Eeeeeeeeehm, best vaak helaasquote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef QuintonFortune het volgende:
Een piercing, tattoo wat dan ook als reden zien om het uit te maken.
Als 50 kilo aankomt okee, maar hoe vaak gebeurt dat nou.
Haha, misschien was hij druk bezigquote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja Wander heeft gebeld zaterdagnacht, maar het was een mailbox gelijk
Meisjes met paars haar.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat kan. En ik denk sowieso niet dat het nu nog gewaardeerd wordt door inderdaad werk en gewoon toekomst en alles
. Het zal vast nergens staan dat het niet mag.. maar zo zal het wel blijken
Alle 40?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
En over mijn exen en hun mening hoef jij je geen zorgen te maken, die hebben ze wel.
Nee,maar hij kan niet zoveel zeggen over mijn innerlijk, daar valt vrij weinig aan aan te passen. Je kan niet naar de kapper gaan en zeggen: joh, ik wil mijn karakter iets donkerderquote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het gaat toch niet allen maar om uiterlijk?
50 kilo ja? Zonder kinderen, ziektes wat dan ook?quote:
Zou toch mooi zijn als het zo makkelijk was.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee,maar hij kan niet zoveel zeggen over mijn innerlijk, daar valt vrij weinig aan aan te passen. Je kan niet naar de kapper gaan en zeggen: joh, ik wil mijn karakter iets donkerder
Het zou nog eens wat worden als hij zou zeggen: Goh, Faye, ik vond je vrolijkheid toch leuker staan dan je depressie. Doe weer eens vrolijk.
Hoe veel vrouwen krijgen geen kinderenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
50 kilo ja? Zonder kinderen, ziektes wat dan ook?
Dan zou het ik een reden kunnen vinden om het uit te maken.
Ja, sorry hoor, je kent VH, je weet toch wel dat dat niet het type is wat mij opdraagt hoe ik eruit moet zien?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je misschien iets aan je manier van formuleren doen dan.
En over mijn exen en hun mening hoef jij je geen zorgen te maken, die hebben ze wel.
Waar slaat dat nu weer op dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisjes met paars haar.
[..]
Alle 40?
Mijn toekomstige vriendin.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe veel vrouwen krijgen geen kinderen.
Daarom snapte ik je manier van formuleren ook niet. Geheel serieus was mijn opmerking ik niet, trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, je kent VH, je weet toch wel dat dat niet het type is wat mij opdraagt hoe ik eruit moet zien?
Hey dientje dat klopt kusquote:
Als het hebben van drie exen je een slet maakt, dan welquote:
Stel je niet aan man met je gezeik, je hebt helemaal niet veel moeten verwerken en als je wilt zeiken over je problemen doe dat ergens anders manquote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
Tevens mocht het onduidelijk overkomen, mijn vriend is geen op uiterlijk beluste klootzak die me zou dumpen voor iedere wissewasje. Menigeen van jullie was allang afgehaakt door de hoeveelheid shit die ik nog heb moeten verwerken in de afgelopen weken.
Dankuwel.
Jezus, zelfs ik heb 3 exenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het hebben van drie exen je een slet maakt, dan wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was jij dat niet, die in het versieren topic dat kwam vertellen en voor slet werd uitgemaakt?quote:
Ik word daar zo kribbig van. Mensen begrijpen mij altijd verkeerdquote:Op maandag 11 juni 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom snapte ik je manier van formuleren ook niet. Geheel serieus was mijn opmerking ik niet, trouwens.
Maar hij weet dat hij goede anale sex met jou heeft.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
Tevens mocht het onduidelijk overkomen, mijn vriend is geen op uiterlijk beluste klootzak die me zou dumpen voor iedere wissewasje. Menigeen van jullie was allang afgehaakt door de hoeveelheid shit die ik nog heb moeten verwerken in de afgelopen weken.
Dankuwel.
Hoe vaak wou je hier nog op terug komen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
Dankuwel.
Ja? Ik vind 'r altijd een arrogant kutwijf.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ook een leuke meid (althans zo komt ze over op TV)
Jij ongelofelijke stoeptegelquote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stel je niet aan man met je gezeik, je hebt helemaal niet veel moeten verwerken en als je wilt zeiken over je problemen doe dat ergens anders man
hoezo?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij ongelofelijke stoeptegelhet lef dat jij hebt
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jezus, zelfs ik heb 3 exen_!
Jij bent dan ook een lekker sletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hij zei ook dat je wel eens taalfoutjes maaktquote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar hij weet dat hij goede anale sex met jou heeft.
Dat zij die tegen mij vorige keer
En maar inwrijven die klootzak.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar hij weet dat hij goede anale sex met jou heeft.
Dat zij die tegen mij vorige keer
Haha valt zo erg op, ookal zijn het soms hele kleine dingetjesquote:
Hoe durf jij tegen haar te zeggen dat ze helemaal niet zoveel heeft moeten verwerken? Alsof jij iets van haar weetquote:
Tot mijn dood.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe vaak wou je hier nog op terug komen?
Hoezo durf je dat over mij te zeggen? alsof jij iets van mij weet!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe durf jij tegen haar te zeggen dat ze helemaal niet zoveel heeft moeten verwerken? Alsof jij iets van haar weetsodemieter op man, triest persoon
Wat de neuk, dude.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stel je niet aan man met je gezeik, je hebt helemaal niet veel moeten verwerken en als je wilt zeiken over je problemen doe dat ergens anders man
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe vaak wou je hier nog op terug komen?
Ga weg.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo durf je dat over mij te zeggen? alsof jij iets van mij weet!
Klopt. En dan die stomme autocorrectquote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha valt zo erg op, ookal zijn het soms hele kleine dingetjes. Gewoon dat er één letter mist ofzo.. maar dat heb je normaal gewoon nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |