Waarom foto van mij plaatsen? TRquote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn vermogen om gezichten en namen te onthouden stopt niet bij vrouwen.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik weet aan deze foto al te zien wie het is
En altijd een Cartman/Southpark shirt aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt een hele andere bouw, je bent een lichte chubby.
Zo'n type lijkt het me wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En altijd een Cartman/Southpark shirt aan.
licht? wat ben je optimistischquote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt een hele andere bouw, je bent een lichte chubby.
Hou jij dat bij?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grappig, die gast heeft die ava al minstens 4maanden.
Ja want een mond en kin tellen niet meer mee als gezicht?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij herkende hem ook al van gezicht terwijl je enkel het lichaam ziet
Jij maakt je echt zorgen om Geo hé.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij herkende hem ook al van gezicht terwijl je enkel het lichaam ziet
Nee hoor vind het wel grappig hoe hij altijd hamert op het zijn van hetero waardoor dit soort posts er extra pijnlijk uitkomen.quote:
Je probeert altijd iets leuker mij homo te noemen, kudo's.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor vind het wel grappig hoe hij altijd hamert op het zijn van hetero waardoor dit soort posts er extra pijnlijk uitkomen.
je bent toch ook gayquote:Op maandag 2 juli 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je probeert altijd iets leuker mij homo te noemen, kudo's.
Nee. En hoezo 'ook', wil je nu iets zeggen?quote:
davy,stylo en tommypsv12 zijn het ookquote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. En hoezo 'ook', wil je nu iets zeggen?
Is dit meer een lijstje wat je hoopt?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
davy,stylo en tommypsv12 zijn het ook
Nee, meer van mijn verdenkingenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dit meer een lijstje wat je hoopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |