En zaterdag at je ook al vet.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
IK DRINK ER WEL WATER BIJ IK BEN VOOR DE HELFT GEZOND
hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
IK DRINK ER WEL WATER BIJ IK BEN VOOR DE HELFT GEZOND
Doe eens liefquote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met die clitoris van je zeker. Zo groot als een achtbaan
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon naar bed dan.![]()
Welterusten iedereen.
Je bent een jongen in de groei. Je moet je fruit eten. Lekkere watermeloen ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:01 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Maar wel heel weinig. En ik dronk er niet eens bij.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het feit dat mijn ouders en grootouders redelijk wat geld hebben zou wel een reden kunnen zijn om VVD te stemmen ja, maar ik heb er gewoon niks mee.
Mijn ouders stemmen ook geen VVD, meer links. Maar ik vind de VVD gewoon een heel erg onsympathieke partij. Ik vind dat er een groot vangnet moet zijn voor mensen die arbeidsongeschikt raken of werkloos worden. Daar wil ik best meer belasting voor betalen. De VVD vind ik redelijk asociaal op dat gebied. Geld is ook maar geld.
Daarnaast ben ik echt heel erg tegen de JSF en tegen het leger überhaupt. JSF moeten ze afkappen en het leger mogen ze ook flink inkrimpen. Daarnaast is het natuurlijk intens achterlijk om te bezuinigen op onderwijs en zou het me ook geen probleem lijken om de HRA af te schaffen voor huis van meer dan 3 ton.
Ja, dan zouden mijn ouders bijvoorbeeld meer geld kwijt zijn, maar je moet verder kijken dan je eigen situatie. Dat kan het grootste gedeelte van dit de inwoners in dit land niet (komt ook omdat we in een land met veel "debielen" wonen natuurlijk) en dat is zonde.
IK AT VANDAAG EEN BANAANquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een jongen in de groei. Je moet je fruit eten. Lekkere watermeloen ofzo.
Slaap lekker allen.
Dat zegt iedereen over op kamers gaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verpatsen, weg gooien of even snel ergens stallen hé. Hij had uit zijn vorige woning effe snel alles op een terrein hier in de buurt gestald. Had ik geregeld met mijn baas, deed toch niks met het terrein. Maar je moet dan ook geen dure spullen nemen. Gewoon spul van familie enzo die ze anders weg gooien.
Wel al een idee waar je heen zou willen gaan eventueel?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het wel jammer, want ik vind het huisje wel fijn. Voldoende ruimte voor mezelf voor weinig geld. Prima locatie.
Jij al op jezelf?
Ik ga je sowieso djoeken kakkiequote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, het is echt waar.Maar daar ga ik verder nu niet over lullen, gaat ie me weer djoeken als die de spytool gebruikt. Moeten we niet hebben.
Het ging helemaal nergens over haarquote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, ja misschien indirect een beetje maar niet over specifiek jou of iemand anders.
Staat het alquote:
Haha Jantje.quote:
Komt niet van mij af ditquote:
Wel, je had het over dat je altijd een wijf nodig had.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het ging helemaal nergens over haar
Ja maar dan heb ik het toch niet over haarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel, je had het over dat je altijd een wijf nodig had.
Jammer nog steeds dat ik geen quotes meer in mijn fobo kan doen, hij is volquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:12 schreef Monopoly het volgende:
steven vieze jood ouwe anuszoeker bierdrinker rolstoeldief
ktujong, die van mij zijn vast toffer dan andere, gewoon andere weghalen mangquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer nog steeds dat ik geen quotes meer in mijn fobo kan doen, hij is vol
DAT ZEG IK TOCH OOK NIET AAPquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik het toch niet over haar
Ja ik moet sowieso binnenkort eens een grote schoonmaak houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ktujong, die van mij zijn vast toffer dan andere, gewoon andere weghalen mang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |