Ja, dat is natuurlijk lulkoek. Als je een luisterend oor wilt is in een openbaar forum wel een hele slechte plek.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Shut up and listen. Nouja, vooral: laat me lekker lullen als ik daar behoefte aan heb en ga er gewoon niet op in. Klaar.
Ja ik ben het hier wel beetje mee eens. Vooral het stuk "iedereen heeft dat" en de een wat erger dan de ander maar iedereen is zielig als mensen maar genoeg lullenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou kijk, ik vind het zwaar kut voor je dat je het moeilijk hebt met de shit die je meemaakt. Maar het punt is dat iedereen dat heeft,de één wat meer dan de ander, maar ik snap best dat mensen zich eraan storen. Alleen om dan zo achterlijk te reageren gaat een beetje te ver.
Ik woon vlak bij de zee, dus dat is wel praktisch.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat ik het niet al te serieus moet nemen, maar soms
Thanks
[..]
Strand, want de zee.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier het voorbeeld van iemand die het niet helemaal snapt
quote:
Ik weet het nog niet helemaal eigenlijk, ik heb me er nog niet echt in verdiept deze keer. Ik ga eens kijken of ik een stemwijzer kan vinden. Ik heb geen tijd om me in alle partij programma's te verdiepen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vind ik ook lekker
[..]
Wat wil je bereiken
[..]
Welke partijen twijfel je tussen?
Maak me hoofd niet moe met seks.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laten we stoppen met vechten en het weer over seks hebben, zoals vroegah.
Faye en heloef zitten in dit topique, dus dat zou moeten lukken.
ahaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Al mijn grappen gaan over seks, dan is mijn humor oversekst.
Wacht maar tot je echt seks hebt gehad. Dan worden je grappen nog leuker.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Al mijn grappen gaan over seks, dan is mijn humor oversekst.
Er is er zelfs een heel subforum voor hier.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ben het hier wel beetje mee eens. Vooral het stuk "iedereen heeft dat" en de een wat erger dan de ander maar iedereen is zielig als mensen maar genoeg lullen.
Ok, ik hoop dat jullie dit snappen. En het is prima als je je verhaal kwijt wilt pindake, maar als hier mensen zijn die daar niet op zitte nte wachten, kun je dat dan niet beter via dm doen bij mensne die dat wel doen?
Lijkt me voor jezelf ook fijner?
Ik denk dan meestal met mijn jongeheer, dus dat is meestal geen probleem.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Maak me hoofd niet moe met seks.
Ja, wat jij nu zegt bedoel ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is er zelfs een heel subforum voor hier.Maar goed, gister nacht hadden we hier ook zo'n gesprek met zelfs een gevoelige steven. Dus toen kon het wel.
Maar nu zitten er blijkbaar mensen die er niet op zitten te wachten en daar moet je dan ook naar luisteren wat mij betreft.
Stemwijzers geven slechts richting aan. Mijn voorkeuren na het lezen van een aantal programma's en die van de stemwijzer kwamen maar matig overeenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet helemaal eigenlijk, ik heb me er nog niet echt in verdiept deze keer. Ik ga eens kijken of ik een stemwijzer kan vinden. Ik heb geen tijd om me in alle partij programma's te verdiepen.
Nog leuker, onmogelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt seks hebt gehad. Dan worden je grappen nog leuker.
Een gevoelige Steven op het forum? Echt?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is er zelfs een heel subforum voor hier.Maar goed, gister nacht hadden we hier ook zo'n gesprek met zelfs een gevoelige steven. Dus toen kon het wel.
Maar nu zitten er blijkbaar mensen die er niet op zitten te wachten en daar moet je dan ook naar luisteren wat mij betreft.
Seksdiscussies zijn niet altijd even leuk als je het niet hebt gehad.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dan meestal met mijn jongeheer, dus dat is meestal geen probleem.
Blijf van mijn pannenkoek af!!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga even pannenkoeken bakken, tot zo duifjes
Word.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef arachide. het volgende:
Dit topic was vroeger echt zo'n kliek, toen kon je gewoon persoonlijke dingen hier zeggen. Samen lachen, samen huilen. Sorry dat ik nog niet doorhad dat dat niet meer kan.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wat jij nu zegt bedoel ik ook. Dat precies
Ik voel me ook alsof mijn maagdelijkheid teruggroeit hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Seksdiscussies zijn niet altijd even leuk als je het niet hebt gehad.
Ik weet niet welke grap dat was.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nog leuker, onmogelijk.
Die van die kom was wel briljant natuurlijk.
Kusjequote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef arachide. het volgende:
Dit topic was vroeger echt zo'n kliek, toen kon je gewoon persoonlijke dingen hier zeggen. Samen lachen, samen huilen. Sorry dat ik nog niet doorhad dat dat niet meer kan.
Wat is er dan meisiequote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef arachide. het volgende:
Hond.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij de zee, dus dat is wel praktisch.
En na de vurige passie van een beginnende relatie tussen 2 mensen in de bloei van hun leven, dan komt het settelen. Ik wil sowieso een slang. Nemen we daar een kat of een hond bij. Of beiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |