Haha Jantje.quote:
Komt niet van mij af ditquote:
Wel, je had het over dat je altijd een wijf nodig had.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het ging helemaal nergens over haar
Ja maar dan heb ik het toch niet over haarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel, je had het over dat je altijd een wijf nodig had.
Jammer nog steeds dat ik geen quotes meer in mijn fobo kan doen, hij is volquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:12 schreef Monopoly het volgende:
steven vieze jood ouwe anuszoeker bierdrinker rolstoeldief
ktujong, die van mij zijn vast toffer dan andere, gewoon andere weghalen mangquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer nog steeds dat ik geen quotes meer in mijn fobo kan doen, hij is vol
DAT ZEG IK TOCH OOK NIET AAPquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik het toch niet over haar
Ja ik moet sowieso binnenkort eens een grote schoonmaak houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ktujong, die van mij zijn vast toffer dan andere, gewoon andere weghalen mang
verwijder die van nelis over mij niet, atoeeequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik moet sowieso binnenkort eens een grote schoonmaak houden
Jawel, jij hebt het over indirect, zij heeft er helemaal verder niks mee te makenquote:
Die sowieso niet, ook niet die over braddiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
verwijder die van nelis over mij niet, atoeee
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die sowieso niet, ook niet die over braddie
Stik niet in je kussen ofzoquote:
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |