Hoe veel vrouwen krijgen geen kinderenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
50 kilo ja? Zonder kinderen, ziektes wat dan ook?
Dan zou het ik een reden kunnen vinden om het uit te maken.
Ja, sorry hoor, je kent VH, je weet toch wel dat dat niet het type is wat mij opdraagt hoe ik eruit moet zien?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je misschien iets aan je manier van formuleren doen dan.
En over mijn exen en hun mening hoef jij je geen zorgen te maken, die hebben ze wel.
Waar slaat dat nu weer op dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisjes met paars haar.
[..]
Alle 40?
Mijn toekomstige vriendin.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe veel vrouwen krijgen geen kinderen.
Daarom snapte ik je manier van formuleren ook niet. Geheel serieus was mijn opmerking ik niet, trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, je kent VH, je weet toch wel dat dat niet het type is wat mij opdraagt hoe ik eruit moet zien?
Hey dientje dat klopt kusquote:
Als het hebben van drie exen je een slet maakt, dan welquote:
Stel je niet aan man met je gezeik, je hebt helemaal niet veel moeten verwerken en als je wilt zeiken over je problemen doe dat ergens anders manquote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
Tevens mocht het onduidelijk overkomen, mijn vriend is geen op uiterlijk beluste klootzak die me zou dumpen voor iedere wissewasje. Menigeen van jullie was allang afgehaakt door de hoeveelheid shit die ik nog heb moeten verwerken in de afgelopen weken.
Dankuwel.
Jezus, zelfs ik heb 3 exenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het hebben van drie exen je een slet maakt, dan wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was jij dat niet, die in het versieren topic dat kwam vertellen en voor slet werd uitgemaakt?quote:
Ik word daar zo kribbig van. Mensen begrijpen mij altijd verkeerdquote:Op maandag 11 juni 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom snapte ik je manier van formuleren ook niet. Geheel serieus was mijn opmerking ik niet, trouwens.
Maar hij weet dat hij goede anale sex met jou heeft.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
Tevens mocht het onduidelijk overkomen, mijn vriend is geen op uiterlijk beluste klootzak die me zou dumpen voor iedere wissewasje. Menigeen van jullie was allang afgehaakt door de hoeveelheid shit die ik nog heb moeten verwerken in de afgelopen weken.
Dankuwel.
Hoe vaak wou je hier nog op terug komen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
Dankuwel.
Ja? Ik vind 'r altijd een arrogant kutwijf.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ook een leuke meid (althans zo komt ze over op TV)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |