Als ik het ga doen, dan zie je het sowieso hier staanquote:
Ga ergens anders het gelukkige koppeltje uithangen jahquote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beter gaan we iets lekkers bestellen en dan buiten een leuk plekje opzoeken.
Mijn slaapkamer is er een.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alsof er leuke plekken zijn in Appingedam!
Gefrusteerde tiener gespot.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ergens anders het gelukkige koppeltje uithangen jah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen
quote:
Ik ben alweer 3 jaar singlequote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben schoffeledomme vandaag alweer 4 maanden single
Het resultaat valt me een beetje tegenquote:
Dat moet ik nog maar eens goed bekijken.quote:
Ik stuur je wel een handleiding via de mailquote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar alles staat in jouw huis
Huh, wat, Snuf., in bed, wat?quote:
Ik vind mannen niet per se beter, maar sommige rolpatronen mogen gewoon scheef blijven van mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige vrouwen die toegeeft dat de man het superieure ras is.
Maar vrouwen kunnen gewoon beter in de keuken staan ouwehoeren terwijl de mannen in de woonkamer ouwehoeren. Ieder hun plek.
Brohug ?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het resultaat valt me een beetje tegen.
Je hebt geen tientallen DM's gekregen?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals het "de man betaalt" zekerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind mannen niet per se beter, maar sommige rolpatronen mogen gewoon scheef blijven van mij.
Nopequote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt geen tientallen DM's gekregen?
Nja beter is een ander verhaal, maar mannen zijn geboren leiders dus ik laat ze zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind mannen niet per se beter, maar sommige rolpatronen mogen gewoon scheef blijven van mij.
Als ik op mannen viel zou je wel een kans geven, + en - ding.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit misschien wel een beetje aan de rest van je lichaam dan.quote:
Mannen en vrouwens zijn gelijk, totdat de portomonnee getrokken moet worden. ''Want dat hoort toch zo''?quote:
Het is al bijna netjes en schoon.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar eens goed bekijken.
Ik ga de volgende keer wel vroeg uit bed en naar de c1000.quote:Ik stuur je wel een handleiding via de mail
GMTAquote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Vrouwen met hun "emancipatie wanneer het ons uitkomt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |