SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld om Intronic te aanbidden, held voor het leven.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEUTSCHLAND UBER ALLESCH![]()
Heerlijk is datquote:
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Heb nu verdomme al 2x moeten googlen wat het was, lol.
Eerst tragus en nu daith
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Daith moest ik idd ook even googlenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Eerst tragus en nu daith![]()
![]()
Hier het zelfdequote:Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Eerst tragus en nu daithLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Ja, daaromquote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij piercings kan je beter te veel verwachten dan te weinig, dan kan het altijd nog meevallen.
Die wil ik wel heel graag. Al heel lang. Geen durfquote:Op maandag 11 juni 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je die laten zettenLeuk
Ik wil een Daith piercing.
Daith is ook wel mooi, maar niet voor mij. Industrials vind ik ook wel gaaf
. Rook ook wel, trouwens.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Trachus wist ik wel, maar daith moest ik ook even zoekenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Eerst tragus en nu daith
Rotterdamquote:Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef Snuf. het volgende:
Eindelijk weer tussen het beton van Rotterdam.
Bedankt voor het lenen van de fiets broeder. Helemaal nat geregendMaar het was de moeite waard
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rotterdam
Bedankt voor het lenen van de fiets broeder. Helemaal nat geregendMaar het was de moeite waard
Ik ben woensdag weer de lul, er komen een stuk of 20 mensjes bij mij voetbal kijken.Iemand een goed idee qua eten wat snel en makkelijk te maken is?
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rotterdam
Top, was het ver fietsen?
![]()
www.thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
Ik ben woensdag weer de lul, er komen een stuk of 20 mensjes bij mij voetbal kijken.Iemand een goed idee qua eten wat snel en makkelijk te maken is?
![]()
Patatquote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
![]()
DV, het valt me trouwens op dat je ook heel veel vrouwelijk schoonheden in je fobo hebt, ga zo door.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Macaroni ?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
Een echte hosselaar dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV, het valt me trouwens op dat je ook heel veel vrouwelijk schoonheden in je fobo hebt, ga zo door.![]()
Een grote bak met pasta.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:. Maar wel een beetje winters voor nu
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dankquote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV, het valt me trouwens op dat je ook heel veel vrouwelijk schoonheden in je fobo hebt, ga zo door.![]()
Dat dus.quote:
Ik kan macaroni sowieso niet "klein" maken.
Heb nog een vracht saus in de vriezer liggen nu
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Oh aan de lopende band blijven frituren is ook een goede.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ga gewoon bbq'enquote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Macaroni is wel een goede.Frituur kan ook, maar dan ben ik weer heel de tijd bezig met maken ipv voetbal kijken.
En bestellen was ik zelf ook wel op gekomen, maar als ik toch geen zin heb om iets te maken wordt het inderdaad de plaatselijke Turk of Pizzeria oid.![]()
Zorg dat er meisjes bij zijn en stuur die de keuken inquote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Typisch het volgende:
Macaroni is wel een goede.Frituur kan ook, maar dan ben ik weer heel de tijd bezig met maken ipv voetbal kijken.
En bestellen was ik zelf ook wel op gekomen, maar als ik toch geen zin heb om iets te maken wordt het inderdaad de plaatselijke Turk of Pizzeria oid.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zorg dat er meisjes bij zijn en stuur die de keuken in
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Anders gaan ze over voetbal praten en wordt het niks...quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zorg dat er meisjes bij zijn en stuur die de keuken inLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Is de Maastunnel niet dicht van Noord naar Zuid?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet ver, door de Maastunnel en daar nog door naar Waalhaven. 40 minuten fietsen ofzo
Ik heb vandaag voor het eerst in de auto's van mijn ouders gereden![]()
![]()
Dat heb ik zaterdag gedaan, maar het was echt een tering bende en was alles kwijt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zorg dat er meisjes bij zijn en stuur die de keuken inTerwijl ze alleen beetje broodjes bal moesten maken.
Vrouwen.![]()
![]()
Of stamppot rauwe andijvie, alleen moet je dan wel een vracht rookworsten warm maken.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Gewoon een grote pan in het midden zetten en opscheppen maarquote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat duurt te lang om te maken en dat is iets voor in de winter. Maar snert is wel écht über.
Nee maar gewoon wat vrouwen regelen, een grote zak patat en een lading bitterballen en dat de hele avond serveren.![]()
Je was toch die-hard sparta fan?quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Zal ik morgen gewoon bij de piercer binnen wandelen en zeggen: IK WIL EEN TRAGUS! OF TRACHUS! HOE JE HET OOK SCHRIJFT!
?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat noem je geen voetbal.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je was toch die-hard sparta fan?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Dat is ook een goede. En bijkomend voordeel is dat je er goed op kan zuipenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Of stamppot rauwe andijvie, alleen moet je dan wel een vracht rookworsten warm maken.
Als je (on)geluk hebt hebben ze direct tijd en zit je binnen 10sec op die stoelquote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
Zal ik morgen gewoon bij de piercer binnen wandelen en zeggen: IK WIL EEN TRAGUS! OF TRACHUS! HOE JE HET OOK SCHRIJFT!
?![]()
![]()
Sparta fan ja. Geen voetbalfan.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je was toch die-hard sparta fan?![]()
Vind het toch raar om dit te lezen van een vrouw.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon een grote pan in het midden zetten en opscheppen maar
Nee maar gewoon wat vrouwen regelen, een grote zak patat en een lading bitterballen en dat de hele avond serveren.Maar nee, dat doen ze hier tegenwoordig niet meer. Emancipatie dit dat, maar zware dingen sjouwen ho maar.
![]()
DV is niet geemancipeerd.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het toch raar om dit te lezen van een vrouw.Maar nee, dat doen ze hier tegenwoordig niet meer. Emancipatie dit dat, maar zware dingen sjouwen ho maar.
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
?
Ik ben een van de weinige vrouwen die toegeeft dat de man het superieure ras is.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het toch raar om dit te lezen van een vrouw.Maar nee, dat doen ze hier tegenwoordig niet meer. Emancipatie dit dat, maar zware dingen sjouwen ho maar.
Maar vrouwen kunnen gewoon beter in de keuken staan ouwehoeren terwijl de mannen in de woonkamer ouwehoeren. Ieder hun plek.![]()
Die kans is heel grootquote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je (on)geluk hebt hebben ze direct tijd en zit je binnen 10sec op die stoel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het wordt best aardig weer donderdag.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige vrouwen die toegeeft dat de man het superieure ras is.
Maar vrouwen kunnen gewoon beter in de keuken staan ouwehoeren terwijl de mannen in de woonkamer ouwehoeren. Ieder hun plek.![]()
Zelf "nasi" maken en wat gemarineerde kip is ook makkelijk om voor veel mensen te maken trouwens.You sound reasonable...Time to up my medication.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |