Dat dus.quote:
Ga gewoon bbq'enquote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
Ik ben woensdag weer de lul, er komen een stuk of 20 mensjes bij mij voetbal kijken.Iemand een goed idee qua eten wat snel en makkelijk te maken is?
Zorg dat er meisjes bij zijn en stuur die de keuken inquote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Typisch het volgende:
Macaroni is wel een goede.Frituur kan ook, maar dan ben ik weer heel de tijd bezig met maken ipv voetbal kijken.
En bestellen was ik zelf ook wel op gekomen, maar als ik toch geen zin heb om iets te maken wordt het inderdaad de plaatselijke Turk of Pizzeria oid.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zorg dat er meisjes bij zijn en stuur die de keuken in
Anders gaan ze over voetbal praten en wordt het niks...quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is de Maastunnel niet dicht van Noord naar Zuid?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet ver, door de Maastunnel en daar nog door naar Waalhaven. 40 minuten fietsen ofzo
Dat heb ik zaterdag gedaan, maar het was echt een tering bende en was alles kwijt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon een grote pan in het midden zetten en opscheppen maarquote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat duurt te lang om te maken en dat is iets voor in de winter. Maar snert is wel écht über.
Je was toch die-hard sparta fan?quote:
Dat noem je geen voetbal.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je was toch die-hard sparta fan?
Dat is ook een goede. En bijkomend voordeel is dat je er goed op kan zuipenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Of stamppot rauwe andijvie, alleen moet je dan wel een vracht rookworsten warm maken.
Als je (on)geluk hebt hebben ze direct tijd en zit je binnen 10sec op die stoelquote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
Zal ik morgen gewoon bij de piercer binnen wandelen en zeggen: IK WIL EEN TRAGUS! OF TRACHUS! HOE JE HET OOK SCHRIJFT!
?
Sparta fan ja. Geen voetbalfan.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je was toch die-hard sparta fan?
Vind het toch raar om dit te lezen van een vrouw.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon een grote pan in het midden zetten en opscheppen maar
Nee maar gewoon wat vrouwen regelen, een grote zak patat en een lading bitterballen en dat de hele avond serveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |