's en die van de stemwijzer kwamen maar matig overeen
Ja, het is echt waar.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gevoelige Steven op het forum? Echt?
Niet? Thanks for the heads up. Ik ben in een stemming om tegen mensen aan te lullen over hoe ik me voel.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef arachide. het volgende:
Dit topic was vroeger echt zo'n kliek, toen kon je gewoon persoonlijke dingen hier zeggen. Samen lachen, samen huilen. Sorry dat ik nog niet doorhad dat dat niet meer kan.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, het is echt waar.Maar daar ga ik verder nu niet over lullen, gaat ie me weer djoeken als die de spytool gebruikt. Moeten we niet hebben.
Dit KOMt me bekend voor, met die Ikea kom.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet welke grap dat was.
Ik wil niet heel veel zeggen maar vroeger, tenminste, als dat de tijd is dat ik er ook al was, werd er ook niet altijd heel erg vriendelijk gedaan over iemands gezeik hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef arachide. het volgende:
> DM mijquote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet? Thanks for the heads up. Ik ben in een stemming om tegen mensen aan te lullen over hoe ik me voel.
Niet doen dus...
Volgens mij zijn ze tegen de aanschaf maar ik weet het niet zeker uit mn hoofd.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moet ik dat eens doorkijken, maar ik heb daar gewoon eigenlijk geen tijd voor.
Wat is het standpunt van D66 tov JSF?
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me ook alsof mijn maagdelijkheid teruggroeit hoor.
Ik ga je niet lastigvallen.quote:
Ow fuck ja. Dat was een leuke (matige) grap.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dit KOMt me bekend voor, met die Ikea kom.
Dan moet je opschieten.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hond.Das leuk met uitlaten aan zee ook
En ja we trekken dus bij jou in
Doe je niet. DM maar als je wilt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga je niet lastigvallen.
Ik durf niet voor Mono te dringenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon voordringen. Ik heb de rij trouwens laatst nog aanzienlijk ingekort dus zo heel ver lopen is het nu niet meer
Waarom dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow fuck ja. Dat was een leuke (matige) grap.
[..]
Dan moet je opschieten.
Ik moet in 2014 mijn huis uit.
Ik twijfel tussen D66 en GroenLinks denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze tegen de aanschaf maar ik weet het niet zeker uit mn hoofd.
Zó boeiend was het niet hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
in radio topic? Dan lees ik effe terug, kusje steven.
Is goed, maar een slaaptekort en de stress over de examenuitslag donderdag versterken alles een beetje.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe je niet. DM maar als je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |