Vriendin van mij heeft hem gewoon zo ingevuld en heeft 200 punten meer dan ikquote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een goed teken. Mensen die er geen verstand van hebben winnen die kut dingen altijd.
Oh zei ik zuur? Ik bedoel zoet..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hou anders wel van zure snoepjes
Mn moeder manier van een poule invullen: tegenovergestelde doen van wat iedereen doetquote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een goed teken. Mensen die er geen verstand van hebben winnen die kut dingen altijd.
Wel een partij war ik op zou overwegen te stemmen ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uit deze post kan ik aflezen dat jij D66 stemt.
Ga jij nou maar Recht en Management "studeren" (quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Word minister president man, die mensen hebben ook altijd praatjes met stagnatie, vooruitgang en daar blijft het ook bij dom gebabbel!
Kijk hem gelijk in de verdediging.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat ga je mij ineens stakker noemen kankerkneus?
D66 heeft wel goede standpunten wat betreft onderwijs maar ik snap niet dat ze 1 europees land willen omdat we tegen amerika/china/rusland moeten. Je hoeft helemaal niet tegen iemand op te boksen, wat een onzinquote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uit deze post kan ik aflezen dat jij D66 stemt.
Dan heb jij er meer verstand van, gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft hem gewoon zo ingevuld en heeft 200 punten meer dan ik![]()
Graagquote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over onze toekomstige romance?
Hahahaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb jij er meer verstand van, gefeliciteerd!Voor hoever dat kan bij een vrouw natuurlijk.
Jij kan anders ook de politiek in met je kant-noch-wal gebrabbel wat serieus nergens op berust. Ik wens je een fractie van mijn gezeik toe, dat is meer dan genoeg. Klapjosti.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Word minister president man, die mensen hebben ook altijd praatjes met stagnatie, vooruitgang en daar blijft het ook bij dom gebabbel!
Hm, hou niet zo van lollys zuigen, ben meer een bijter. Heb dat geduld nooitquote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb een lolly wil je er op zuigen?
Tjoekietjoekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Orgasme !quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog met je gespeeld, vond je het lekker?
Dat is het punt waarop ik NIET voor D66 wil stemmen, hun Europa beleid. Anders hadden ze gelijk mijn stem.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
D66 heeft wel goede standpunten wat betreft onderwijs maar ik snap niet dat ze 1 europees land willen omdat we tegen amerika/china/rusland moeten. Je hoeft helemaal niet tegen iemand op te boksen, wat een onzin
wat? je hoeft helemaal niet te studeren om iets te halenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel een partij war ik op zou overwegen te stemmen ja.
[..]
Ga jij nou maar Recht en Management "studeren" ()
De laatste zinnen van mij posts moet je meestal niet serieus nemen.quote:
Jij leest dingen die er niet zijn?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat? je hoeft helemaal niet te studeren om iets te halen
Ja dat slaat inderdaad nergens op. Maar wilders slaat ook nergens op met z'n anti-europaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is het punt waarop ik NIET voor D66 wil stemmen, hun Europa beleid. Anders hadden ze gelijk mijn stem.
Nou, je wilt wel graag zielig gevonden worden. Ik geloof best dat je wat hebt meegemaakt maar jeetje hé.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij kan anders ook de politiek in met je kant-noch-wal gebrabbel wat serieus nergens op berust. Ik wens je een fractie van mijn gezeik toe, dat is meer dan genoeg. Klapjosti.
Iedereen heeft zijn/haar problemen, maar om het dan aan iemand anders toe te wensen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij kan anders ook de politiek in met je kant-noch-wal gebrabbel wat serieus nergens op berust. Ik wens je een fractie van mijn gezeik toe, dat is meer dan genoeg. Klapjosti.
Ik vraag me echt af hoe vaak jij wel niet heb gezegd dat mensen je posts niet serieus moeten nemenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
De laatste zinnen van mij posts moet je meestal niet serieus nemen.
Dus het was een compliment.
In dat geval trek ik me wel terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, hou niet zo van lollys zuigen, ben meer een bijter. Heb dat geduld nooit
Goede woordkeuzequote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Soms, maar wat is je probleem met dat ik ga studeren? dat wordt toch sowieso gezien als de stap na middelbare school die je moet zetten?quote:
BB is moeilijk te negeren, het is echt een mug die telkens om je oor zoemt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn/haar problemen, maar om het dan aan iemand anders toe te wensen.Negeer die gozer dan gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |