DV is niet geemancipeerd.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het toch raar om dit te lezen van een vrouw.Maar nee, dat doen ze hier tegenwoordig niet meer. Emancipatie dit dat, maar zware dingen sjouwen ho maar.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
Zal ik morgen gewoon bij de piercer binnen wandelen en zeggen: IK WIL EEN TRAGUS! OF TRACHUS! HOE JE HET OOK SCHRIJFT!
?
Ik ben een van de weinige vrouwen die toegeeft dat de man het superieure ras is.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het toch raar om dit te lezen van een vrouw.Maar nee, dat doen ze hier tegenwoordig niet meer. Emancipatie dit dat, maar zware dingen sjouwen ho maar.
Die kans is heel grootquote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je (on)geluk hebt hebben ze direct tijd en zit je binnen 10sec op die stoel
Het wordt best aardig weer donderdag.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige vrouwen die toegeeft dat de man het superieure ras is.
Maar vrouwen kunnen gewoon beter in de keuken staan ouwehoeren terwijl de mannen in de woonkamer ouwehoeren. Ieder hun plek.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige vrouwen die toegeeft dat de man het superieure ras is.
Maar vrouwen kunnen gewoon beter in de keuken staan ouwehoeren terwijl de mannen in de woonkamer ouwehoeren. Ieder hun plek.
nasiquote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
Zelf "nasi" maken en wat gemarineerde kip is ook makkelijk om voor veel mensen te maken trouwens.
DV is een goede ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Snuf. koop een ring en stouw hem in het konijn. Dan vind ze hem als ze het hok aan het schoonmaken is.
Vergeet Snuf. trouw met me.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Whehequote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind vrouwen zo inferieur dat ik er het liefst niks mee van doen heb.
Maar niet voor 20 man denk ikquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu allemaal zeggen hoe graag jullie met mij willen trouwen!
Alsof er leuke plekken zijn in Appingedamquote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beter gaan we iets lekkers bestellen en dan buiten een leuk plekje opzoeken.
Ik weet niet waar alles staat in jouw huisquote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Snuf. het volgende:
Al praktiseert ze het niet echt, ik moet het bed uit om ontbijt te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |