"Ik heb wat anders geplanned"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
Godverdomme. Word ik vanmorgen opgebeld dat ik niet hoef te werken. Bellen ze nu dat ik alsnog kan komen opdraven. Drama altijd
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Paupers? Dat neem ik mee naar achter hoor.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Paupers? Dat neem ik mee naar achter hoor.
sinds wanneer ben jij terug?quote:
posten tijdens een banquote:
quote:
Ga weg joh gobshite.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik word een beetje moe van dat wijven gedrag van mods
We schelden elkaar al 288 topics uit en niemand die er maar last van heeft en iedereen lacht het gewoon weg
Juist daarom is dit topic een succes, omdat we veel van elkaar accepteren
grgr
De opperjood
Ik heb dat wel eens voor 25 euro gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik faal me net toch een partij hard; was aan het 'spelen' met een nietmachine, hak ik een nietje in m'n vinger__!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik faal me net toch een partij hard; was aan het 'spelen' met een nietmachine, hak ik een nietje in m'n vinger__!
wutquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens voor 25 euro gedaan.
Dat zegt mijn pa ook altijdquote:
Wat nu weer? Wat ik zeg, is al een paar keer eerder gebeurt. Wordt er moe van om steeds van Feyenoord en PSV supporters te moeten horen dat ze elkaar uit de SC willen hebben. Dit is een SC voor iedereen en het maakt geen fuck uit voor welke club je bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze SC is een groot succes. Wat is het probleem nu weer?
Ik heb ooit eens een ijzeren sateprikker door m'n neus heen gestoken voor 15 euro.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens voor 25 euro gedaan.
Ik dacht niet. Dat is het hele punt dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht je dat je ook super powers had als in Chronicle.. of wat dacht je.....
Ik heb liever dat je uit de sc blijftquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat nu weer? Wat ik zeg, is al een paar keer eerder gebeurt. Wordt er moe van om steeds van Feyenoord en PSV supporters te moeten horen dat ze elkaar uit de SC willen hebben. Dit is een SC voor iedereen en het maakt geen fuck uit voor welke club je bent.
Niemand wil elkaar uit de SC hebben hoor. Hoe kom je hier nu ineens weer bij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat nu weer? Wat ik zeg, is al een paar keer eerder gebeurt. Wordt er moe van om steeds van Feyenoord en PSV supporters te moeten horen dat ze elkaar uit de SC willen hebben. Dit is een SC voor iedereen en het maakt geen fuck uit voor welke club je bent.
Zat er al een neuspiercing of niet? .. Zo niet, mafkeesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een ijzeren sateprikker door m'n neus heen gestoken voor 15 euro.
Nee, zat niks in natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zat er al een neuspiercing of niet? .. Zo niet, mafkees![]()
Ik jou van heel FOK! maar is toch best lastig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je uit de sc blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |