quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
Kaaaaannngeroe al een uur in de rij.
^^^^
Mag niet meer schelden van GGMM.
Zekers Ierland kijken in de irish pub.quote:
Dan is Ierland gekquote:
Wat ben je aan 't doen dan? Probeer je de slaapkamer van jou en je vriendin binnen te komen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
Kaaaaannngeroe al twee uur in de rij.
^^^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 12:33:42 ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je daar naar willen kijken?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Krijg ik nou serieus een note omdat ik een geintje maak met hmf??
Jezus wat een in en in trieste zooi
Tof sfeertje , leuk voetbal. mooie muziek. wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je daar naar willen kijken?
Van de mod die er zowat nooit isquote:
Een keer moet 't klaar met dat gedonder zijn Steven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een keer moet 't klaar met dat gedonder zijn Steven.
Lekkere wijven en gratis bier?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof sfeertje , leuk voetbal. mooie muziek. wat wil je nog meer?
Ja, het sloeg nergens opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben er vaker dan jij denktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van de mod die er zowat nooit is
GGMM had het niet gedaan
Het was een geintje onwijze droeftoeterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, het sloeg nergens op
[..]
Ben er vaker dan jij denkt
En ik ben GGMM niet
En dan schelden op hmf, ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
Kaaaaannngeroe al twee uur in de rij.
^^^^
Dat lijkt me nou echt drie keer kut.,quote:
Bitch, please.quote:
Kan best als geintje bedoeld zijn, maar zo gaan we hier simpelweg niet met elkaar omquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was een geintje onwijze droeftoeter
Blijkbaar ben je te weinig in dit topic anders had je die opmerking gewoon laten staan
Rooney speelt niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bitch, please.Engeland walst er over heen. Stevy G zet de lijntjes uit en Rooney trapt ze er van buiten de 16 in.
Rooney mag niet eens meedoenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bitch, please.Engeland walst er over heen. Stevy G zet de lijntjes uit en Rooney trapt ze er van buiten de 16 in.
2 wedstrijden geschorst tochquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
edit: Wut? Rooney doet niet mee?
2 wedstrijden niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
edit: Wut? Rooney doet niet mee?
Zo gaan we wel met elkaar om, ik word hier zovaak voor haakneus kutjood en weet ik veel wat uitgemaaktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan best als geintje bedoeld zijn, maar zo gaan we hier simpelweg niet met elkaar om
[..]
Rooney speelt niet.
En ditquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
HMF is ook gewoon een teringlijertje. Zal ie zelf kunnen beamen.
Stel je niet zo aan joh zieltjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan best als geintje bedoeld zijn, maar zo gaan we hier simpelweg niet met elkaar om
[..]
Rooney speelt niet.
Nog wel, ik rol net uit mijn nest.. over 10 minuten en 3 snuifjes later ben ik zo fris als een hoentje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, nachtbraker. Je bent nu wrs nog steeds moe aangezien je maar 7 uur hebt kunnen slapen.
Het gaat om het principequote:
Je snuift tegenwoordig ook al appelmoes?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog wel, ik rol net uit mijn nest.. over 10 minuten en 3 snuifjes later ben ik zo fris als een hoentje.
Als jij een man van principes was had je die baas van je allang een draai om z'n oren verkocht.quote:
Nee jongen, frisse herfst lucht..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je snuift tegenwoordig ook al appelmoes?
Ja en dan kunnen fluiten naar mijn geldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij een man van principes was had je die baas van je allang een draai om z'n oren verkocht.
Bitch please, als Steven scheldt is t bij voorbaat geoorloofd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, als Steven scheldt is t bij voorbaat geoorloofd.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
HMF is ook gewoon een teringlijertje. Zal ie zelf kunnen beamen.
Ik heb mijn momenten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dit
En het is een mongool 1e klas, dat zal ie ook niet ontkennen
Eens, het is ook niet eens leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
http://9gag.com/gag/4386821
Ik vraag me af wat je bezielt om zoveel tijd in zo'n filmpje als dit te steken.
Die leest en post gewoon mee iddquote:
Amai die hangt ge toch zo aan de vlaggepaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:43 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag geswitched van team hier op het project, ben nu geen projectlead meer.
Mijn nieuwe 'manager' is een dabberke van 1,50 met een enorm Napoleoncomplex, ik gok erop dat ik het 2 tot 3 weken met hem uithou...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Amai die hangt ge toch zo aan de vlaggepaal.
Wij zijn voor Ierlandquote:
Het is nog een Portugees ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Amai die hangt ge toch zo aan de vlaggepaal.
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat je dit post, kon ik nu in Monaco wonen voor de rest van mijn leven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
Het is dat Geo nog te doen is. Anders had ik een quarantaineaanvraag gedaan voor alle boertjes hier. Wat een volk zeg
Geef hem dit shirt en feliciteer hem met zijn nieuwe positie:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:43 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag geswitched van team hier op het project, ben nu geen projectlead meer.
Mijn nieuwe 'manager' is een dabberke van 1,50 met een enorm Napoleoncomplex, ik gok erop dat ik het 2 tot 3 weken met hem uithou...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zitten ze nu weer dom te doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
Het is dat Geo nog te doen is. Anders had ik een quarantaineaanvraag gedaan voor alle boertjes hier. Wat een volk zeg
Hij beschermt zijn eigen mannetjes ook. laatst had die Stylo mijn topic gejat dus ik schold hem terecht de huidvol want dat verdient zo een iemand., Krijg ik een note en die kerel niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die leest en post gewoon mee idd
En dat vanaf het begin, die calimero psv' er denkt het weer beter te weten
Wij hebben nog enig zelfrespect en doen niet mee aan dergelijke carnavaleske gelegenheidsuitspattingen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat je dit post, kon ik nu in Monaco wonen voor de rest van mijn leven.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij beschermt zijn eigen mannetjes ook. laatst had die Stylo mijn topic gejat dus ik schold hem terecht de huidvol want dat verdient zo een iemand., Krijg ik een note en die kerel niet.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben nog enig zelfrespect en doen niet mee aan dergelijke carnavaleske gelegenheidsuitspattingen.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef DuTank het volgende:
Er wordt hier wel erg veel over voetbal gepraat zeg.
In een doos.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat je dit post, kon ik nu in Monaco wonen voor de rest van mijn leven.
Ik zit hier te posten met mijn wortelpak aan en klomp op mijn hoofd hoor, maak je maar niet drukquote:
Dingetje, die mod, moet ook opeens een mening hebben over de omgangsvormen hier. Totaal niet rullevant.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zitten ze nu weer dom te doen?
Als je op mij doelt; je hebt in totaal één note van mij. Heel ergens anders overquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij beschermt zijn eigen mannetjes ook. laatst had die Stylo mijn topic gejat dus ik schold hem terecht de huidvol want dat verdient zo een iemand., Krijg ik een note en die kerel niet.
Haal die note eens weg bij mij want mijn goede staat van dienst wordt verneukt zo calimeroquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je op mij doelt; je hebt in totaal één note van mij. Heel ergens anders over
Ik heb een Oranje Sinterklaaspak aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit hier te posten met mijn wortelpak aan en klomp op mijn hoofd hoor, maak je maar niet druk
Ah cool, die waren uitverkocht hierquote:
Je bent toch voor Ierland?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit hier te posten met mijn wortelpak aan en klomp op mijn hoofd hoor, maak je maar niet druk
Dus zaterdag tijdens de wedstrijd heb je geen Oranje shirt aan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen het. Kijk al die gelegenheidsfans nou met hun oranje kleurtje.
Nee en nu kappen daarover.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haal die note eens weg bij mij want mijn goede staat van dienst wordt verneukt zo calimero
No shitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent toch voor Ierland?
[..]
Dus zaterdag tijdens de wedstrijd heb je geen Oranje shirt aan?
Die note haal ik helemaal niet weg, je kunt ook té moeilijk doen zeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haal die note eens weg bij mij want mijn goede staat van dienst wordt verneukt zo calimero
Jawel, het gaat nergens overquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben nog enig zelfrespect en doen niet mee aan dergelijke carnavaleske gelegenheidsuitspattingen.
Niet als ik thuis op de bank zit. Als ik in 't café ga kijken trek ik er meestal wel 1 aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent toch voor Ierland?
[..]
Dus zaterdag tijdens de wedstrijd heb je geen Oranje shirt aan?
Ik heb geeneens oranje kledingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet als ik thuis op de bank zit. Als ik in 't café ga kijken trek ik er meestal wel 1 aan.
Alleen aan relschoppers, nie aan brave jongens zoals ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:49 schreef Geo4kant het volgende:
Heb altijd het idee dat notes hier makkelijker weggegeven worden dan condooms in een Afrikaans HIV geïnfecteerd dorp.
tettenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, nu weten we het wel.Volgende onderwerp a.u.b.
Ik heb 1 shirt dat heb ik voor de laatste WK gekocht vanwege een verloren weddenschap (als NL de finale haalt draag ik een oranje shirt) en toen verloren ze, dus nooit meer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook niet, die had ik toen ik 12 was.
Dat mag nietquote:
Ook een solicitatie gestuurd kapiteintje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, nu weten we het wel.Volgende onderwerp a.u.b.
Ik heb vorige week het officiële shirt van Suriname binnen gekregen via een bondsofficial. De kwaliteit is serieus niveautje Haagse markt...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb 1 shirt dat heb ik voor de laatste WK gekocht vanwege een verloren weddenschap (als NL de finale haalt draag ik een oranje shirt) en toen verloren ze, dus nooit meer.
Dit dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
Waaom de fuck zou je oranje kleding hebben. Meest lelijke kleur ooit.
Wat staat er op?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb dit shirt gekocht:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Vertonghen een oranje shirt aan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb dit shirt gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom heeft Vertonghen een oranje shirt aan?
3 beroemde goals van NL. In 1985 tegen Hongarije. De goal van van Basten en die van Bergkamp tegen Argentiniëquote:
Naar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook een solicitatie gestuurd kapiteintje?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom heeft Vertonghen een oranje shirt aan?
Is dat niet die gladjakker van Vitesse? Van der Heijden oid.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Het is een Eredivisie voetballer, weet alleen niet precies wie.
Hoeveel % van het budget is werkelijk aan de shirts uitgegeven? Ik schat 25 zo'n beetjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb vorige week het officiële shirt van Suriname binnen gekregen via een bondsofficial. De kwaliteit is serieus niveautje Haagse markt...
De rest is opgegaan aan blikjes Fernandes en broodjes bakkeljauw.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel % van het budget is werkelijk aan de shirts uitgegeven? Ik schat 25 zo'n beetje
quote:
Yep, die!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat niet die gladjakker van Vitesse? Van der Heijden oid.
Doodsverwensing, pr gemachtquote:
quote:
Het is al wat dat veel van ons al die chicks bij naam kennen.. maar als je de mannen kan benoemen..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat niet die gladjakker van Vitesse? Van der Heijden oid.
Het is van Kelme, en wel een specifiek ontwerp (dus geen template). Maar ik heb nooit eerder een shirt van Kelme gehad, dus ik weet ook niet of de kwaliteit uitzonderlijk slecht is voor dat merk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel % van het budget is werkelijk aan de shirts uitgegeven? Ik schat 25 zo'n beetje
Diequote:
Ik ken gewoon veel Eredivisie spelers, tevens was hij al eerder bij zulke dingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Het is al wat dat veel van ons al die chicks bij naam kennen.. maar als je de mannen kan benoemen..
Lang leve corruptie, ik ben in elk geval verzekerd van finaleplaatsen in 2014quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De rest is opgegaan aan blikjes Fernandes en broodjes bakkeljauw.
SR? Silk Road?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Geo4kant het volgende:
Zou ik aan het EK aan de 25k posts zitten.... ? Dat is 3961 posts.. En het EK is wat 2 weken?
Moet makkelijk lukken, SR is veel korter.
[ afbeelding ]
EK 2 weken? You on drugs?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Geo4kant het volgende:
Zou ik aan het EK aan de 25k posts zitten.... ? Dat is 3961 posts.. En het EK is wat 2 weken?
[ afbeelding ]
Het EK duurt toch bijna een maand?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Sukkelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
Godverdomme. Word ik vanmorgen opgebeld dat ik niet hoef te werken. Bellen ze nu dat ik alsnog kan komen opdraven. Drama altijd
Tsja. Geld is geld.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sukkel.. daarna moet je alle telefoontjes van je werk weigeren en niet op nemen. What a noob.
Waar werk je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
Godverdomme. Word ik vanmorgen opgebeld dat ik niet hoef te werken. Bellen ze nu dat ik alsnog kan komen opdraven. Drama altijd
Je bedoelt in Rio? topquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lang leve corruptie, ik ben in elk geval verzekerd van finaleplaatsen in 2014
Bezorger bij de appie, bijbaantje.quote:
Kan je naar Stijniequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bezorger bij de appie, bijbaantje.
Mag ik ook nog eens naar Leiden vandaag![]()
Yep, ik ga er voor het gemak maar even van uit dat Suriname zich niet kwalificeert, anders heb ik ook plaatsen voor de wedstrijden van Surinamequote:
quote:
Zeg dat je ondertussen al kaarten gekocht hebt voor een evenement.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk is Belgen land er bij in Brazilië.
Op een dinsdagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg dat je ondertussen al kaarten gekocht hebt voor een evenement.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ik ga er voor het gemak maar even van uit dat Suriname zich niet kwalificeert, anders heb ik ook plaatsen voor de wedstrijden van Suriname
Ja en daar gaat Caland met zijn blik halve liter bier in zijn hand rondlopenquote:
Krijg ik eindelijk mijn vriendin eens een beetje warm voor het voetbal.quote:
Ik ga sowieso, vrouw en kids worden in Suriname gedropped en ik ga met vrienden en broers 4 weken naar Brasilquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]ik ben wel van plan om te gaan maar dat hangt ook een beetje van speelsteden af van NL
Njah. 3 tot 9. Is toch weer 70 eurootjes ofzo. Kan ik volgende week goed gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg dat je ondertussen al kaarten gekocht hebt voor een evenement.
Weten zij veel, misschien neemt hij wel een omaatje mee ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en daar gaat Caland met zijn blik halve liter bier in zijn hand rondlopen
Leuk, ik wacht het nog even af, naar Brazilië ga ik sowieso ieder jaar, dit jaar zelfs 2 keer waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga sowieso, vrouw en kids worden in Suriname gedropped en ik ga met vrienden en broers 4 weken naar Brasil
Davy,tompsv12,stylo en die gitaristquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:12 schreef Saind het volgende:
wtf was dat voor een harde kern van psv op schoolreisje die langskwam?
Ik geef niks om de Seleçao, dat zijn een stel overdreven dramaqueens.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
VAMOS JUNIOR DOS SANTOSJOSE ALDO
ANDERSON SILVA
![]()
Brasil
Ben ik met je eens, ze zijn ook zo arrogant die Brazilianen, ook de niet voetballers dus als het om voetbal gaat,quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef niks om de Seleçao, dat zijn een stel overdreven dramaqueens.
Tompsv zou die met dat brilletje wel zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy,tompsv12,stylo en die gitarist
notoire blaaskaken zijn het.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ze zijn ook zo arrogant die Brazilianen, ook de niet voetballers dus als het om voetbal gaat,
Hoewel Aldo en Anderson veel gevoetbald hebben is dit niet hun beroep, ze zijn professioneler slopersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef niks om de Seleçao, dat zijn een stel overdreven dramaqueens.
Boeiend.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ze zijn ook zo arrogant die Brazilianen, ook de niet voetballers dus als het om voetbal gaat,
Doe mij maar die vrouwen met dikke billen in een stringetje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeiend.
Pato
Neymar Kaká/Lucas Hulk
Toch niet verkeerd om naar te kijken.
Het is volgens mij dan ook wel een verschrikkelijk mooi land hoor. Lekker weer, mooie vrouwen etc.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik roep vaak dat Amerikanen verschrikkelijk zijn met hun arrogantie en patriottisme .. maar Brazillie kan er ook wat van
Klopt, ik dacht dat Leonardo gewoon een jankertje was, totdat ik meer Brazilianen leerde kennen. Die gasten huilen om álles en vinden zichzelf echt 'the chosen people of futebol'...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Brazilië weest en de tv geloof ik niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe mij maar die vrouwen met dikke billen in een stringetje.
Daar zeg ik ook niks overquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is volgens mij dan ook wel een verschrikkelijk mooi land hoor. Lekker weer, mooie vrouwen etc.
Geo, please. Dat land is zo fucking groot en jij begint over 1 standbeeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niks overlijkt me prachtig.
Dat standbeeld is ook geweldig.
Dus dat, ik ga niet voor de mannen naar Braziliëquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niks overlijkt me prachtig.
Dat standbeeld is ook geweldig.
Die kun je trouwens ook in Lissabon zien staan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo, please. Dat land is zo fucking groot en jij begint over 1 standbeeld.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo, please. Dat land is zo fucking groot en jij begint over 1 standbeeld.
Kan in het zuiden s'winters nog goed fris zijn, dat is tijdens het WKquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is volgens mij dan ook wel een verschrikkelijk mooi land hoor. Lekker weer, mooie vrouwen etc.
Tegenwoordig is het groen voor de elite. Althans...dat moet er nog ff doorgeramd worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat oranje kleurtje is echt lelijk, of wordt er onderscheid gemaakt tussen hardcore-oranjefans en de oranjelight-softies?
problem?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat oranje kleurtje is echt lelijk, of wordt er onderscheid gemaakt tussen hardcore-oranjefans en de oranjelight-softies?
quote:
quote:
Maar het ding is... wie ben jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch: Ik vind dat oranjekleurtje lelijk. Moeite met lezen?
Nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe wil ik ooit hier posten dan? Je zit hier de hele fucking dag
Niemand wil dat je hier komt posten, dat staat los van hoe vaak ik hier zitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe wil ik ooit hier posten dan? Je zit hier de hele fucking dag
Ik had vorig jaar 70 bedrijven gebeld, good luck...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
IK WORD ALLEEN MAAR AFGEWEZEN VOOR STAGES, WAT IS DEZE WERELD
Het is wel leuk dat je jezelf niemand noemt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niemand wil dat je hier komt posten, dat staat los van hoe vaak ik hier zit
Ook daar wil niemand je dus hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 70 bedrijven gebeld, good luck...
Heb toch heel wat verdiend aan dat concept voor die reclames.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is wel leuk dat je jezelf niemand noemt.
Dat is wat ze jou vertellen ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk als ze geen stagiaires nodig hebben of al vol zitten.
Jij doet mij denken aan zo'n schraal, wit, lang, dom mannetje die bij mij in de buurt woonde.. werd altijd gepest en zijn moeder vertelde hem altijd hoe slim en knap hij was.. dat zei hij dan altijd "Nee, ik ben slim en knap!"quote:
-Hallo met blabla ik zoek een stage plek voor blablaquote:
kom x meeten danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij doet mij denken aan zo'n schraal, wit, lang, dom mannetje die bij mij in de buurt woonde.. werd altijd gepest en zijn moeder vertelde hem altijd hoe slim en knap hij was.. dat zei hij dan altijd "Nee, ik ben slim en knap!"
![]()
Ouders die je leren dat je niet mag liegen.
Don't call us, we'll call you. (Sowieso zal zo'n zwerver zonder beltegoed niet zelf kunnen bellen, maar dat terzijde)quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik je nou een toffe gast vond mocht je bij mijn empire komen stage lopen, tja.. maak er maar 71 van.
ja als je dit als openingszin in je brief gebruikt:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
-Hallo met blabla ik zoek een stage plek voor blabla
-We hebben al / We zoeken niet
-Okay
Zo gaat het
Je moet ook mailen man, met je CV erbij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
-Okay
Zo gaat het
Gewoon je kop laten zien. Werkt veel effectiever. Al betwijfel ik dat bij jou.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
-Okay
Zo gaat het
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon je kop laten zien. Werkt veel effectiever. Al betwijfel ik dat bij jou.
Kijk davy daar eens glijden.quote:
huh wat bedoel jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gespierd nee, sterk.. misschien lomp sterk, groot ja, knap nee..
Doe je zo ook aan de telefoon? Dan weet ik ook wel waarom niemand je aan neemt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh wat bedoel jij?
ow WACHT EENS EVEN XDPXDPXPDXPD
jij doet net alsof ik dat ben!!! !XPDFXPDPXDPXPPEDPXDPD
IK ZAG WEER WAT JIJ DEED DAAR LOLOLOL XDPXPDPD
bellenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je zo ook aan de telefoon? Dan weet ik ook wel waarom niemand je aan neemt.
ik wil het je best even uitleggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meen je dit? Dan begrijp ik het ook ineens.
homoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
gelukkigste man ter wereld; ik heb Pirlo met voetbalkaartjes
Alleen ik zocht geen stage voor in de haven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon je kop laten zien. Werkt veel effectiever. Al betwijfel ik dat bij jou.
Ik belde 2 stage bedrijven, ook in AV trouwens, 2 keer aangenomen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wil het je best even uitleggen
ik zoek stage bij een av productie bedrijf, dus denk hierbij aan camera etc, oftewel als je echt wilt bellen moet je een 06 nummer hebben ofzo omdat ze anders altijd te druk zijn en je krijg je te horen van "mail maar".
gr gr
meester herman
Vraag hmf andersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wil het je best even uitleggen
ik zoek stage bij een av productie bedrijf, dus denk hierbij aan camera etc, oftewel als je echt wilt bellen moet je een 06 nummer hebben ofzo omdat ze anders altijd te druk zijn en je krijg je te horen van "mail maar".
gr gr
meester herman
ja maarja hoezo wil je bij de aldi danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen ik zocht geen stage voor in de haven.
welke? lokale omroep zutphen en putten tv?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik belde 2 stage bedrijven, ook in AV trouwens, 2 keer aangenomen.
Wa denkt hij nou jongequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
welke? lokale omroep zutphen en putten tv?
hij? wie bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wa denkt hij nou jonge..
Ga weg vieze boeler
pirlo is een baas steven.quote:
hmf heeft vast zijn nummerquote:
Die kent ook elke geile tv personality zoals die blonde die eerst het journaal deed. Misschien wil Linda ook wel een spelletje spelen.quote:
DonRaja...wil jij Seedorf?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
gelukkigste man ter wereld; ik heb Pirlo met voetbalkaartjes
John de Mol (sr), Museumlaan 4, 1272 RH Huizenquote:
Bellen, niet briefje sturenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
John de Mol (sr), Museumlaan 4, 1272 RH Huizen
John de Mol (jr), Vliegweg 7, 1261 GK Blaricum
hij kan toch ook langsgaan slappe. Sommige mensen hebben wel hun rijbewijs.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij kan toch ook langsgaan slappe. Sommige mensen hebben wel hun rijbewijs.
Dat idee heb ook altijd, maar dan concludeer ik dat ik gewoon 3 a 4 uur langer achter de PC hebt gezeten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet echt vaker om half 8 opstaan. Ik heb echt het idee dat ik al superveel gedaan heb en tijd heb gehad en het is nu nog maar 2 uur.
Lijkt mij andersom? Flinke oprit bij Vliegweg 7quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
John de Mol (sr), Museumlaan 4, 1272 RH Huizen
John de Mol (jr), Vliegweg 7, 1261 GK Blaricum
Ik wil nu graag op de uni gaan leren, omdat ik dan minder snel afgeleid ben. Het probleem is echter dat het daar tijdens de tentamens net een dierentuin is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat idee heb ook altijd, maar dan concludeer ik dat ik gewoon 3 a 4 uur langer achter de PC hebt gezeten.
Want Junior heeft geen knaken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij andersom? Flinke oprit bij Vliegweg 7
jr. moet al zijn autos kwijt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij andersom? Flinke oprit bij Vliegweg 7
http://www.quotenet.nl/li(...)ste-miljonairs/5.phpquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk niet dat dat huis van Jr is hoor. Dat is echt by far het grootste huis in de omgeving.
Dat is Srquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.quotenet.nl/li(...)ste-miljonairs/5.php
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Houden we het gezellig heren? Als het onderling gezeik tussen Feyenoord en PSV supporters blijft moet ik toch eens mee naar achter nemen of deze SC wel zo'n succes is..
Deze SC is een groot succes. Wat is het probleem nu weer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Houden we het gezellig heren? Als het onderling gezeik tussen Feyenoord en PSV supporters blijft moet ik toch eens mee naar achter nemen of deze SC wel zo'n succes is..
Maak het niet groter dan het isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geo en Davy zijn beide voor psvquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doe niet zo bijdehand, met de SC is niks mis, het post gedrag van sommige users.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand, met de SC is niks mis, het post gedrag van sommige users.
Sowieso hebben jullie een paar goede users die zinvolle bijdrage hadden in dit topic een permban gegeven
Nee man.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jr. toch?
[ afbeelding ]
dit is Sr.
Bij jr denk ik aan Johnnyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jr. toch?
[ afbeelding ]
dit is Sr.
wel manquote:
Niveau is hier nog aardig prima als je een paar verstandelijk beperkte lui wegdenktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
En als je zogaat beginnen kun je deze toko wel sluiten, heel fok! zit vol paupers man
Paupers? Dat neem ik mee naar achter hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
En als je zogaat beginnen kun je deze toko wel sluiten, heel fok! zit vol paupers man
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_de_Mol_sr._(1931)
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_de_Mol_jr.
"Ik heb wat anders geplanned"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Paupers? Dat neem ik mee naar achter hoor.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Paupers? Dat neem ik mee naar achter hoor.
sinds wanneer ben jij terug?quote:
posten tijdens een banquote:
quote:
Ga weg joh gobshite.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik word een beetje moe van dat wijven gedrag van mods
We schelden elkaar al 288 topics uit en niemand die er maar last van heeft en iedereen lacht het gewoon weg
Juist daarom is dit topic een succes, omdat we veel van elkaar accepteren
grgr
De opperjood
Ik heb dat wel eens voor 25 euro gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik faal me net toch een partij hard; was aan het 'spelen' met een nietmachine, hak ik een nietje in m'n vinger__!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik faal me net toch een partij hard; was aan het 'spelen' met een nietmachine, hak ik een nietje in m'n vinger__!
wutquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens voor 25 euro gedaan.
Dat zegt mijn pa ook altijdquote:
Wat nu weer? Wat ik zeg, is al een paar keer eerder gebeurt. Wordt er moe van om steeds van Feyenoord en PSV supporters te moeten horen dat ze elkaar uit de SC willen hebben. Dit is een SC voor iedereen en het maakt geen fuck uit voor welke club je bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze SC is een groot succes. Wat is het probleem nu weer?
Ik heb ooit eens een ijzeren sateprikker door m'n neus heen gestoken voor 15 euro.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens voor 25 euro gedaan.
Ik dacht niet. Dat is het hele punt dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht je dat je ook super powers had als in Chronicle.. of wat dacht je.....
Ik heb liever dat je uit de sc blijftquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat nu weer? Wat ik zeg, is al een paar keer eerder gebeurt. Wordt er moe van om steeds van Feyenoord en PSV supporters te moeten horen dat ze elkaar uit de SC willen hebben. Dit is een SC voor iedereen en het maakt geen fuck uit voor welke club je bent.
Niemand wil elkaar uit de SC hebben hoor. Hoe kom je hier nu ineens weer bij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat nu weer? Wat ik zeg, is al een paar keer eerder gebeurt. Wordt er moe van om steeds van Feyenoord en PSV supporters te moeten horen dat ze elkaar uit de SC willen hebben. Dit is een SC voor iedereen en het maakt geen fuck uit voor welke club je bent.
Zat er al een neuspiercing of niet? .. Zo niet, mafkeesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een ijzeren sateprikker door m'n neus heen gestoken voor 15 euro.
Nee, zat niks in natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zat er al een neuspiercing of niet? .. Zo niet, mafkees![]()
Ik jou van heel FOK! maar is toch best lastig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je uit de sc blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |