SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld om Intronic te aanbidden, held voor het leven.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEUTSCHLAND UBER ALLESCH![]()
Een andere post, die zo te interpreteren viel.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:32 schreef Typisch het volgende:
Ik snap alleen niet waar het ineens vandaan kwam, niemand zei iets over haar vriendje of dat het een klootzak was oid.#TeamMiley![]()
Begin er maar mee, want ik weet van niks en ben nieuwsgierig.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Kanker nou alsjeblieft een keer op zeg, complete randdebiel. Ik ken een aantal debielen maar jij lijkt hier toch wel met kop en schouders bovenuit te steken. De oneindige stroom aan domheid die jij uitstraalt lijkt niet doorbroken te kunnen worden. Elke keer dat ik een post van jou heb gelezen word ik weer een beetje droevig van de gedachte dat ik dit land moet delen met mensen zoals jij. Een land waarmee we vooruit willen, maar worden tegenhouden door blokken aan ons been, debielen, mafkezen, zoals jij. En het zijn juist de mensen zoals jij die zich buitensporig lijken te voortplanten, waardoor we niets anders dan achteruitgang en stagnatie zullen kennen. Het is een vicieuze cirkel van domheid die niet doorbroken kan worden en jij bent de ambassadeur hiervan.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stel je niet aan man met je gezeik, je hebt helemaal niet veel moeten verwerken en als je wilt zeiken over je problemen doe dat ergens anders man![]()
Goed betoog. Even lezenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kanker nou alsjeblieft een keer op zeg, complete randdebiel. Ik ken een aantal debielen maar jij lijkt hier toch wel met kop en schouders bovenuit te steken. De oneindige stroom aan domheid die jij uitstraalt lijkt niet doorbroken te kunnen worden. Elke keer dat ik een post van jou heb gelezen word ik weer een beetje droevig van de gedachte dat ik dit land moet delen met mensen zoals jij. Een land waarmee we vooruit willen, maar worden tegenhouden door blokken aan ons been, debielen, mafkezen, zoals jij. En het zijn juist de mensen zoals jij die zich buitensporig lijken te voortplanten, waardoor we niets anders dan achteruitgang en stagnatie zullen kennen. Het is een vicieuze cirkel van domheid die niet doorbroken kan worden en jij bent de ambassadeur hiervan.![]()
Je slaat de plank volledig mis, ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Was jij dat niet, die in het versieren topic dat kwam vertellen en voor slet werd uitgemaakt?
In dat geval mijn excuses.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zullen we het hebben over mijn voetbalpoule hebben dat slecht gaat omdat sommige landen in ene goed spelen.![]()
Uit deze post kan ik aflezen dat jij D66 stemt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kanker nou alsjeblieft een keer op zeg, complete randdebiel. Ik ken een aantal debielen maar jij lijkt hier toch wel met kop en schouders bovenuit te steken. De oneindige stroom aan domheid die jij uitstraalt lijkt niet doorbroken te kunnen worden. Elke keer dat ik een post van jou heb gelezen word ik weer een beetje droevig van de gedachte dat ik dit land moet delen met mensen zoals jij. Een land waarmee we vooruit willen, maar worden tegenhouden door blokken aan ons been, debielen, mafkezen, zoals jij. En het zijn juist de mensen zoals jij die zich buitensporig lijken te voortplanten, waardoor we niets anders dan achteruitgang en stagnatie zullen kennen. Het is een vicieuze cirkel van domheid die niet doorbroken kan worden en jij bent de ambassadeur hiervan.![]()
Pindakaas?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef Typisch het volgende:
Oh god, waarom gaat iedereen happen?Please, laten we het over wat anders hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, wtf.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef Flippiee het volgende:
Zullen we het hebben over mijn voetbalpoule hebben dat slecht gaat omdat sommige landen in ene goed spelen.![]()
![]()
Tyf op met je kanker!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kanker nou alsjeblieft een keer op zeg, complete randdebiel. Ik ken een aantal debielen maar jij lijkt hier toch wel met kop en schouders bovenuit te steken. De oneindige stroom aan domheid die jij uitstraalt lijkt niet doorbroken te kunnen worden. Elke keer dat ik een post van jou heb gelezen word ik weer een beetje droevig van de gedachte dat ik dit land moet delen met mensen zoals jij. Een land waarmee we vooruit willen, maar worden tegenhouden door blokken aan ons been, debielen, mafkezen, zoals jij. En het zijn juist de mensen zoals jij die zich buitensporig lijken te voortplanten, waardoor we niets anders dan achteruitgang en stagnatie zullen kennen. Het is een vicieuze cirkel van domheid die niet doorbroken kan worden en jij bent de ambassadeur hiervan.
Nee, serieus, dit is allemaal waar wat daar staat.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uit deze post kan ik aflezen dat jij D66 stemt.stakker.
![]()
Doe maar via dmquote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laten we boterbartje wegpesten, ik heb wel zin in een relBaby darling doll face honey![]()
Dat is een goed teken. Mensen die er geen verstand van hebben winnen die kut dingen altijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef Flippiee het volgende:
![]()
Net als met Fanta.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laten we boterbartje wegpesten, ik heb wel zin in een relLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Eerst Polen dan Denemarken dan Italie dan Engeland dan weet ik veel welk land. Daar gaan mijn puntenquote:![]()
![]()
Word minister president man, die mensen hebben ook altijd praatjes met stagnatie, vooruitgang en daar blijft het ook bij dom gebabbel!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kanker nou alsjeblieft een keer op zeg, complete randdebiel. Ik ken een aantal debielen maar jij lijkt hier toch wel met kop en schouders bovenuit te steken. De oneindige stroom aan domheid die jij uitstraalt lijkt niet doorbroken te kunnen worden. Elke keer dat ik een post van jou heb gelezen word ik weer een beetje droevig van de gedachte dat ik dit land moet delen met mensen zoals jij. Een land waarmee we vooruit willen, maar worden tegenhouden door blokken aan ons been, debielen, mafkezen, zoals jij. En het zijn juist de mensen zoals jij die zich buitensporig lijken te voortplanten, waardoor we niets anders dan achteruitgang en stagnatie zullen kennen. Het is een vicieuze cirkel van domheid die niet doorbroken kan worden en jij bent de ambassadeur hiervan.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |