Waarom zou tchock je tegenhouden, je doet 't voor jezelf tochquote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik vroeg gisteren ofzo aan Tchock of ik ook zo'n tragus zou laten zetten. Helaas mag ik niet want hij vindt dat maar niks.
Ik word vriendelijk verzocht geen rechte pony te knippen, of mijn haar af te knippen, of mijn haar te blonderen of superveel af te vallenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik vroeg gisteren ofzo aan Tchock of ik ook zo'n tragus zou laten zetten. Helaas mag ik niet want hij vindt dat maar niks.
Dan neem ik mijn lief ook gewoon mee uit omdat ik het ook leuk vind om hem te trakterenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het heel anders. Ik heb het natuurlijk over gelijke financiële situaties.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je niet naar huis laten gaan hoor.
Klopt, maar aangezien het eerder zo'n vraag was van "Heeey, zal ik dat ook doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zou tchock je tegenhouden, je doet 't voor jezelf toch
Dan is het anders iddquote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien het eerder zo'n vraag was van "Heeey, zal ik dat ook doen?![]()
" dan een serieuze vraag
![]()
.
Heyheyheyhey STOP.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik word vriendelijk verzocht geen rechte pony te knippen, of mijn haar af te knippen, of mijn haar te blonderen of superveel af te vallenEn piercings in mijn gezicht werden ook al niet gewaardeerd.
Mannen
Ik heb nooit Frans gehad dat merk je.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
"Ces't la vie"
Hey, neger.
Het is C'est la vie.
Oh, dat haar af knippen mocht ik ook niet maar toch gedaanquote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik word vriendelijk verzocht geen rechte pony te knippen, of mijn haar af te knippen, of mijn haar te blonderen of superveel af te vallenEn piercings in mijn gezicht werden ook al niet gewaardeerd.
Mannen
En terecht.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mannen
Kortom... Je mag jezelf niet zijn? Lekker danquote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mannen
HUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat haar af knippen mocht ik ook niet maar toch gedaan![]()
.
Hoezo mag je niet afvallen?![]()
En ik wil mn haar ook weer verven maar daar ga ik zoveel spijt van krijgen he, hou me tegen
Snuf is een van de weinige jongens die mijn piercing onder m'n lip juist goed weet te waarderen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mannen
Hij beveelt niks, hij geeft alleen zijn mening. Mijn ex, daar mocht ik niks van. Bij een piercing zou hij het uitmaken, zelfde voor tweede gaatjes, tattoo's en dat soort ongein.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heyheyheyhey STOP.
ik mag hem niet, hij is geen echte man.
Meisjes bevelen wat ze wel en neit mogen.
Ja, thanksquote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!
STOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo iets?
Ik ben gewoon heel lief.quote:
Wat voor kleur?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
En ik wil mn haar ook weer verven maar daar ga ik zoveel spijt van krijgen he, hou me tegen
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij beveelt niks, hij geeft alleen zijn mening. Mijn ex, daar mocht ik niks van. Bij een piercing zou hij het uitmaken, zelfde voor tweede gaatjes, tattoo's en dat soort ongein.
Rood ofzoquote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel lief.
[..]
Wat voor kleur?
[..]
Hij beveelt niks, hij geeft alleen zijn mening. Mijn ex, daar mocht ik niks van. Bij een piercing zou hij het uitmaken, zelfde voor tweede gaatjes, tattoo's en dat soort ongein.
[..]
Koop een pruik.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rood ofzo. Ja eigenlijk geen idee, gewoon zin om te verven.. maarja is super duur, veel werk en dan wil ik mn eigen kleur weer terug en bladiebla
.
Welke kleur wil je het naar verven?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |