quote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn haar gaat aan het einde van de zomervakantie zo
Romantische gedachte dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het gaat toch niet allen maar om uiterlijk?
Je blijft maar doorgaan hé? Steeds weer je perfectie laten blijken.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn haar gaat aan het einde van de zomervakantie zo
Ik denk niet dat ik dat kanquote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof!
Nu kun je toch ook je haren zelf verven? Of mag je geen rare kleur hebben van werk?
Oh, dan kan ik je wel vertellen dat je het da necht niet moet doen of wel maar dan supah goed doenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat gewicht bij mij best een obsessie kan zijn en hij niet wil dat ik mezelf uithonger.
[..]
Ehm, samzz..De rechte pony, kort en blond haar vind hij gewoon niks voor mij, maar dat is mijn eigen keuze. Superveel afvallen omdat ik dat niet gezond zou doen.
En piercings, daar mag hij best een eigen mening over hebben.
Ik waardeer zijn mening, misschien waren jouw exen dan te pussy om geen mening te uiten?
okquote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat konijn gaat jou niet lief vinden en terecht
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe telefoon gekocht van een neger in Rotterdam Zuid
[ afbeelding ]
Slijmbalquote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je blijft maar doorgaan hé? Steeds weer je perfectie laten blijken.
Heb je de fietsen zwerver al gebeld?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe telefoon gekocht van een neger in Rotterdam Zuid
[ afbeelding ]
Dan moet je misschien iets aan je manier van formuleren doen dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat gewicht bij mij best een obsessie kan zijn en hij niet wil dat ik mezelf uithonger.
[..]
Ehm, samzz..De rechte pony, kort en blond haar vind hij gewoon niks voor mij, maar dat is mijn eigen keuze. Superveel afvallen omdat ik dat niet gezond zou doen.
En piercings, daar mag hij best een eigen mening over hebben.
Ik waardeer zijn mening, misschien waren jouw exen dan te pussy om geen mening te uiten?
Eeeeeeeeehm, best vaak helaasquote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef QuintonFortune het volgende:
Een piercing, tattoo wat dan ook als reden zien om het uit te maken.
Als 50 kilo aankomt okee, maar hoe vaak gebeurt dat nou.
Haha, misschien was hij druk bezigquote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja Wander heeft gebeld zaterdagnacht, maar het was een mailbox gelijk
Meisjes met paars haar.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat kan. En ik denk sowieso niet dat het nu nog gewaardeerd wordt door inderdaad werk en gewoon toekomst en alles
. Het zal vast nergens staan dat het niet mag.. maar zo zal het wel blijken
Alle 40?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
En over mijn exen en hun mening hoef jij je geen zorgen te maken, die hebben ze wel.
Nee,maar hij kan niet zoveel zeggen over mijn innerlijk, daar valt vrij weinig aan aan te passen. Je kan niet naar de kapper gaan en zeggen: joh, ik wil mijn karakter iets donkerderquote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het gaat toch niet allen maar om uiterlijk?
50 kilo ja? Zonder kinderen, ziektes wat dan ook?quote:
Zou toch mooi zijn als het zo makkelijk was.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee,maar hij kan niet zoveel zeggen over mijn innerlijk, daar valt vrij weinig aan aan te passen. Je kan niet naar de kapper gaan en zeggen: joh, ik wil mijn karakter iets donkerder
Het zou nog eens wat worden als hij zou zeggen: Goh, Faye, ik vond je vrolijkheid toch leuker staan dan je depressie. Doe weer eens vrolijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |