Jij ongelofelijke stoeptegelquote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stel je niet aan man met je gezeik, je hebt helemaal niet veel moeten verwerken en als je wilt zeiken over je problemen doe dat ergens anders man
hoezo?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij ongelofelijke stoeptegelhet lef dat jij hebt
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jezus, zelfs ik heb 3 exen_!
Jij bent dan ook een lekker sletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hij zei ook dat je wel eens taalfoutjes maaktquote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar hij weet dat hij goede anale sex met jou heeft.
Dat zij die tegen mij vorige keer
En maar inwrijven die klootzak.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar hij weet dat hij goede anale sex met jou heeft.
Dat zij die tegen mij vorige keer
Haha valt zo erg op, ookal zijn het soms hele kleine dingetjesquote:
Hoe durf jij tegen haar te zeggen dat ze helemaal niet zoveel heeft moeten verwerken? Alsof jij iets van haar weetquote:
Tot mijn dood.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe vaak wou je hier nog op terug komen?
Hoezo durf je dat over mij te zeggen? alsof jij iets van mij weet!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe durf jij tegen haar te zeggen dat ze helemaal niet zoveel heeft moeten verwerken? Alsof jij iets van haar weetsodemieter op man, triest persoon
Wat de neuk, dude.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stel je niet aan man met je gezeik, je hebt helemaal niet veel moeten verwerken en als je wilt zeiken over je problemen doe dat ergens anders man
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe vaak wou je hier nog op terug komen?
Ga weg.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo durf je dat over mij te zeggen? alsof jij iets van mij weet!
Klopt. En dan die stomme autocorrectquote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha valt zo erg op, ookal zijn het soms hele kleine dingetjes. Gewoon dat er één letter mist ofzo.. maar dat heb je normaal gewoon nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |