Bitch, please.quote:
Kan best als geintje bedoeld zijn, maar zo gaan we hier simpelweg niet met elkaar omquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was een geintje onwijze droeftoeter
Blijkbaar ben je te weinig in dit topic anders had je die opmerking gewoon laten staan
Rooney speelt niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bitch, please.Engeland walst er over heen. Stevy G zet de lijntjes uit en Rooney trapt ze er van buiten de 16 in.
Rooney mag niet eens meedoenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bitch, please.Engeland walst er over heen. Stevy G zet de lijntjes uit en Rooney trapt ze er van buiten de 16 in.
2 wedstrijden geschorst tochquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
edit: Wut? Rooney doet niet mee?
2 wedstrijden niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
edit: Wut? Rooney doet niet mee?
Zo gaan we wel met elkaar om, ik word hier zovaak voor haakneus kutjood en weet ik veel wat uitgemaaktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan best als geintje bedoeld zijn, maar zo gaan we hier simpelweg niet met elkaar om
[..]
Rooney speelt niet.
En ditquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
HMF is ook gewoon een teringlijertje. Zal ie zelf kunnen beamen.
Stel je niet zo aan joh zieltjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan best als geintje bedoeld zijn, maar zo gaan we hier simpelweg niet met elkaar om
[..]
Rooney speelt niet.
Nog wel, ik rol net uit mijn nest.. over 10 minuten en 3 snuifjes later ben ik zo fris als een hoentje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, nachtbraker. Je bent nu wrs nog steeds moe aangezien je maar 7 uur hebt kunnen slapen.
Het gaat om het principequote:
Je snuift tegenwoordig ook al appelmoes?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog wel, ik rol net uit mijn nest.. over 10 minuten en 3 snuifjes later ben ik zo fris als een hoentje.
Als jij een man van principes was had je die baas van je allang een draai om z'n oren verkocht.quote:
Nee jongen, frisse herfst lucht..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je snuift tegenwoordig ook al appelmoes?
Ja en dan kunnen fluiten naar mijn geldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij een man van principes was had je die baas van je allang een draai om z'n oren verkocht.
Bitch please, als Steven scheldt is t bij voorbaat geoorloofd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, als Steven scheldt is t bij voorbaat geoorloofd.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
HMF is ook gewoon een teringlijertje. Zal ie zelf kunnen beamen.
Ik heb mijn momenten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dit
En het is een mongool 1e klas, dat zal ie ook niet ontkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |