Nee, ik heet toch geen Stevenmc schele aapquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Staat stevenmac voor steven McDonalds?
Kom we gaan bij de "mac" etenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik heet toch geen Stevenmc schele aap
Voetbal kijken toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
Hey steven wat kon ik woensdag niet?(spytool omg)
Oh ik dacht dat jij niet kon, nouja ik zou met uft voetbal gaan kijken in Amsterdam bij de old sailor en nu ook wat andere, dus als je zin hebt, half 8 bij starbucks voor op centraalquote:
Afgelopen weekend nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij niet kon, nouja ik zou met uft voetbal gaan kijken in Amsterdam bij de old sailor en nu ook wat andere, dus als je zin hebt, half 8 bij starbucks voor op centraal
Geen flauw idee eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nietDoordeweeks vrijwel nooit echt plannen.
Ah ik zal er aan denken. Wie zijn anderen?
Ik geef je gelijk wel. Als ik er niet om half 8 ben, dan vind Old Sailor zelf wel en anders ben ik er gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eerlijk gezegd
Huppel vroeg of ze mee mocht en die had het erover dat ze ook andere had uitgenodigd, ik zie het wel weet je, ga gewoon zitten waar ik altijd zit wanneer ik daar ben
Jij komt sowieso standaard altijd minuten laterquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk wel. Als ik er niet om half 8 ben, dan vind Old Sailor zelf wel en anders ben ik er gewoon niet.
hehehe ja iets wat ik wel steeds beter af leer. Ben afgelopen weken ook steeds vaker op tijd op mijn werk aanwezig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij komt sowieso standaard altijd minuten later
Ga nou gewoon mee, ik wacht wel op je
Welke meet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ga je ook naar de meet flippiee?
Dus je gaat mee woensdagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehehe ja iets wat ik wel steeds beter af leer. Ben afgelopen weken ook steeds vaker op tijd op mijn werk aanwezig.
En tof.
[..]
Welke meet?
Die geheimequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehehe ja iets wat ik wel steeds beter af leer. Ben afgelopen weken ook steeds vaker op tijd op mijn werk aanwezig.
En tof.
[..]
Welke meet?
Ik heb het over heel iets anders man en niet over volgende week vrijdagquote:
ONGEMAKKELIJKquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het over heel iets anders man en niet over volgende week vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |