Lekkerquote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Maar rijst koken, paar eieren roerbakken, wat ham snijden, bosuitje snijden en dat menden en je hebt prima te kanen "nasi".
Wat ketjap manis, chilisaus, sambal, ui en knoflook en je hebt een heerlijke marinade (die je bij voorkeur dus al een dag van te voren maakt en mengt met de kipfilet).
Simpel maar bazig voer
Ik laat jou niet in je eentje de Kop van Zuid af lopen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is al bijna netjes en schoon.
[..]
Ik ga de volgende keer wel vroeg uit bed en naar de c1000.
Hé, ik had laatst het eten betaald voor snuf en mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mannen en vrouwens zijn gelijk, totdat de portomonnee getrokken moet worden. ''Want dat hoort toch zo''?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Gefrusteerde tiener gespot.Ik ben weer de oude ik hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Bitch pleasequote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik laat jou niet in je eentje de Kop van Zuid af lopen.
Ik totaal niet, laten we daar vooral blij om zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben weer de oude ik hoor.
Ook niet per definitie. Maar een betere man moet gewoon altijd de job krijgen, net als een betere vrouw. En vaak is het zo dat de man beter is in leidende rollen, dus is het logisch dat er meer mannen aan de top van het bedrijfsleven zitten.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja beter is een ander verhaal, maar mannen zijn geboren leiders dus ik laat ze zo.
Ik vind het op dates best netjes als de man betaalt ja, maar na 6 maanden relatie hoeft "de man" het niet eens te proberen om alles te betalen. Maarja, hij mag de boodschappen tillen, ik kook dan wel. Dat soort dingen.quote:
50-50?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie betaalt is altijd haske ingewikkeld in mijn geval op eerste dates enzo.
AWKWARDquote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde het eigenlijk neit zeggen, maar je bent een prachtexemplaar onder de vrouwelijke bevolkingquote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hé, ik had laatst het eten betaald voor snuf en mij.
Ik betaal graag omdat ik me dan nog baziger voel.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het op dates best netjes als de man betaalt ja, maar na 6 maanden relatie hoeft "de man" het niet eens te proberen om alles te betalen. Maarja, hij mag de boodschappen tillen, ik kook dan wel. Dat soort dingen.
En een man vraagt een vrouw ten huwelijk, niet andersom.
Ik denk dat wij wel een beetje op dezelfde lijn zitten ja...quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het op dates best netjes als de man betaalt ja, maar na 6 maanden relatie hoeft "de man" het niet eens te proberen om alles te betalen. Maarja, hij mag de boodschappen tillen, ik kook dan wel. Dat soort dingen.
Waarom?! Ik werk toch net zo hard voor mijn centen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het stak.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hé, ik had laatst het eten betaald voor snuf en mij.
Dat vind ik vaak zo'n gedoe. Dan trakteer ik liever alles.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben van het ''wie betaalt, bepaalt''.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel een beetje op dezelfde lijn zitten ja...
Al ben ik meer van het 'wie vraagt betaalt' principe.
Snuf brengt me nooit terug naar appingedamquote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
En een man laat een vrouw niet alleen naar huis gaan. Dat vind ik echt heel erg onbeschoft.
Ik ben onbeschoft.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
En een man laat een vrouw niet alleen naar huis gaan. Dat vind ik echt heel erg onbeschoft.
Dat!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel een beetje op dezelfde lijn zitten ja...
Al ben ik meer van het 'wie vraagt betaalt' principe.
Is niet altijd een optie als ze vrouw in kwestie nog verder dan Parijs woont.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |