Ja dat slaat inderdaad nergens op. Maar wilders slaat ook nergens op met z'n anti-europaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is het punt waarop ik NIET voor D66 wil stemmen, hun Europa beleid. Anders hadden ze gelijk mijn stem.
Nou, je wilt wel graag zielig gevonden worden. Ik geloof best dat je wat hebt meegemaakt maar jeetje hé.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij kan anders ook de politiek in met je kant-noch-wal gebrabbel wat serieus nergens op berust. Ik wens je een fractie van mijn gezeik toe, dat is meer dan genoeg. Klapjosti.
Iedereen heeft zijn/haar problemen, maar om het dan aan iemand anders toe te wensen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij kan anders ook de politiek in met je kant-noch-wal gebrabbel wat serieus nergens op berust. Ik wens je een fractie van mijn gezeik toe, dat is meer dan genoeg. Klapjosti.
Ik vraag me echt af hoe vaak jij wel niet heb gezegd dat mensen je posts niet serieus moeten nemenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
De laatste zinnen van mij posts moet je meestal niet serieus nemen.
Dus het was een compliment.
In dat geval trek ik me wel terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, hou niet zo van lollys zuigen, ben meer een bijter. Heb dat geduld nooit
Goede woordkeuzequote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Soms, maar wat is je probleem met dat ik ga studeren? dat wordt toch sowieso gezien als de stap na middelbare school die je moet zetten?quote:
BB is moeilijk te negeren, het is echt een mug die telkens om je oor zoemt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn/haar problemen, maar om het dan aan iemand anders toe te wensen.Negeer die gozer dan gewoon.
Te vaak. Mensen nemen het te vaak te serieus.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe vaak jij wel niet heb gezegd dat mensen je posts niet serieus moeten nemen.
Shit, zo laag en moest lachenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
In dat geval trek ik me wel terug.
En af.
how do we knoooowquote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Te vaak. Mensen nemen het te vaak te serieus.Voor het overgrote deel praat ik gewoon onzin, tenzij het over serieuze dingen gaat.
Ja ik weet niet eens wat ze meegemaakt heeft dus misschien komt wat ongevoelig over maar ik lees alleen maar slachtoffergejammer; komop move on blablaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou, je wilt wel graag zielig gevonden worden. Ik geloof best dat je wat hebt meegemaakt maar jeetje hé.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Soms, maar wat is je probleem met dat ik ga studeren? dat wordt toch sowieso gezien als de stap na middelbare school die je moet zetten?
Of iig. doe het in een topic waar het voor bestemd is.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik weet niet eens wat ze meegemaakt heeft dus misschien komt wat ongevoelig over maar ik lees alleen maar slachtoffergejammer; komop move on blabla
Okquote:
Ik hoef jouw medelijden helemaal niet, eigenlijk dat van niemand niet, maar kennelijk is gewoon 'oke, je hebt gezeik' al te veel moeite, maar ik pak mijn dagboek al.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou, je wilt wel graag zielig gevonden worden. Ik geloof best dat je wat hebt meegemaakt maar jeetje hé.
Datdusquote:Op maandag 11 juni 2012 23:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Of iig. doe het in een topic waar het voor bestemd is.
Ik zou Uft geven, ik heb er zelfs een poll voor aangemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik zeg het nu eerlijk.
Ik vind Uft een leuk en lief meisje![]()
Ja ik weet wel dat ik het niet al te serieus moet nemen, maar somsquote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
De laatste zinnen van mij posts moet je meestal niet serieus nemen.
Dus het was een compliment.
Strand, want de zee.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Romantische strandwandelingen, of boswandelingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |