Dit dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
Waaom de fuck zou je oranje kleding hebben. Meest lelijke kleur ooit.
Wat staat er op?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb dit shirt gekocht:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Vertonghen een oranje shirt aan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb dit shirt gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom heeft Vertonghen een oranje shirt aan?
3 beroemde goals van NL. In 1985 tegen Hongarije. De goal van van Basten en die van Bergkamp tegen Argentiniëquote:
Naar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook een solicitatie gestuurd kapiteintje?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom heeft Vertonghen een oranje shirt aan?
Is dat niet die gladjakker van Vitesse? Van der Heijden oid.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Het is een Eredivisie voetballer, weet alleen niet precies wie.
Hoeveel % van het budget is werkelijk aan de shirts uitgegeven? Ik schat 25 zo'n beetjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb vorige week het officiële shirt van Suriname binnen gekregen via een bondsofficial. De kwaliteit is serieus niveautje Haagse markt...
De rest is opgegaan aan blikjes Fernandes en broodjes bakkeljauw.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel % van het budget is werkelijk aan de shirts uitgegeven? Ik schat 25 zo'n beetje
quote:
Yep, die!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat niet die gladjakker van Vitesse? Van der Heijden oid.
Doodsverwensing, pr gemachtquote:
quote:
Het is al wat dat veel van ons al die chicks bij naam kennen.. maar als je de mannen kan benoemen..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat niet die gladjakker van Vitesse? Van der Heijden oid.
Het is van Kelme, en wel een specifiek ontwerp (dus geen template). Maar ik heb nooit eerder een shirt van Kelme gehad, dus ik weet ook niet of de kwaliteit uitzonderlijk slecht is voor dat merk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel % van het budget is werkelijk aan de shirts uitgegeven? Ik schat 25 zo'n beetje
Diequote:
Ik ken gewoon veel Eredivisie spelers, tevens was hij al eerder bij zulke dingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Het is al wat dat veel van ons al die chicks bij naam kennen.. maar als je de mannen kan benoemen..
Lang leve corruptie, ik ben in elk geval verzekerd van finaleplaatsen in 2014quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De rest is opgegaan aan blikjes Fernandes en broodjes bakkeljauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |