SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld om Intronic te aanbidden, held voor het leven.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEUTSCHLAND UBER ALLESCH![]()
Heerlijk is datquote:
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Heb nu verdomme al 2x moeten googlen wat het was, lol.
Eerst tragus en nu daith
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Daith moest ik idd ook even googlenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Eerst tragus en nu daith![]()
![]()
Hier het zelfdequote:Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Eerst tragus en nu daithLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Ja, daaromquote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij piercings kan je beter te veel verwachten dan te weinig, dan kan het altijd nog meevallen.
Die wil ik wel heel graag. Al heel lang. Geen durfquote:Op maandag 11 juni 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je die laten zettenLeuk
Ik wil een Daith piercing.
Daith is ook wel mooi, maar niet voor mij. Industrials vind ik ook wel gaaf
. Rook ook wel, trouwens.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Trachus wist ik wel, maar daith moest ik ook even zoekenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Eerst tragus en nu daith
Rotterdamquote:Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef Snuf. het volgende:
Eindelijk weer tussen het beton van Rotterdam.
Bedankt voor het lenen van de fiets broeder. Helemaal nat geregendMaar het was de moeite waard
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rotterdam
Bedankt voor het lenen van de fiets broeder. Helemaal nat geregendMaar het was de moeite waard
Ik ben woensdag weer de lul, er komen een stuk of 20 mensjes bij mij voetbal kijken.Iemand een goed idee qua eten wat snel en makkelijk te maken is?
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rotterdam
Top, was het ver fietsen?
![]()
www.thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
Ik ben woensdag weer de lul, er komen een stuk of 20 mensjes bij mij voetbal kijken.Iemand een goed idee qua eten wat snel en makkelijk te maken is?
![]()
Patatquote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
![]()
DV, het valt me trouwens op dat je ook heel veel vrouwelijk schoonheden in je fobo hebt, ga zo door.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Macaroni ?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
Een echte hosselaar dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV, het valt me trouwens op dat je ook heel veel vrouwelijk schoonheden in je fobo hebt, ga zo door.![]()
Een grote bak met pasta.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:. Maar wel een beetje winters voor nu
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dankquote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV, het valt me trouwens op dat je ook heel veel vrouwelijk schoonheden in je fobo hebt, ga zo door.![]()
Dat dus.quote:
Ik kan macaroni sowieso niet "klein" maken.
Heb nog een vracht saus in de vriezer liggen nu
Oh aan de lopende band blijven frituren is ook een goede.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ga gewoon bbq'enquote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Macaroni is wel een goede.Frituur kan ook, maar dan ben ik weer heel de tijd bezig met maken ipv voetbal kijken.
En bestellen was ik zelf ook wel op gekomen, maar als ik toch geen zin heb om iets te maken wordt het inderdaad de plaatselijke Turk of Pizzeria oid.![]()
Zorg dat er meisjes bij zijn en stuur die de keuken inquote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Typisch het volgende:
Macaroni is wel een goede.Frituur kan ook, maar dan ben ik weer heel de tijd bezig met maken ipv voetbal kijken.
En bestellen was ik zelf ook wel op gekomen, maar als ik toch geen zin heb om iets te maken wordt het inderdaad de plaatselijke Turk of Pizzeria oid.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zorg dat er meisjes bij zijn en stuur die de keuken in
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Anders gaan ze over voetbal praten en wordt het niks...quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zorg dat er meisjes bij zijn en stuur die de keuken inLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Is de Maastunnel niet dicht van Noord naar Zuid?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet ver, door de Maastunnel en daar nog door naar Waalhaven. 40 minuten fietsen ofzo
Ik heb vandaag voor het eerst in de auto's van mijn ouders gereden![]()
![]()
Dat heb ik zaterdag gedaan, maar het was echt een tering bende en was alles kwijt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zorg dat er meisjes bij zijn en stuur die de keuken inTerwijl ze alleen beetje broodjes bal moesten maken.
Vrouwen.![]()
![]()
Of stamppot rauwe andijvie, alleen moet je dan wel een vracht rookworsten warm maken.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Gewoon een grote pan in het midden zetten en opscheppen maarquote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat duurt te lang om te maken en dat is iets voor in de winter. Maar snert is wel écht über.
Nee maar gewoon wat vrouwen regelen, een grote zak patat en een lading bitterballen en dat de hele avond serveren.![]()
Je was toch die-hard sparta fan?quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Zal ik morgen gewoon bij de piercer binnen wandelen en zeggen: IK WIL EEN TRAGUS! OF TRACHUS! HOE JE HET OOK SCHRIJFT!
?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat noem je geen voetbal.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je was toch die-hard sparta fan?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Dat is ook een goede. En bijkomend voordeel is dat je er goed op kan zuipenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Of stamppot rauwe andijvie, alleen moet je dan wel een vracht rookworsten warm maken.
Als je (on)geluk hebt hebben ze direct tijd en zit je binnen 10sec op die stoelquote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
Zal ik morgen gewoon bij de piercer binnen wandelen en zeggen: IK WIL EEN TRAGUS! OF TRACHUS! HOE JE HET OOK SCHRIJFT!
?![]()
![]()
Sparta fan ja. Geen voetbalfan.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je was toch die-hard sparta fan?![]()
Vind het toch raar om dit te lezen van een vrouw.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon een grote pan in het midden zetten en opscheppen maar
Nee maar gewoon wat vrouwen regelen, een grote zak patat en een lading bitterballen en dat de hele avond serveren.Maar nee, dat doen ze hier tegenwoordig niet meer. Emancipatie dit dat, maar zware dingen sjouwen ho maar.
![]()
DV is niet geemancipeerd.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het toch raar om dit te lezen van een vrouw.Maar nee, dat doen ze hier tegenwoordig niet meer. Emancipatie dit dat, maar zware dingen sjouwen ho maar.
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
?
Ik ben een van de weinige vrouwen die toegeeft dat de man het superieure ras is.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het toch raar om dit te lezen van een vrouw.Maar nee, dat doen ze hier tegenwoordig niet meer. Emancipatie dit dat, maar zware dingen sjouwen ho maar.
Maar vrouwen kunnen gewoon beter in de keuken staan ouwehoeren terwijl de mannen in de woonkamer ouwehoeren. Ieder hun plek.![]()
Die kans is heel grootquote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je (on)geluk hebt hebben ze direct tijd en zit je binnen 10sec op die stoel.
Het wordt best aardig weer donderdag.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige vrouwen die toegeeft dat de man het superieure ras is.
Maar vrouwen kunnen gewoon beter in de keuken staan ouwehoeren terwijl de mannen in de woonkamer ouwehoeren. Ieder hun plek.![]()
Zelf "nasi" maken en wat gemarineerde kip is ook makkelijk om voor veel mensen te maken trouwens.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige vrouwen die toegeeft dat de man het superieure ras is.
Snuf. koop een ring en stouw hem in het konijn. Dan vind ze hem als ze het hok aan het schoonmaken is.![]()
![]()
nasiquote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
Zelf "nasi" maken en wat gemarineerde kip is ook makkelijk om voor veel mensen te maken trouwens.met
kip
![]()
![]()
DV is een goede ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Snuf. koop een ring en stouw hem in het konijn. Dan vind ze hem als ze het hok aan het schoonmaken is.![]()
Vergeet Snuf. trouw met me.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen gewoon beter in de keuken staan ouwehoeren terwijl de mannen in de woonkamer ouwehoeren. Ieder hun plek.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik vind vrouwen zo inferieur dat ik er het liefst niks mee van doen heb.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nu allemaal zeggen hoe graag jullie met mij willen trouwen!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Whehequote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind vrouwen zo inferieur dat ik er het liefst niks mee van doen heb.
Maar niet voor 20 man denk ikquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu allemaal zeggen hoe graag jullie met mij willen trouwen!
![]()
![]()
![]()
Alsof er leuke plekken zijn in Appingedamquote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beter gaan we iets lekkers bestellen en dan buiten een leuk plekje opzoeken.!
![]()
Ik weet niet waar alles staat in jouw huisquote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Snuf. het volgende:
Al praktiseert ze het niet echt, ik moet het bed uit om ontbijt te maken![]()
Als ik het ga doen, dan zie je het sowieso hier staanquote:.
Ga ergens anders het gelukkige koppeltje uithangen jahquote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beter gaan we iets lekkers bestellen en dan buiten een leuk plekje opzoeken.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Mijn slaapkamer is er een.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alsof er leuke plekken zijn in Appingedam!
![]()
Ik ben schoffeledomme vandaag alweer 4 maanden single
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Gefrusteerde tiener gespot.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ergens anders het gelukkige koppeltje uithangen jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen![]()
quote:
Ik ben alweer 3 jaar singlequote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben schoffeledomme vandaag alweer 4 maanden single![]()
Het resultaat valt me een beetje tegenquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat moet ik nog maar eens goed bekijken.quote:Ik stuur je wel een handleiding via de mailquote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar alles staat in jouw huis![]()
![]()
Huh, wat, Snuf., in bed, wat?quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik vind mannen niet per se beter, maar sommige rolpatronen mogen gewoon scheef blijven van mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen gewoon beter in de keuken staan ouwehoeren terwijl de mannen in de woonkamer ouwehoeren. Ieder hun plek.#TeamMiley![]()
Brohug ?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het resultaat valt me een beetje tegen.
Je hebt geen tientallen DM's gekregen?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zoals het "de man betaalt" zekerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind mannen niet per se beter, maar sommige rolpatronen mogen gewoon scheef blijven van mij.![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt geen tientallen DM's gekregen?!
*kras*Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nja beter is een ander verhaal, maar mannen zijn geboren leiders dus ik laat ze zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind mannen niet per se beter, maar sommige rolpatronen mogen gewoon scheef blijven van mij.![]()
Als ik op mannen viel zou je wel een kans geven, + en - ding.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit misschien wel een beetje aan de rest van je lichaam dan.quote:
YES HOMO.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mannen en vrouwens zijn gelijk, totdat de portomonnee getrokken moet worden. ''Want dat hoort toch zo''?quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Maar rijst koken, paar eieren roerbakken, wat ham snijden, bosuitje snijden en dat menden en je hebt prima te kanen "nasi".
Wat ketjap manis, chilisaus, sambal, ui en knoflook en je hebt een heerlijke marinade (die je bij voorkeur dus al een dag van te voren maakt en mengt met de kipfilet).
Simpel maar bazig voer
Het is al bijna netjes en schoon.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar eens goed bekijken.Ik ga de volgende keer wel vroeg uit bed en naar de c1000.quote:Ik stuur je wel een handleiding via de mail![]()
![]()
GMTAquote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Vrouwen met hun "emancipatie wanneer het ons uitkomt"Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Lekkerquote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Maar rijst koken, paar eieren roerbakken, wat ham snijden, bosuitje snijden en dat menden en je hebt prima te kanen "nasi".
Wat ketjap manis, chilisaus, sambal, ui en knoflook en je hebt een heerlijke marinade (die je bij voorkeur dus al een dag van te voren maakt en mengt met de kipfilet).
Simpel maar bazig voer.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik laat jou niet in je eentje de Kop van Zuid af lopen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is al bijna netjes en schoon.
[..]
Ik ga de volgende keer wel vroeg uit bed en naar de c1000.![]()
Hé, ik had laatst het eten betaald voor snuf en mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mannen en vrouwens zijn gelijk, totdat de portomonnee getrokken moet worden. ''Want dat hoort toch zo''?![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Gefrusteerde tiener gespot.Ik ben weer de oude ik hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Bitch pleasequote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik laat jou niet in je eentje de Kop van Zuid af lopen.![]()
Ik totaal niet, laten we daar vooral blij om zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben weer de oude ik hoor.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Wie betaalt is altijd haske ingewikkeld in mijn geval op eerste dates enzo.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ook niet per definitie. Maar een betere man moet gewoon altijd de job krijgen, net als een betere vrouw. En vaak is het zo dat de man beter is in leidende rollen, dus is het logisch dat er meer mannen aan de top van het bedrijfsleven zitten.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja beter is een ander verhaal, maar mannen zijn geboren leiders dus ik laat ze zo.![]()
Ik vind het op dates best netjes als de man betaalt ja, maar na 6 maanden relatie hoeft "de man" het niet eens te proberen om alles te betalen. Maarja, hij mag de boodschappen tillen, ik kook dan wel. Dat soort dingen.quote:
En een man vraagt een vrouw ten huwelijk, niet andersom.#TeamMiley![]()
50-50?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
AWKWARDquote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Ik wilde het eigenlijk neit zeggen, maar je bent een prachtexemplaar onder de vrouwelijke bevolkingquote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hé, ik had laatst het eten betaald voor snuf en mij.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik betaal graag omdat ik me dan nog baziger voel.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het op dates best netjes als de man betaalt ja, maar na 6 maanden relatie hoeft "de man" het niet eens te proberen om alles te betalen. Maarja, hij mag de boodschappen tillen, ik kook dan wel. Dat soort dingen.
En een man vraagt een vrouw ten huwelijk, niet andersom.![]()
Ik denk dat wij wel een beetje op dezelfde lijn zitten ja...quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het op dates best netjes als de man betaalt ja, maar na 6 maanden relatie hoeft "de man" het niet eens te proberen om alles te betalen. Maarja, hij mag de boodschappen tillen, ik kook dan wel. Dat soort dingen.
En een man vraagt een vrouw ten huwelijk, niet andersom.
Al ben ik meer van het 'wie vraagt betaalt' principe.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarom?! Ik werk toch net zo hard voor mijn centen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
En een man vraagt een vrouw ten huwelijk, niet andersom.![]()
Het stak.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hé, ik had laatst het eten betaald voor snuf en mij.![]()
En een man laat een vrouw niet alleen naar huis gaan. Dat vind ik echt heel erg onbeschoft.#TeamMiley![]()
Dat vind ik vaak zo'n gedoe. Dan trakteer ik liever alles.quote:
Ik vind eigenlijk dat degene die de ander heeft uitgevraagd het eten maar moet betalen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik ben van het ''wie betaalt, bepaalt''.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel een beetje op dezelfde lijn zitten ja...
Al ben ik meer van het 'wie vraagt betaalt' principe.![]()
Snuf brengt me nooit terug naar appingedamquote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
En een man laat een vrouw niet alleen naar huis gaan. Dat vind ik echt heel erg onbeschoft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben onbeschoft.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
En een man laat een vrouw niet alleen naar huis gaan. Dat vind ik echt heel erg onbeschoft.
Ik stapte op de bus en zei "ja doei he"Verliefdheid is voor de dommen![]()
Dat!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel een beetje op dezelfde lijn zitten ja...
Al ben ik meer van het 'wie vraagt betaalt' principe.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Is niet altijd een optie als ze vrouw in kwestie nog verder dan Parijs woont.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
En een man laat een vrouw niet alleen naar huis gaan. Dat vind ik echt heel erg onbeschoft.![]()
Oh stop it youquote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk neit zeggen, maar je bent een prachtexemplaar onder de vrouwelijke bevolking![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben onbeschoft.
Ik stapte op de bus en zei "ja doei he"
Van oudsher krijgen mannen meer betaald, maar dat is ondertussen aardig verdwenen. Het heeft iets gentlemanachtigs. Een man hoedt de vrouw en een vrouw zorgt voor de man.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom?! Ik werk toch net zo hard voor mijn centen?#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben onbeschoft.
Ik stapte op de bus en zei "ja doei he"Ik moest hard op lachen
![]()
Daar ben ik het wel mee eens, ik fiets dan ook rustig 10 km om door de regen om een meisje thuis te brengen in plaats van haar alleen te laten gaan, dat vind ik zo ontzettend not done.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
En een man laat een vrouw niet alleen naar huis gaan. Dat vind ik echt heel erg onbeschoft.
Is me dus ook wel eens gebeurd, kreeg toen gelukkig wel een warm bakje koffie bij haar thuis.
Wou echt niets met haar, maar een meisje laat je gewoon niet alleen naar huis fietsen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Je bent ook zo'n charmeurquote:Op maandag 11 juni 2012 23:05 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Je had haar hoofd moeten zien, priceless.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Mijne doet het ook nooitquote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is niet altijd een optie als ze vrouw in kwestie nog verder dan Parijs woont.Maar je snapt wat ik bedoel.
#TeamMiley![]()
Nah, dat vind ik wel ver gaan, hoor. Als een man mij mee uitvraagt, betaalt hij. Vraag ik een man mee, dan betaal ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben van het ''wie betaalt, bepaalt''.
Netjes, vind ik.
Ik neem aan dat ie je wel netjes naar het station brengt enzoquote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijne doet het ook nooitMaar je snapt wat ik bedoel.
?
Hoogachtend,
Erik.![]()
We worden kampioen.quote:Infostrada Sports NL @InfostradaNL
De laatste keer dat er slechts 2 teams niet hadden gescoord na de eerste wedstrijdronde was in 1988 en ook toen betrof het #Oranje + ENG![]()
![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik wel ver gaan, hoor. Als een man mij mee uitvraagt, betaalt hij. Vraag ik een man mee, dan betaal ik.
Netjes, vind ik.
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ben een egoïstische klootzak, tevens een vrek. Ken je die reclame van die jongen die samen met een meisje een burger eet en dan zegt "ik krijg nog 2,30 van je". Zo ben ik alleen iets subtieler.quote:Verliefdheid is voor de dommen![]()
Oh, ik vind het prima om te betalen. Maar niet voor elke date die ik met iemand heb, als ik iemand echt interessant en leuk vind betaal ik alles als dat moet. Maar vrouwen die er maar van uitgaan dat de man alles betaald.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik wel ver gaan, hoor. Als een man mij mee uitvraagt, betaalt hij. Vraag ik een man mee, dan betaal ik.
Netjes, vind ik.
![]()
![]()
Tsja, die mensen moet je ook hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:07 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben een egoïstische klootzak, tevens een vrek. Ken je die reclame van die jongen die samen met een meisje een burger eet en dan zegt "ik krijg nog 2,30 van je". Zo ben ik alleen iets subtieler.
Naar de bus. Soms naar het station, maar het kan gewoon niet altijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie je wel netjes naar het station brengt enzo?
#TeamMiley![]()
"Ik stapte in de bus"quote:
Dan kan je niet zo makkelijk terug lopen.
Maar zij woonde in Amsterdam-Oost, ik in Hoofddorp ik ga niet dat hele eind omreizen.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Zoals ik zei, vraagt hij mij, dan betaalt hij. Vraag ik hem, dan betaal ikquote:Op maandag 11 juni 2012 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ik vind het prima om te betalen. Maar niet voor elke date die ik met iemand heb, als ik iemand echt interessant en leuk vind betaal ik alles als dat moet. Maar vrouwen die er maar van uitgaan dat de man alles betaald.. Makkelijk zat.
Doe daar wat aan. Seriouslyquote:Op maandag 11 juni 2012 23:07 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben een egoïstische klootzak, tevens een vrek. Ken je die reclame van die jongen die samen met een meisje een burger eet en dan zegt "ik krijg nog 2,30 van je". Zo ben ik alleen iets subtieler.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nah zo zit het bij mij niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, vraagt hij mij, dan betaalt hij. Vraag ik hem, dan betaal ik. Makkelijk zat.
Ligt aan de situatie bij mij, niet zo zwart wit als bij jou.
![]()
Oh ja, verkeerd gelezenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:08 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
"Ik stapte in de bus"
Dan kan je niet zo makkelijk terug lopen.
Maar zij woonde in Amsterdam-Oost, ik in Hoofddorp ik ga niet dat hele eind omreizen.
Voelde je je ookniet stom achteraf?![]()
Neuh, ik ben een sneaky profiteur daarom vinden mensen me nog aardig.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe daar wat aan. SeriouslyVerliefdheid is voor de dommen![]()
Dat dan weer wel. Ik duw haar de trein in.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie je wel netjes naar het station brengt enzo?
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:07 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben een egoïstische klootzak, tevens een vrek. Ken je die reclame van die jongen die samen met een meisje een burger eet en dan zegt "ik krijg nog 2,30 van je". Zo ben ik alleen iets subtieler.
#TeamMiley![]()
Neuh, ik zou 10 euro kwijt zijn aan het omreizen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ja, verkeerd gelezen
Voelde je je ookniet stom achteraf?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Nou ja, het is wel situatie afhankelijk. Maar ik vroeg m'n exen regelmatig mee wat leuks doen en dan betaalde ik dat gewoon. En andersom. Vind daar echt niks mis meequote:Op maandag 11 juni 2012 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nah zo zit het bij mij niet.Ligt aan de situatie bij mij, niet zo zwart wit als bij jou.
.
Het is ook wel eens voorgekomen dat ik krap bij kas zat, want student, en dat m'n ex dan een uitje betaalde, dat wilde hij dan gewoon graag. En dat vond ik best wel kut, maar hem maakte het niks uit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het OVquote:Op maandag 11 juni 2012 23:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Neuh, ik zou 10 euro kwijt zijn aan het omreizen.![]()
![]()
![]()
![]()
"En NU opzouten!"quote:Op maandag 11 juni 2012 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Ik duw haar de trein in.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja, maar dan is het heel anders. Ik heb het natuurlijk over gelijke financiële situaties.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel situatie afhankelijk. Maar ik vroeg m'n exen regelmatig mee wat leuks doen en dan betaalde ik dat gewoon. En andersom. Vind daar echt niks mis mee.
Het is ook wel eens voorgekomen dat ik krap bij kas zat, want student, en dat m'n ex dan een uitje betaalde, dat wilde hij dan gewoon graag. En dat vond ik best wel kut, maar hem maakte het niks uit.![]()
Ik ben met veel dingen best ouderwets, ik vousvoyeer zelfs mensen die jonger zijn.
Ik houd de deur open voor mensen, mag mensen graag groeten.
En ja ik breng een meisje/vrouw dus ook thuis. Eigenlijk allemaal heel normaal, maar je ziet het steeds minder en dat vind ik jammer.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik zou me zo ongemakkelijk voelen als ik met het OV naar huis zou moeten en m'n date gaat helemaal mee om dan bij de deur weer om te keren en terug te gaan.
Maar ja, ik ben ook geen meisje dus niemand hoeft me naar huis te brengen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
KEIHARDE PORNOquote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Snuf. het volgende:
Ah, de vriendin van mijn huisgenoot is weer op bezoek hoor ik.![]()
Omg, ik vroeg gisteren ofzo aan Tchock of ik ook zo'n tragus zou laten zetten. Helaas mag ik niet want hij vindt dat maar niks.
Baby darling doll face honey![]()
Heb ik in ieder geval nooit gedaan. Zutphen - Voorburg is zo'n eind...quote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou me zo ongemakkelijk voelen als ik met het OV naar huis zou moeten en m'n date gaat helemaal mee om dan bij de deur weer om te keren en terug te gaan.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ze willen niet eens met me op date, die traumatische ervaring besparen ze zichzelf meestal al.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik begrijp waarom Loef geen hertjes tackelt zegVerliefdheid is voor de dommen![]()
Ik vind dat ook heel tof, mensen die nog gewoon lekker ouderwets zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben met veel dingen best ouderwets, ik vousvoyeer zelfs mensen die jonger zijn.
Ik houd de deur open voor mensen, mag mensen graag groeten.
En ja ik breng een meisje/vrouw dus ook thuis. Eigenlijk allemaal heel normaal, maar je ziet het steeds minder en dat vind ik jammer.![]()
![]()
So profound and random. XDquote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
"Ces't la vie"
Hey, neger.
Het is C'est la vie.![]()
''YOLO''quote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
"Ces't la vie"
Hey, neger.
Het is C'est la vie.
hey, neger.
Het is Carpe DiemLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik zou je niet naar huis laten gaan hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom zou tchock je tegenhouden, je doet 't voor jezelf tochquote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik vroeg gisteren ofzo aan Tchock of ik ook zo'n tragus zou laten zetten. Helaas mag ik niet want hij vindt dat maar niks.
![]()
Ik word vriendelijk verzocht geen rechte pony te knippen, of mijn haar af te knippen, of mijn haar te blonderen of superveel af te vallenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef Crack_ het volgende:
En piercings in mijn gezicht werden ook al niet gewaardeerd.
Mannen
#TeamMiley![]()
Dan neem ik mijn lief ook gewoon mee uit omdat ik het ook leuk vind om hem te trakterenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het heel anders. Ik heb het natuurlijk over gelijke financiële situaties.. Ik snap niet zo goed welke situaties jij bedoelt?
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je niet naar huis laten gaan hoor.. Not sure if scary or sweet...
Hoogachtend,
Erik.![]()
Klopt, maar aangezien het eerder zo'n vraag was van "Heeey, zal ik dat ook doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zou tchock je tegenhouden, je doet 't voor jezelf toch![]()
" dan een serieuze vraag
![]()
.
Dan is het anders iddquote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien het eerder zo'n vraag was van "Heeey, zal ik dat ook doen?![]()
" dan een serieuze vraag
![]()
.
![]()
![]()
Heyheyheyhey STOP.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik word vriendelijk verzocht geen rechte pony te knippen, of mijn haar af te knippen, of mijn haar te blonderen of superveel af te vallenEn piercings in mijn gezicht werden ook al niet gewaardeerd.
Mannen
ik mag hem niet, hij is geen echte man.
Meisjes bevelen wat ze wel en neit mogen.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik heb nooit Frans gehad dat merk je.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
"Ces't la vie"
Hey, neger.
Het is C'est la vie.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Oh, dat haar af knippen mocht ik ook niet maar toch gedaanquote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik word vriendelijk verzocht geen rechte pony te knippen, of mijn haar af te knippen, of mijn haar te blonderen of superveel af te vallenEn piercings in mijn gezicht werden ook al niet gewaardeerd.
Mannen![]()
.
Hoezo mag je niet afvallen?![]()
En ik wil mn haar ook weer verven maar daar ga ik zoveel spijt van krijgen he, hou me tegen
En terecht.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
MannenVerliefdheid is voor de dommen![]()
Kortom... Je mag jezelf niet zijn? Lekker danquote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mannen.
HUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat haar af knippen mocht ik ook niet maar toch gedaan![]()
.
En ik wil mn haar ook weer verven maar daar ga ik zoveel spijt van krijgen he, hou me tegen
STOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo iets?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Snuf is een van de weinige jongens die mijn piercing onder m'n lip juist goed weet te waarderen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mannen![]()
![]()
![]()
Hij beveelt niks, hij geeft alleen zijn mening. Mijn ex, daar mocht ik niks van. Bij een piercing zou hij het uitmaken, zelfde voor tweede gaatjes, tattoo's en dat soort ongein.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heyheyheyhey STOP.
ik mag hem niet, hij is geen echte man.
Meisjes bevelen wat ze wel en neit mogen.#TeamMiley![]()
Ja, thanksquote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!
STOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo iets?.
Ik ben gewoon heel lief.quote:Wat voor kleur?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
En ik wil mn haar ook weer verven maar daar ga ik zoveel spijt van krijgen he, hou me tegenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij beveelt niks, hij geeft alleen zijn mening. Mijn ex, daar mocht ik niks van. Bij een piercing zou hij het uitmaken, zelfde voor tweede gaatjes, tattoo's en dat soort ongein..
Rood ofzoquote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel lief.
[..]
Wat voor kleur?. Ja eigenlijk geen idee, gewoon zin om te verven.. maarja is super duur, veel werk en dan wil ik mn eigen kleur weer terug en bladiebla
.
[..]
Hij beveelt niks, hij geeft alleen zijn mening. Mijn ex, daar mocht ik niks van. Bij een piercing zou hij het uitmaken, zelfde voor tweede gaatjes, tattoo's en dat soort ongein.
[..]
Hij beveelt niks, hij geeft alleen zijn mening. Mijn ex, daar mocht ik niks van. Bij een piercing zou hij het uitmaken, zelfde voor tweede gaatjes, tattoo's en dat soort ongein.![]()
Koop een pruik.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rood ofzo. Ja eigenlijk geen idee, gewoon zin om te verven.. maarja is super duur, veel werk en dan wil ik mn eigen kleur weer terug en bladiebla
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Welke kleur wil je het naar verven?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
En ik wil mn haar ook weer verven maar daar ga ik zoveel spijt van krijgen he, hou me tegengrapje
![]()
Slaap lekkerquote:![]()
Weet jij hoe duur dat isquote:.
Niet grapje zeggenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke kleur wil je het naar verven?grapje
Oke dat hoeft ook niet weer nietquote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij beveelt niks, hij geeft alleen zijn mening. Mijn ex, daar mocht ik niks van. Bij een piercing zou hij het uitmaken, zelfde voor tweede gaatjes, tattoo's en dat soort ongein.![]()
![]()
Pittig kapsel.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rood ofzo. Ja eigenlijk geen idee, gewoon zin om te verven.. maarja is super duur, veel werk en dan wil ik mn eigen kleur weer terug en bladiebla
.
![]()
Al eens paars geprobeerd?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sorry ik zag het antwoord al 2 posts boven die van mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet jij hoe duur dat is.
[..]
Niet grapje zeggen![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pittig kapsel.![]()
Al eens paars geprobeerd?. Zo'n beetje alles wel eens
. Maar vroeger kon dat, want super jong en ik had een moeder die mn haren kon verven
.
Gewoon doen. Is wel eil.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik neem een tattoo in m'n gezicht en ga m'n haar kortknippen en knalrood verven.
Deal with it snuf.![]()
Je wordt er alleen maar mooier op.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik neem een tattoo in m'n gezicht en ga m'n haar kortknippen en knalrood verven.
Deal with it snuf.![]()
Doe het logo van Sparta, dan mag het best.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Deal with it snuf.![]()
Ik zou 52 sterretjes in je gezicht aanbevelenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Deal with it snuf.
Geile MI hierbij.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Deal with it snuf.Verliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe het logo van Sparta, dan mag het best.![]()
![]()
Wat voor konijn heb je deveOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Tof!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Zo'n beetje alles wel eens
. Maar vroeger kon dat, want super jong en ik had een moeder die mn haren kon verven
.
Nu kun je toch ook je haren zelf verven? Of mag je geen rare kleur hebben van werk?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Omdat gewicht bij mij best een obsessie kan zijn en hij niet wil dat ik mezelf uithonger.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
En ik wil mn haar ook weer verven maar daar ga ik zoveel spijt van krijgen he, hou me tegenEhm, samzz..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kortom... Je mag jezelf niet zijn? Lekker dan.
De rechte pony, kort en blond haar vind hij gewoon niks voor mij, maar dat is mijn eigen keuze. Superveel afvallen omdat ik dat niet gezond zou doen.
En piercings, daar mag hij best een eigen mening over hebben.
Ik waardeer zijn mening, misschien waren jouw exen dan te pussy om geen mening te uiten?#TeamMiley![]()
niks mis met rood verven.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Deal with it snuf.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Het gaat toch niet allen maar om uiterlijk?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat gewicht bij mij best een obsessie kan zijn en hij niet wil dat ik mezelf uithonger.
[..]
Ehm, samzz..De rechte pony, kort en blond haar vind hij gewoon niks voor mij, maar dat is mijn eigen keuze. Superveel afvallen omdat ik dat niet gezond zou doen.
Ik waardeer zijn mening, misschien waren jouw exen dan te pussy om geen mening te uiten?![]()
Mijn haar gaat aan het einde van de zomervakantie zoquote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niks mis met rood verven.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
dat konijn gaat jou niet lief vinden en terechtOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn haar gaat aan het einde van de zomervakantie zo
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Romantische gedachte dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het gaat toch niet allen maar om uiterlijk?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Je blijft maar doorgaan hé? Steeds weer je perfectie laten blijken.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn haar gaat aan het einde van de zomervakantie zoLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Maar mensen, ik ben ook slapen
Spreek u weer.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Ik denk niet dat ik dat kanquote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof!
Nu kun je toch ook je haren zelf verven? Of mag je geen rare kleur hebben van werk?. En ik denk sowieso niet dat het nu nog gewaardeerd wordt door inderdaad werk en gewoon toekomst en alles
. Het zal vast nergens staan dat het niet mag.. maar zo zal het wel blijken
Oh, dan kan ik je wel vertellen dat je het da necht niet moet doen of wel maar dan supah goed doenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat gewicht bij mij best een obsessie kan zijn en hij niet wil dat ik mezelf uithonger.
[..]
Ehm, samzz..De rechte pony, kort en blond haar vind hij gewoon niks voor mij, maar dat is mijn eigen keuze. Superveel afvallen omdat ik dat niet gezond zou doen.
Ik waardeer zijn mening, misschien waren jouw exen dan te pussy om geen mening te uiten?.
okquote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat konijn gaat jou niet lief vinden en terecht![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe telefoon gekocht van een neger in Rotterdam Zuid
[ afbeelding ]![]()
![]()
Slijmbalquote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je blijft maar doorgaan hé? Steeds weer je perfectie laten blijken.![]()
Heb je de fietsen zwerver al gebeld?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe telefoon gekocht van een neger in Rotterdam Zuid
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dan moet je misschien iets aan je manier van formuleren doen dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
Ik waardeer zijn mening, misschien waren jouw exen dan te pussy om geen mening te uiten?
En over mijn exen en hun mening hoef jij je geen zorgen te maken, die hebben ze wel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een piercing, tattoo wat dan ook als reden zien om het uit te maken.
Als 50 kilo aankomt okee, maar hoe vaak gebeurt dat nou.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Eeeeeeeeehm, best vaak helaasquote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef QuintonFortune het volgende:
Een piercing, tattoo wat dan ook als reden zien om het uit te maken.
Als 50 kilo aankomt okee, maar hoe vaak gebeurt dat nou.Baby darling doll face honey![]()
Haha, misschien was hij druk bezigquote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja Wander heeft gebeld zaterdagnacht, maar het was een mailbox gelijk![]()
![]()
Meisjes met paars haar.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat kan. En ik denk sowieso niet dat het nu nog gewaardeerd wordt door inderdaad werk en gewoon toekomst en alles
. Het zal vast nergens staan dat het niet mag.. maar zo zal het wel blijken
Alle 40?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
En over mijn exen en hun mening hoef jij je geen zorgen te maken, die hebben ze wel.
Nee,maar hij kan niet zoveel zeggen over mijn innerlijk, daar valt vrij weinig aan aan te passen. Je kan niet naar de kapper gaan en zeggen: joh, ik wil mijn karakter iets donkerderquote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het gaat toch niet allen maar om uiterlijk?
Het zou nog eens wat worden als hij zou zeggen: Goh, Faye, ik vond je vrolijkheid toch leuker staan dan je depressie. Doe weer eens vrolijk.#TeamMiley![]()
50 kilo ja? Zonder kinderen, ziektes wat dan ook?quote:
Dan zou het ik een reden kunnen vinden om het uit te maken.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Zou toch mooi zijn als het zo makkelijk was.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee,maar hij kan niet zoveel zeggen over mijn innerlijk, daar valt vrij weinig aan aan te passen. Je kan niet naar de kapper gaan en zeggen: joh, ik wil mijn karakter iets donkerder
Het zou nog eens wat worden als hij zou zeggen: Goh, Faye, ik vond je vrolijkheid toch leuker staan dan je depressie. Doe weer eens vrolijk.![]()
![]()
Hoe veel vrouwen krijgen geen kinderenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
50 kilo ja? Zonder kinderen, ziektes wat dan ook?
Dan zou het ik een reden kunnen vinden om het uit te maken..
Ja, sorry hoor, je kent VH, je weet toch wel dat dat niet het type is wat mij opdraagt hoe ik eruit moet zien?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je misschien iets aan je manier van formuleren doen dan.
En over mijn exen en hun mening hoef jij je geen zorgen te maken, die hebben ze wel.
#TeamMiley![]()
Waar slaat dat nu weer op dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisjes met paars haar.
[..]
Alle 40?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn toekomstige vriendin.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe veel vrouwen krijgen geen kinderen.
Daarom snapte ik je manier van formuleren ook niet. Geheel serieus was mijn opmerking ik niet, trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, je kent VH, je weet toch wel dat dat niet het type is wat mij opdraagt hoe ik eruit moet zien?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als Ariana Grande nou eens bij de majorettes zou zitten he...Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Hey dientje dat klopt kusquote:Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Als het hebben van drie exen je een slet maakt, dan welquote:.
Tevens mocht het onduidelijk overkomen, mijn vriend is geen op uiterlijk beluste klootzak die me zou dumpen voor iedere wissewasje. Menigeen van jullie was allang afgehaakt door de hoeveelheid shit die ik nog heb moeten verwerken in de afgelopen weken.
Dankuwel.#TeamMiley![]()
Stel je niet aan man met je gezeik, je hebt helemaal niet veel moeten verwerken en als je wilt zeiken over je problemen doe dat ergens anders manquote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
Tevens mocht het onduidelijk overkomen, mijn vriend is geen op uiterlijk beluste klootzak die me zou dumpen voor iedere wissewasje. Menigeen van jullie was allang afgehaakt door de hoeveelheid shit die ik nog heb moeten verwerken in de afgelopen weken.
Dankuwel.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Jezus, zelfs ik heb 3 exenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het hebben van drie exen je een slet maakt, dan wel.
_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was jij dat niet, die in het versieren topic dat kwam vertellen en voor slet werd uitgemaakt?quote:![]()
In dat geval mijn excuses.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik word daar zo kribbig van. Mensen begrijpen mij altijd verkeerdquote:Op maandag 11 juni 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom snapte ik je manier van formuleren ook niet. Geheel serieus was mijn opmerking ik niet, trouwens.#TeamMiley![]()
Maar hij weet dat hij goede anale sex met jou heeft.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
Dankuwel.
Dat zij die tegen mij vorige keer![]()
![]()
Hoe vaak wou je hier nog op terug komen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
Dankuwel.Baby darling doll face honey![]()
Ja? Ik vind 'r altijd een arrogant kutwijf.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ook een leuke meid (althans zo komt ze over op TV)Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jij ongelofelijke stoeptegelquote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stel je niet aan man met je gezeik, je hebt helemaal niet veel moeten verwerken en als je wilt zeiken over je problemen doe dat ergens anders manhet lef dat jij hebt
![]()
![]()
hoezo?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij ongelofelijke stoeptegelhet lef dat jij hebt
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jezus, zelfs ik heb 3 exen_!
Jij bent dan ook een lekker sletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei ook dat je wel eens taalfoutjes maaktquote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar hij weet dat hij goede anale sex met jou heeft.
Dat zij die tegen mij vorige keer
#TeamMiley![]()
En maar inwrijven die klootzak.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar hij weet dat hij goede anale sex met jou heeft.
Dat zij die tegen mij vorige keer
Haha valt zo erg op, ookal zijn het soms hele kleine dingetjesquote:. Gewoon dat er één letter mist ofzo.. maar dat heb je normaal gewoon nooit
Ik vind het altijd wel eng om op die streepjes tussen stoeptegels te staanOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Hoe durf jij tegen haar te zeggen dat ze helemaal niet zoveel heeft moeten verwerken? Alsof jij iets van haar weetquote:sodemieter op man, triest persoon
![]()
Tot mijn dood.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe vaak wou je hier nog op terug komen?#TeamMiley![]()
Hoezo durf je dat over mij te zeggen? alsof jij iets van mij weet!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe durf jij tegen haar te zeggen dat ze helemaal niet zoveel heeft moeten verwerken? Alsof jij iets van haar weetsodemieter op man, triest persoon
Wat de neuk, dude.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stel je niet aan man met je gezeik, je hebt helemaal niet veel moeten verwerken en als je wilt zeiken over je problemen doe dat ergens anders man“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als zelfs Samzz terug uit bed komt om er iets van te zeggen, dan weet je dat je te ver bent gegaan.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe vaak wou je hier nog op terug komen?![]()
![]()
Ga weg.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo durf je dat over mij te zeggen? alsof jij iets van mij weet!![]()
Klopt. En dan die stomme autocorrectquote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha valt zo erg op, ookal zijn het soms hele kleine dingetjes. Gewoon dat er één letter mist ofzo.. maar dat heb je normaal gewoon nooit
.
Ik snap alleen niet waar het ineens vandaan kwam, niemand zei iets over haar vriendje of dat het een klootzak was oid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: