Eens, het is ook niet eens leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
http://9gag.com/gag/4386821
Ik vraag me af wat je bezielt om zoveel tijd in zo'n filmpje als dit te steken.
Die leest en post gewoon mee iddquote:
Amai die hangt ge toch zo aan de vlaggepaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:43 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag geswitched van team hier op het project, ben nu geen projectlead meer.
Mijn nieuwe 'manager' is een dabberke van 1,50 met een enorm Napoleoncomplex, ik gok erop dat ik het 2 tot 3 weken met hem uithou...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Amai die hangt ge toch zo aan de vlaggepaal.
Wij zijn voor Ierlandquote:
Het is nog een Portugees ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Amai die hangt ge toch zo aan de vlaggepaal.
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat je dit post, kon ik nu in Monaco wonen voor de rest van mijn leven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
Het is dat Geo nog te doen is. Anders had ik een quarantaineaanvraag gedaan voor alle boertjes hier. Wat een volk zeg
Geef hem dit shirt en feliciteer hem met zijn nieuwe positie:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:43 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag geswitched van team hier op het project, ben nu geen projectlead meer.
Mijn nieuwe 'manager' is een dabberke van 1,50 met een enorm Napoleoncomplex, ik gok erop dat ik het 2 tot 3 weken met hem uithou...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zitten ze nu weer dom te doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
Het is dat Geo nog te doen is. Anders had ik een quarantaineaanvraag gedaan voor alle boertjes hier. Wat een volk zeg
Hij beschermt zijn eigen mannetjes ook. laatst had die Stylo mijn topic gejat dus ik schold hem terecht de huidvol want dat verdient zo een iemand., Krijg ik een note en die kerel niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die leest en post gewoon mee idd
En dat vanaf het begin, die calimero psv' er denkt het weer beter te weten
Wij hebben nog enig zelfrespect en doen niet mee aan dergelijke carnavaleske gelegenheidsuitspattingen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat je dit post, kon ik nu in Monaco wonen voor de rest van mijn leven.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij beschermt zijn eigen mannetjes ook. laatst had die Stylo mijn topic gejat dus ik schold hem terecht de huidvol want dat verdient zo een iemand., Krijg ik een note en die kerel niet.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben nog enig zelfrespect en doen niet mee aan dergelijke carnavaleske gelegenheidsuitspattingen.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef DuTank het volgende:
Er wordt hier wel erg veel over voetbal gepraat zeg.
In een doos.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat je dit post, kon ik nu in Monaco wonen voor de rest van mijn leven.
Ik zit hier te posten met mijn wortelpak aan en klomp op mijn hoofd hoor, maak je maar niet drukquote:
Dingetje, die mod, moet ook opeens een mening hebben over de omgangsvormen hier. Totaal niet rullevant.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zitten ze nu weer dom te doen?
Als je op mij doelt; je hebt in totaal één note van mij. Heel ergens anders overquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij beschermt zijn eigen mannetjes ook. laatst had die Stylo mijn topic gejat dus ik schold hem terecht de huidvol want dat verdient zo een iemand., Krijg ik een note en die kerel niet.
Haal die note eens weg bij mij want mijn goede staat van dienst wordt verneukt zo calimeroquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je op mij doelt; je hebt in totaal één note van mij. Heel ergens anders over
Ik heb een Oranje Sinterklaaspak aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit hier te posten met mijn wortelpak aan en klomp op mijn hoofd hoor, maak je maar niet druk
Ah cool, die waren uitverkocht hierquote:
Je bent toch voor Ierland?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit hier te posten met mijn wortelpak aan en klomp op mijn hoofd hoor, maak je maar niet druk
Dus zaterdag tijdens de wedstrijd heb je geen Oranje shirt aan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen het. Kijk al die gelegenheidsfans nou met hun oranje kleurtje.
Nee en nu kappen daarover.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haal die note eens weg bij mij want mijn goede staat van dienst wordt verneukt zo calimero
No shitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent toch voor Ierland?
[..]
Dus zaterdag tijdens de wedstrijd heb je geen Oranje shirt aan?
Die note haal ik helemaal niet weg, je kunt ook té moeilijk doen zeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haal die note eens weg bij mij want mijn goede staat van dienst wordt verneukt zo calimero
Jawel, het gaat nergens overquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben nog enig zelfrespect en doen niet mee aan dergelijke carnavaleske gelegenheidsuitspattingen.
Niet als ik thuis op de bank zit. Als ik in 't café ga kijken trek ik er meestal wel 1 aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent toch voor Ierland?
[..]
Dus zaterdag tijdens de wedstrijd heb je geen Oranje shirt aan?
Ik heb geeneens oranje kledingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet als ik thuis op de bank zit. Als ik in 't café ga kijken trek ik er meestal wel 1 aan.
Alleen aan relschoppers, nie aan brave jongens zoals ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:49 schreef Geo4kant het volgende:
Heb altijd het idee dat notes hier makkelijker weggegeven worden dan condooms in een Afrikaans HIV geïnfecteerd dorp.
tettenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, nu weten we het wel.Volgende onderwerp a.u.b.
Ik heb 1 shirt dat heb ik voor de laatste WK gekocht vanwege een verloren weddenschap (als NL de finale haalt draag ik een oranje shirt) en toen verloren ze, dus nooit meer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook niet, die had ik toen ik 12 was.
Dat mag nietquote:
Ook een solicitatie gestuurd kapiteintje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, nu weten we het wel.Volgende onderwerp a.u.b.
Ik heb vorige week het officiële shirt van Suriname binnen gekregen via een bondsofficial. De kwaliteit is serieus niveautje Haagse markt...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb 1 shirt dat heb ik voor de laatste WK gekocht vanwege een verloren weddenschap (als NL de finale haalt draag ik een oranje shirt) en toen verloren ze, dus nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |