Dat is wat ze jou vertellen ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk als ze geen stagiaires nodig hebben of al vol zitten.
Jij doet mij denken aan zo'n schraal, wit, lang, dom mannetje die bij mij in de buurt woonde.. werd altijd gepest en zijn moeder vertelde hem altijd hoe slim en knap hij was.. dat zei hij dan altijd "Nee, ik ben slim en knap!"quote:
-Hallo met blabla ik zoek een stage plek voor blablaquote:
kom x meeten danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij doet mij denken aan zo'n schraal, wit, lang, dom mannetje die bij mij in de buurt woonde.. werd altijd gepest en zijn moeder vertelde hem altijd hoe slim en knap hij was.. dat zei hij dan altijd "Nee, ik ben slim en knap!"
![]()
Ouders die je leren dat je niet mag liegen.
Don't call us, we'll call you. (Sowieso zal zo'n zwerver zonder beltegoed niet zelf kunnen bellen, maar dat terzijde)quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik je nou een toffe gast vond mocht je bij mijn empire komen stage lopen, tja.. maak er maar 71 van.
ja als je dit als openingszin in je brief gebruikt:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
-Hallo met blabla ik zoek een stage plek voor blabla
-We hebben al / We zoeken niet
-Okay
Zo gaat het
Je moet ook mailen man, met je CV erbij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
-Okay
Zo gaat het
Gewoon je kop laten zien. Werkt veel effectiever. Al betwijfel ik dat bij jou.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
-Okay
Zo gaat het
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon je kop laten zien. Werkt veel effectiever. Al betwijfel ik dat bij jou.
Kijk davy daar eens glijden.quote:
huh wat bedoel jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gespierd nee, sterk.. misschien lomp sterk, groot ja, knap nee..
Doe je zo ook aan de telefoon? Dan weet ik ook wel waarom niemand je aan neemt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh wat bedoel jij?
ow WACHT EENS EVEN XDPXDPXPDXPD
jij doet net alsof ik dat ben!!! !XPDFXPDPXDPXPPEDPXDPD
IK ZAG WEER WAT JIJ DEED DAAR LOLOLOL XDPXPDPD
bellenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je zo ook aan de telefoon? Dan weet ik ook wel waarom niemand je aan neemt.
ik wil het je best even uitleggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meen je dit? Dan begrijp ik het ook ineens.
homoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
gelukkigste man ter wereld; ik heb Pirlo met voetbalkaartjes
Alleen ik zocht geen stage voor in de haven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon je kop laten zien. Werkt veel effectiever. Al betwijfel ik dat bij jou.
Ik belde 2 stage bedrijven, ook in AV trouwens, 2 keer aangenomen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wil het je best even uitleggen
ik zoek stage bij een av productie bedrijf, dus denk hierbij aan camera etc, oftewel als je echt wilt bellen moet je een 06 nummer hebben ofzo omdat ze anders altijd te druk zijn en je krijg je te horen van "mail maar".
gr gr
meester herman
Vraag hmf andersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wil het je best even uitleggen
ik zoek stage bij een av productie bedrijf, dus denk hierbij aan camera etc, oftewel als je echt wilt bellen moet je een 06 nummer hebben ofzo omdat ze anders altijd te druk zijn en je krijg je te horen van "mail maar".
gr gr
meester herman
ja maarja hoezo wil je bij de aldi danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen ik zocht geen stage voor in de haven.
welke? lokale omroep zutphen en putten tv?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik belde 2 stage bedrijven, ook in AV trouwens, 2 keer aangenomen.
Wa denkt hij nou jongequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
welke? lokale omroep zutphen en putten tv?
hij? wie bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wa denkt hij nou jonge..
Ga weg vieze boeler
pirlo is een baas steven.quote:
hmf heeft vast zijn nummerquote:
Die kent ook elke geile tv personality zoals die blonde die eerst het journaal deed. Misschien wil Linda ook wel een spelletje spelen.quote:
DonRaja...wil jij Seedorf?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
gelukkigste man ter wereld; ik heb Pirlo met voetbalkaartjes
John de Mol (sr), Museumlaan 4, 1272 RH Huizenquote:
Bellen, niet briefje sturenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
John de Mol (sr), Museumlaan 4, 1272 RH Huizen
John de Mol (jr), Vliegweg 7, 1261 GK Blaricum
hij kan toch ook langsgaan slappe. Sommige mensen hebben wel hun rijbewijs.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij kan toch ook langsgaan slappe. Sommige mensen hebben wel hun rijbewijs.
Dat idee heb ook altijd, maar dan concludeer ik dat ik gewoon 3 a 4 uur langer achter de PC hebt gezeten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet echt vaker om half 8 opstaan. Ik heb echt het idee dat ik al superveel gedaan heb en tijd heb gehad en het is nu nog maar 2 uur.
Lijkt mij andersom? Flinke oprit bij Vliegweg 7quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
John de Mol (sr), Museumlaan 4, 1272 RH Huizen
John de Mol (jr), Vliegweg 7, 1261 GK Blaricum
Ik wil nu graag op de uni gaan leren, omdat ik dan minder snel afgeleid ben. Het probleem is echter dat het daar tijdens de tentamens net een dierentuin is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat idee heb ook altijd, maar dan concludeer ik dat ik gewoon 3 a 4 uur langer achter de PC hebt gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |