ja ooit, voordat ik ermee ga rijden moet dat maar WEER danquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je hem nu weer maken dan?
[..]
ja oneerlijk he. alle meisjes kunnen wel de contact met de man van het andere geslacht dan hun krijgen, en zelfs relaties enzoquote:
Er zijn zoveel leuke vrouwen met vriend(in), niet normaal meer.
Ik ken maar 2 vrouwen die niet bezet zijn.
je "type" wordt toch niet alleen bepaald door lief / niet lief. Ook hobbies, uiterlijk, spontaniteit, humor enzo bepalen of iemand je type wel/niet is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
"Sorry, je bent m'n type niet" is echt de meest gebruikte zin door een vrouw ooit![]()
En dan gaan ze klagen, dat haar vriend/lover een klootzak is en ze iemand wil die wel lief voor haar is.. Dan vindt ze er zo eentje, dan is het weer niet haar type en eindigd die jongen in de friendzone. Waarna ze vervolgens bij de volgende loser die haar onjuist behandeld bij die jongen komt klagen.. Hallo, open je ogen kutje..
Een vrouw vindt altijd wel wat, ookal klopt al het andere, er is altijd net dat ene..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je "type" wordt toch niet alleen bepaald door lief / niet lief. Ook hobbies, uiterlijk, spontaniteit, humor enzo bepalen of iemand je type wel/niet is.
tja... niemand is perfect, persoonlijk vind ik spontaniteit en humor t belangrijkste.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een vrouw vindt altijd wel wat, ookal klopt al het andere, er is altijd net dat ene..
Vaak wel jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een vrouw vindt altijd wel wat, ookal klopt al het andere, er is altijd net dat ene..
wel knap dat jullie het hebben meegemaakt ofzo. dan moet je al zoveel omgang met de vrouw hebben dat ze je heeft gefriendzoned enzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
"Sorry, je bent m'n type niet" is echt de meest gebruikte zin door een vrouw ooit![]()
En dan gaan ze klagen, dat haar vriend/lover een klootzak is en ze iemand wil die wel lief voor haar is.. Dan vindt ze er zo eentje, dan is het weer niet haar type en eindigd die jongen in de friendzone. Waarna ze vervolgens bij de volgende loser die haar onjuist behandeld bij die jongen komt klagen.. Hallo, open je ogen kutje..
De meeste vrouwen zijn gewoon oppervlakkig..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... niemand is perfect, persoonlijk vind ik spontaniteit en humor t belangrijkste.
hobbie zou mij echt aan de billen oxideren, zolang t maar geen obsessie of ziekelijk iets is is of ik gedwongen verwacht wordt mee te doen.
Watquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn gewoon oppervlakkig..
Wat een onzin. Ik weet niet hoeveel vrouwen jij kent, maar ik ken er geen die zich slecht laat behandelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die dat wel doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik weet niet hoeveel vrouwen jij kent, maar ik ken er geen die zich slecht laat behandelen.
En in die 2 vrouwen heb je zeker geen interesse?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je hem nu weer maken dan?
[..]
Er zijn zoveel leuke vrouwen met vriend(in), niet normaal meer.
Ik ken maar 2 vrouwen die niet bezet zijn.
is er recentelijk iets gebeurt dat dit je zo dwars zit of ging t gesprek er al over (heb niet terug gelezen) denk dat een hoop vrouwen oppervlakkig zijn en gewoon een soort imago willen./hebben en een vriend zoeken die daar bij past of ze volledig in de watten legt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en dat ik niet zo groot ben kan ik ook echt wat aan doen hequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Weleens aan gedacht dat het misschien aan jezelf ligt?
Dan kies je sowieso de verkeerde vrouwen om op te vallen. Dat soort vrouwen zijn idioot.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die dat wel doen
Alsof ik groot ben en ik heb totaal geen enkele probleem om aan vriendinnen te komenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en dat ik niet zo groot ben kan ik ook echt wat aan doen he
Mensen die genoegen nemen met minder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Perse het mooiste meisje van de klas willen, of zo.
Denk je echt dat dat de dealbreaker is?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, nieteens eigenlijk.. Ik val meestal op de meer doorsnee meiden eigenlijk..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kies je sowieso de verkeerde vrouwen om op te vallen. Dat soort vrouwen zijn idioot.
Of heb je misschien te hoge eisen? Perse het mooiste meisje van de klas willen, of zo.
Alsof dat het enige is waar vrouwen naar kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
90% van de gevallen wel..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat de dealbreaker is?
Als ze zelf groter zijn vaak wel hoor..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is waar vrouwen naar kijken
Dus moet je je eisen bijstellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ze zelf groter zijn vaak wel hoor..
Dat dacht ik idd al, goede instelling.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, nieteens eigenlijk.. Ik val meestal op de meer doorsnee meiden eigenlijk..
Ik kan het me niet voorstellen... Maar goed, jij hebt die ervaring dus dan zal het wel kloppen.quote:
Dan ligt het denk ik niet alleen aan je lengte. Hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ze zelf groter zijn vaak wel hoor..
Van die bijna supermodellen vind ik altijd net té.. Ik weet niet, heeft me nooit echt iets gedaan eigenlijk..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd al, goede instelling.
Here we go again.. 1.62quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan ligt het denk ik niet alleen aan je lengte. Hoe lang ben je eigenlijk?
De waarheid zal in het midden liggen. Als dat in je hoofd zit, ga je je ernaar gedragen. Zoals ik me jarenlang zo heb gedragen dat ik dacht dat niemand mij zou willen omdat ik zo dik was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen... Maar goed, jij hebt die ervaring dus dan zal het wel kloppen.
Das idd mijn ervaring.. Maar goed.. Mijn eigen instelling wordt daar dus niet veel beter van, en daardoor is heel m'n houding kut I guess.. Laatste tijd gaat ´t beter tho.. Toch Roel eens vragen hoe hij ´t doet..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen... Maar goed, jij hebt die ervaring dus dan zal het wel kloppen.
Ah ja, dan zal je snel denken dat dat de reden is. Lijkt me ook wel lastig om je daar overheen te zetten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
De waarheid zal in het midden liggen. Als dat in je hoofd zit, ga je je ernaar gedragen. Zoals ik me jarenlang zo heb gedragen dat ik dacht dat niemand mij zou willen omdat ik zo dik was.
Wie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das idd mijn ervaring.. Maar goed.. Mijn eigen instelling wordt daar dus niet veel beter van, en daardoor is heel m'n houding kut I guess.. Laatste tijd gaat ´t beter tho.. Toch Roel eens vragen hoe hij ´t doet..
Fantastisch goed kunnen zingen en pianospelen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toch Roel eens vragen hoe hij ´t doet..
Oh, en zijn hoofd zal ook meewerken, ondanks rare proporties.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Fantastisch goed kunnen zingen en pianospelen natuurlijk.
Van Velzen, die fuckt gewoon de hele wereld en is 1.55 ofzo?quote:
zelfvertrouwenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van Velzen, die fuckt gewoon de hele wereld en is 1.55 ofzo?
Ik wil weten hoe hij zichzelf zo ver heeft gekregen..
Wel weer kutnaam, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, en zijn hoofd zal ook meewerken, ondanks rare proporties.
Ja, ik snap hem. Ik kan wel beantwoorden waarom het Roel wel lukt, charisma, talent en een goed uiterlijk.quote:
Hij is beroemd en rijk, goh hoe zou ie dat toch doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van Velzen, die fuckt gewoon de hele wereld en is 1.55 ofzo?
Ik wil weten hoe hij zichzelf zo ver heeft gekregen..
Komt omdat ik 40 kilo lichter benquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens Twi, ik vond jou nou niet echt direct dik.. gewoon groot.. Maar niet dik...
Ja, maar ik kan me niet voorstellen hoe hij dat heeft gekweekt.. Hij is mijn leeftijd, iets ouder denk ik.. Ik geloof nooit dat hij nooit gepest is op school.. Of erna..quote:
misschien wel gepest maar gaat hij er anders mee om... stukje karakterverschil misschien.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niet voorstellen hoe hij dat heeft gekweekt.. Hij is mijn leeftijd, iets ouder denk ik.. Ik geloof nooit dat hij nooit gepest is op school.. Of erna..
En dat weet je omdat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niet voorstellen hoe hij dat heeft gekweekt.. Hij is mijn leeftijd, iets ouder denk ik.. Ik geloof nooit dat hij nooit gepest is op school.. Of erna..
Dat zeg ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat weet je omdat?
Want ik kan mij niet voorstellen dat die midget nooit gepest is toen ie jonger was
Dat zegt hij ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat weet je omdat?
Want ik kan mij niet voorstellen dat die midget nooit gepest is toen ie jonger was
quote:
Ik bedoel wel trouwensquote:
Het hangt echt een beetje van je eigen instelling af ben ik bang. Focus je niet zo op de dingen die je niet leuk vindt aan jezelf en juist op je pluspunten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan hoop ik er net in te liggenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik start ook echt weer een discussie op een tijd waar het mezelf eigenlijk niet goed uitkomtYay mij
![]()
M'n wekker gaat weer fijn om 04:00
We gaan het gewoon weer over tieten hebben, kan jij gaan slapen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik start ook echt weer een discussie op een tijd waar het mezelf eigenlijk niet goed uitkomtYay mij
![]()
M'n wekker gaat weer fijn om 04:00
Ik ken m'n eigen pluspunten door al dat jarenlange ge-etter eigenlijk niet zo goed.. Ja.. eeuwig galant en behulpzaam.. Maar daar win ik weinig mee..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het hangt echt een beetje van je eigen instelling af ben ik bang. Focus je niet zo op de dingen die je niet leuk vindt aan jezelf en juist op je pluspunten.
Hang eens meer de hufter uit danquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken m'n eigen pluspunten door al dat jarenlange ge-etter eigenlijk niet zo goed.. Ja.. eeuwig galant en behulpzaam.. Maar daar win ik weinig mee..
Nee, dan kan ik weer niet slapen omdat tietenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
We gaan het gewoon weer over tieten hebben, kan jij gaan slapen.
Been there, done that, dan vind ik mezelf niet leuk meerquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hang eens meer de hufter uit dan
misschien meer ontspannen over komen, keer dat jij erbij was met stappen vond ik je best een beetje nerveus. is niet erg en bedoel echt niet dat je helemaal los moet gaan, maar je straalt ook gewoon een beetje uit dat je je ongemakkelijk voelt en bang bent veroordeeld te worden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken m'n eigen pluspunten door al dat jarenlange ge-etter eigenlijk niet zo goed.. Ja.. eeuwig galant en behulpzaam.. Maar daar win ik weinig mee..
Je moet ook jezelf zijn hoe cliché het ook klinkt manquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there, done that, dan vind ik mezelf niet leuk meer
It never hurts to do goodquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof dat geen goede eigenschappen zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jofu moet de volgende keer gewoon een beetje blowenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien meer ontspannen over komen, keer dat jij erbij was met stappen vond ik je best een beetje nerveus. is niet erg en bedoel echt niet dat je helemaal los moet gaan, maar je straalt ook gewoon een beetje uit dat je je ongemakkelijk voelt en bang bent veroordeeld te worden.
Maak gewoon plezier en straal wat meer zelfvertrouwen uit(niet dat t op commando makkelijk is, weet ik alles van
)maar dat is vaak wel wat ik aantrekkelijk vind in een man... gewoon relaxt
Welke keer? eerste? Laatste? Elke? En mjah, dat komt ook omdat ik me nog altijd niet op m'n gemak voel in grote menigtes..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien meer ontspannen over komen, keer dat jij erbij was met stappen vond ik je best een beetje nerveus. is niet erg en bedoel echt niet dat je helemaal los moet gaan, maar je straalt ook gewoon een beetje uit dat je je ongemakkelijk voelt en bang bent veroordeeld te worden.
Maak gewoon plezier en straal wat meer zelfvertrouwen uit(niet dat t op commando makkelijk is, weet ik alles van
)maar dat is vaak wel wat ik aantrekkelijk vind in een man... gewoon relaxt
Ja dat is zo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien wel gepest maar gaat hij er anders mee om... stukje karakterverschil misschien.
Dat zeggen alleen mama's en vrouwen van over de 30!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alsof dat geen goede eigenschappen zijn
Niks mis met een milfquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mama's en vrouwen van over de 30!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mama's en vrouwen van over de 30!
Pi schatquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]nou ik voel me niet beledigd maar ik snap nu wel de afwijzingen
![]()
Succes ermee
50/50 of ze meerderjarig zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef Royco1 het volgende:
Je had hier naar toe moeten komen jofu, examenfeestje, veel vrouwen
examen van wat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef Royco1 het volgende:
Nee, ik snap zelf wel dat het goeie eigenschappen zijn.. Maar maak dat de rest eens wijs..quote:
10 tot 12 jaar verschil zeker..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef Royco1 het volgende:
Nou enquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
10 tot 12 jaar verschil zeker..(jonger dan mij dus...)
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik snap zelf wel dat het goeie eigenschappen zijn.. Maar maak dat de rest eens wijs..
Helaas, maar waarquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
De enige keer dat je vooraan staat, is bij een uitgelubberde tante van 43 met 4 kinderen van 3 verschillende vaders.
ohdan is bijna iedereen 18+.quote:
wel een aangevraagd vorig jaar...?!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Ik heb mijn pedopas niet verlengd enzo..
18 mag gewoon, 17 kan voor een keer ook welquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Ik heb mijn pedopas niet verlengd enzo..
Je bent zo oud als je je voeltquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ohdan is bijna iedereen 18+.
wel erg hoor, dat hun 18 zijn. en "wij"al 25 enzo en ouder.
wie durft naar mij toe te komen in deze regen en onweer?
Ik spreek dan ook vaak de waarheid.quote:
Kan niet, ik ga straks naar bed. Morgen werken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ohdan is bijna iedereen 18+.
wel erg hoor, dat hun 18 zijn. en "wij"al 25 enzo en ouder. wegens 7 jaar studiefaal volgend jaar weer tussen de 18jarigen ookal zou ik heen gaan
wie durft naar mij toe te komen in deze regen en onweer?
Dat doe ik al vanaf mijn 18e.. Alleen dit jaar nog niet gedaan..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel een aangevraagd vorig jaar...?!
Maar damn 10 jaar verschil.. Dunnoquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
18 mag gewoon, 17 kan voor een keer ook wel
Er loopt best mooi spul bijquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doe ik al vanaf mijn 18e.. Alleen dit jaar nog niet gedaan..
[..]
Maar damn 10 jaar verschil.. Dunno
ik hou niet van onweer...quote:
Maak het eerst jezelf maar eens wijsquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik snap zelf wel dat het goeie eigenschappen zijn.. Maar maak dat de rest eens wijs..
Die van mij vond het altijd leuk om dan naar buiten te kijkenquote:
Gewoon vuilnisbakken ja, maar zijn wel superbeesten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
vuilnisbakkenras. of inteelt?
Kom maar bij sheldon onder het bed zittenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hou niet van onweer...niet hele bang, maar wordt gewoon neurveus van t geflits vooral
zijn ze door die inteelt geestelijk of psychisch niet helemaal in orde?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon vuilnisbakken ja, maar zijn wel superbeesten.
Charlie en Sheldon
Niks aan 't handje hier als t onweert eigenlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hou niet van onweer...niet hele bang, maar wordt gewoon neurveus van t geflits vooral
Vind ik ja, en jij vind dat het wel zo is, en dat kan, maar is nergens voor nodig.. Al ken ik er genoeg die het met jou eens zouden zijn..quote:
zijn geen nieuwe toch? of wel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zo op in Breaking Bad dat ik vergeten ben dat er een voetbalwedstrijd was vanavond
Er mankeert niks aan zequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zijn ze door die inteelt geestelijk of psychisch niet helemaal in orde?
Net pas begonnen ermeequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zijn geen nieuwe toch? of wel?
ghehehehequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom maar bij sheldon onder het bed zitten
Dat werkt contraproductief, been there done thatquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maak het eerst jezelf maar eens wijs
Dat weet ik al, maar je hebt er vaak niet zo veel aan, want ik ben het eigenlijk 24/7quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maak het eerst jezelf maar eens wijs
en als ik charlie aandoenlijker vind...?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op bed mag niet, daar ligt charlie
Dan mag je proberen of je er bij mag liggen hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als ik charlie aandoenlijker vind...?
Ging je nou binnenkort daten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat werkt contraproductief, been there done that
misschien lijkt het alsof ze vaak met elkaar praten.alsof ze goede gesprekken hebben enzoquote:
doen ze telepatie? gaan ze dan tegelijk wazig kijken tijdens hun informatieoverdracht?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat beschouwen ze als een lagere manier van communiceren.
Alles eruit!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:56 schreef Hanako het volgende:
De katten eruit of hij eruit? Mega probleem Katten?
Nee die van mij whatsappen naar elkaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
doen ze telepatie? gaan ze dan tegelijk wazig kijken tijdens hun informatieoverdracht?
Alleen als die met jou is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
doen ze telepatie? gaan ze dan tegelijk wazig kijken tijdens hun informatieoverdracht?
truste!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, nu toch maar naar m'n bedje toe! Die wekker wordt anders pijnlijk morgenochtend..
Dat heb ik al 100 keer vermeld hier, maar (bijna) nobody cares dat ik ontopic ben en praat liever over politiekquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wauw dat klinkt mysterieus. want hoe kom je aan de date?
is het dezelfde als de vorige keer? ik ben het vergeten wat toen preciesquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al 100 keer vermeld hier, maar (bijna) nobody cares dat ik ontopic ben en praat liever over politiek
Ik weet niet wanneer je bedoelt met 'vorige keer'? Als dat rond Maart was is het een anderquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:01 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is het dezelfde als de vorige keer? ik ben het vergeten wat toen precies
jaja fax heeft t er druk meequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je bedoelt met 'vorige keer'? Als dat rond Maart was is het een ander
nee vorig jaar ofzo. of dat was firefly toen met die printer ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je bedoelt met 'vorige keer'? Als dat rond Maart was is het een ander
.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee vorig jaar ofzo. of dat was firefly toen met die printer ofzo.
he homoquote:
koala mampangpangquote:
Ik had ooit een roze burberry overhemd, per ongeluk omdat ik hem mee had gewassen met een ajax shirtquote:
Jammer dat je ajax-shirt niet roze werd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had ooit een roze burberry overhemd, per ongeluk omdat ik hem mee had gewassen met een ajax shirt
Werd ie welquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer dat je ajax-shirt niet roze werd.
Ik vind de Extra's leukerquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ondertussen mijn Donald Duck Pocket verzameling aan het bijhouden.
Is er ook Non-Communicatief schrijven? Wat een rare naam!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Communicatief Schrijven en Verzekeringsbeheer.
Hoeveel heb je er?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ondertussen mijn Donald Duck Pocket verzameling aan het bijhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pockets hebben een hoger verzamelgehalte en ik spaar die dingen inmiddels al 20 jaar. Ik mis alleen nog 9 stuks, waarvan ik 1 eigenlijk kwijt ben.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind de Extra's leuker
Tekenstijl van de pockets ligt me niet zo...
192 plus nog 22 dubbelpockets. Met die laatste ben ik na nummer 20 gestopt, omdat het anders een beetje teveel werd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er ook Non-Communicatief schrijven? Wat een rare naam!
[..]
Hoeveel heb je er?
Welke, m'n moeder komt regelmatig pockets tegen op de rommelmarkt. Ik kan haar er eens op uit sturenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De pockets hebben een hoger verzamelgehalte en ik spaar die dingen inmiddels al 20 jaar. Ik mis alleen nog 9 stuks, waarvan ik 1 eigenlijk kwijt ben.
ADFaelrkhiaehADfhahadFHAFhDIUHSGSUBBuzdfkzdjkSGSFSJnSBkjxnCxzkjbcbvquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er ook Non-Communicatief schrijven? Wat een rare naam!
[..]
Hoeveel heb je er?
bedankt voor het aanbod, maar ik kijk liever zelf. Ze moeten tenslotte in goede staat zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke, m'n moeder komt regelmatig pockets tegen op de rommelmarkt. Ik kan haar er eens op uit sturen
Ik heb er ondertussen aardig wat onder m'n neus gehad, en ze zien er altijd wel goed uit hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod, maar ik kijk liever zelf. Ze moeten tenslotte in goede staat zijn.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:45 schreef twi het volgende:
Mijn verzameling Donald Ducks is compleetEn je verzameling Rooie Oortjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn er aardig wat. Verzamelen is altijd wel tof.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
192 plus nog 22 dubbelpockets. Met die laatste ben ik na nummer 20 gestopt, omdat het anders een beetje teveel werd.Jij hebt ook zo'n moeder?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke, m'n moeder komt regelmatig pockets tegen op de rommelmarkt. Ik kan haar er eens op uit sturenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ADFaelrkhiaehADfhahadFHAFhDIUHSGSUBBuzdfkzdjkSGSFSJnSBkjxnCxzkjbcbv
Ziehier, non communicatief schrijven
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als het niet te veel moeite kostquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er ondertussen aardig wat onder m'n neus gehad, en ze zien er altijd wel goed uit hoor
Genoteerdquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als het niet te veel moeite kost
• 10
• 33
• 109
• 126
• 127
• 166
• 167
• 172
• 194
Alvast bedankt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Genoteerd
Morgen zie ik haar, zal ik dat lijstje even geven
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Die las ik alleen achterin de Aktueel van de leesmap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Ik las eens de Panorama in de wachtkamer van de podoloog.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Die las ik alleen achterin de Aktueel van de leesmap
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las eens de Panorama in de wachtkamer van de podoloog.
Kreeg ik een boner, moest ik me uitkleden.
Ik durfde de Panorama nooit verticaal vast te houden in het midden. Bedenk me nu pas dat het horizontaal houden van mijn hoofd ook wel wat weg zal hebben gegeven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gelukkig geen last van ongewenste boners.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]![]()
M'n moeder kocht vroeger altijd die bladen (Actueel, Panorama en Revu) Las ik die dingen altijd in bad.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik durfde de Panorama nooit verticaal vast te houden in het midden. Bedenk me nu pas dat het horizontaal houden van mijn hoofd ook wel wat weg zal hebben gegeven.
Ja, moest daar altijd in mijn boxer allemaal oefeningen doen.quote:
Omdat het kan. Nou ja, nu niet meer, aangezien ik er niet meer woon en zelf geen bad heb.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gelukkig geen last van ongewenste boners.![]()
Waarom in bad?
Ik was altijd te ongeduldig voor een bad.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Omdat het kan. Nou ja, nu niet meer, aangezien ik er niet meer woon en zelf geen bad heb.
mannenbladenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was altijd te ongeduldig voor een bad.![]()
Maar waarom die bladen en niet bijvoorbeeld een Donald Duck pocket?
Oh, die las ik ook in bad, maar die kwamen maar 1 keer paar maand uit. En vroeger zelfs nog minder vaak. En daarna bespreken wat we van de verhalen vonden. M'n moeder en ik waren het met elkaar eens dat Mickey Mouse saai is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was altijd te ongeduldig voor een bad.![]()
Maar waarom die bladen en niet bijvoorbeeld een Donald Duck pocket?
Ja, Micky was vaak wel saai. Alleen zijn detective verhalen waren soms wel leuk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, die las ik ook in bad, maar die kwamen maar 1 keer paar maand uit. En vroeger zelfs nog minder vaak. En daarna bespreken wat we van de verhalen vonden. M'n moeder en ik waren het met elkaar eens dat Mickey Mouse saai is.
De Italiaanse verhalen van Mickey zijn wel te doen. Alleen de verhalen van Donald Duck zijn leukerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Micky was vaak wel saai. Alleen zijn detective verhalen waren soms wel leuk.
Verder natuurlijk Oom Dagobert.
Mickey is een watje met een piepstemmetjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De Italiaanse verhalen van Mickey zijn wel te doen. Alleen de verhalen van Donald Duck zijn leuker
Boris Boef en De Zwarte Schim zijn wel weer grappig/tof.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mickey is een watje met een piepstemmetje
Ik geloof niet dat ik de Italiaanse verhalen heb gelezen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De Italiaanse verhalen van Mickey zijn wel te doen. Alleen de verhalen van Donald Duck zijn leuker
Jammer wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, mijn pener danst alleen wanneer ik dat wil.
ik moet het eens meer lezen, Zwarte Schim ken ik niet eensquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Boris Boef en De Zwarte Schim zijn wel weer grappig/tof.
De verhalen in de pockets zijn vooral Italiaans en ook wat Deens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik de Italiaanse verhalen heb gelezen.
[..]
Jammer wel.
Hmm, is toch één van Mickey's grootste vijanden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet het eens meer lezen, Zwarte Schim ken ik niet eens
een kenner!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De verhalen in de pockets zijn vooral Italiaans en ook wat Deens.
Was hij/zij onder de indruk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik weet dat dan weer nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon zien aan de code.
Gebrek aan inspiratie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:35 schreef Koen66 het volgende:
jouw nick is wat mannelijk, Captain_Maximum
Daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Captain_Maxima zou vrouwelijker klinken
Updates willen we, Capstan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:43 schreef Capstan het volgende:
Volgens mij heb ik al 600 topics of zo niet in deze reeks gepost, maar ik voel me nu toch wel even geroepen om te reageren: als we het over Duck-strips hebben, dan gaat (of ging, moet ik helaas zeggen) er niets boven Don Rosa
Ik vind zijn tekenstijl niet zo. Beetje aan de stijve kant. De verhalen daarentegen zijn wel erg goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:43 schreef Capstan het volgende:
Volgens mij heb ik al 600 topics of zo niet in deze reeks gepost, maar ik voel me nu toch wel even geroepen om te reageren: als we het over Duck-strips hebben, dan gaat (of ging, moet ik helaas zeggen) er niets boven Don Rosa
Ik dacht dat het grootste gedeelte van het verhaal toch wel bekend wasquote:
Die tekenstijl maakte het wat mij betreft juist altijd extra mooi; die enorme berg aan details en de visuele grappen vond ik topquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind zijn tekenstijl niet zo. Beetje aan de stijve kant. De verhalen daarentegen zijn wel erg goed.
Ja, maar ik wil meer verhalen van jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef Capstan het volgende:
Ik dacht dat het grootste gedeelte van het verhaal toch wel bekend was
Zelf houd ik meer van dynamiek in strips.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het grootste gedeelte van het verhaal toch wel bekend was
[..]
Die tekenstijl maakte het wat mij betreft juist altijd extra mooi; die enorme berg aan details en de visuele grappen vond ik top
Dan zit jij al aan je pensioen...quote:
De gezichtsuitdrukkingen die Rosa tekende zijn anders behoorlijk dynamischquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zelf houd ik meer van dynamiek in strips.
beide zijn onzekerheden die het leven spannend houden, niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga ik dat al zo snel
of haalt het topic de 666 niet
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
beide zijn onzekerheden die het leven spannend houden, niet?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:28 schreef twi het volgende:
I don't care who you are
Where you're from
Don't care what you did
As long as you love me
Ah, dan ben ik het met je eens. Al heb ik niet veel pockets gelezen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De verhalen in de pockets zijn vooral Italiaans en ook wat Deens.
Hij schaamde zich ook een beetje.quote:
Waarheid. Don Rosa is een legende.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:43 schreef Capstan het volgende:
John Romita Jr?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zelf houd ik meer van dynamiek in strips.
Vanmorgen was bij mij voor de deur iets raars... er kwam water naar boven tussen de tegels...alsof er een pompje aanstond.quote:
Huh? Dat is raar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vanmorgen was bij mij voor de deur iets raars... er kwam water naar boven tussen de tegels...alsof er een pompje aanstond.. Stond wel ff te kijken toen ik dat zag. Tegels helemaal scheefgedrukt/
Gisteren was idd een topdag!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:18 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Gisteren was een goede dag. Op het onweer na
.
Jouw glas is wel elke dag halfleeg hè... damn. Take a pill.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Gisteren was een dag zoals alle dagen, saai
Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jouw glas is wel elke dag halfleeg hè... damn. Take a pill.
Wedden dat mijn dag saaier was.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Gisteren was een dag zoals alle dagen, saai
Ik heb 2uur gezeten bij het uwv, dat was wel weer spannend danquote:
Yay!quote:
Dat is hetzelfde als op een terrasje zitten en mensen kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb 2uur gezeten bij het uwv, dat was wel weer spannend dan
Ik heb een paar uur op een emmer uien zitten pellen en ik heb de rest van de dag besteed aan het levellen van mijn LOTRO-characterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb 2uur gezeten bij het uwv, dat was wel weer spannend dan
Ach het was wel gezellig om ouwe collega's weer te zien hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yay!
[..]
Dat is hetzelfde als op een terrasje zitten en mensen kijkenmaar dan zonder zon en drankjes
Hoe gaat het met je ogen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een paar uur op een emmer uien zitten pellen en ik heb de rest van de dag besteed aan het levellen van mijn LOTRO-character
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het was wel gezellig om ouwe collega's weer te zien hoor
Ik zit nu bijna 6 weken thuisquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe lang ben je nu werkloos dan? Ik werk niet veel, maar helemaal niet lijkt me wel afschuwelijk, ik verveel me met 25 uur al te pletter als ik thuis ben.
Ja sommige mensen wil je niet meer zienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je ogen?
[..]oh wat erg
Ik ben het gewend om 8+ uur te gamen of in elk geval achter mijn pc te zitten de laatste anderhalf jaar ofzoquote:
Nee, ik bedoelde of je geen last had door die uienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om 8+ uur te gamen of in elk geval achter mijn pc te zitten de laatste anderhalf jaar ofzo
Ik ben daar allang aan gewend, de eerste paar weken huil je nog wel, dan is het vreselijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde of je geen last had door die uien![]()
Ik begin altijd als een gek te tranen. Ik kan nu heel goed snijden met mijn ogen dicht
Heerlijk zulke collega's, kan er altijd wel mee/om lachenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen wil je niet meer zien
Zit ook een meisje bij en die was van de receptie en die is serieus te dom om te poepen
Ja lijkt mij ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben daar allang aan gewend, de eerste paar weken huil je nog wel, dan is het vreselijk
Nouja heerlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heerlijk zulke collega's, kan er altijd wel nee/om lachen
Vermakelijk toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja heerlijk
we moesten een formulier invullen en je moest je naam en adres invullen en toen vroeg ze serieus of ze haar eigen adres moest invullen
En die kerel zei net ervoor, vul je eigen gegevens daar in
Ja paar keer wel, maar op een gegeven moment gaat het irriterenquote:
Ik was een keer met collega's buiten aan het lunchen en die domme collega gooit haar patatbakje zo op de grond. Een andere collega zegt tegen haar:"Zeg, heb je wel eens van het milieu gehoord?" Waarop zij zegt:"Wat? Milieuheu?" En echt zo onozel kijken erbijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja paar keer wel, maar op een gegeven moment gaat het irriteren
Zij is ook zeker meer met haar nagels bezig dan wat andersquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was een keer met collega's buiten aan het lunchen en die domme collega gooit haar patatbakje zo op de grond. Een andere collega zegt tegen haar:"Zeg, heb je wel eens van het milieu gehoord?" Waarop zij zegt:"Wat? Milieuheu?" En echt zo onozel kijken erbijDus mijn collega zei tegen haar dat ze het bakje maar heel snel in de prullenbak moest gooien waarop die dombo aan een soort putdeksel op straat begint te sjorren omdat ze dacht dat het een vuilnisbak was
![]()
Je kon me opvegen!
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zij is ook zeker meer met haar nagels bezig dan wat anders
Nou die van ons was echt niet helemaal lekker in haar hoofd ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze kende ook de uitdrukking 'de kluts kwijt zijn' niet. Zij maar zoeken naar dat ding![]()
Ik mis haar
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou die van ons was echt niet helemaal lekker in haar hoofd ook
Ze vertelde mij dat ze in 1jaar tijd 4 abortussen heeft laten plegen, zou je dan niet eens gaan denken aan een condoom of anti conceptie pil vroeg ik toen, kreeg ik als antwoord: Nou het gaat toch wel goed zo
Watquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou die van ons was echt niet helemaal lekker in haar hoofd ook
Ze vertelde mij dat ze in 1jaar tijd 4 abortussen heeft laten plegen, zou je dan niet eens gaan denken aan een condoom of anti conceptie pil vroeg ik toen, kreeg ik als antwoord: Nou het gaat toch wel goed zo
Ja maar ze is echt niet goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat![]()
Ok, dat is wel even iets erger dan gewoon onnozel zijn![]()
En dat vertelt ze dan ook gewoon zo ff....
Haha geweldige vrouwquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ze is echt niet goed
Het is nog van 4 verschillende gasten ook
Ze vroeg aan mij een keer of ik zin had om wat te gaan doen met haar en dat ik dan wel kon blijven slapen, toen ik zei dat ik een vriendin had keek ze mij raar aan en zei ze: Ja maar die hoef je toch niet te vertellen dat we iets gaan doen
Geweldig jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha geweldige vrouwdroom van veel mannen ben ik bang!
Als ik dit weer lees denk ik ook vangewoon uit verbazing
Bah!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geweldig ja
Haar buik is nog dikker en groter dan haar reet, maar wel constant strakke truitjes aan trekken zodat die buik er lekker uit hangt
Ik mocht dat nooit doen van mijn moederquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schoenen zijn echt nog steeds zeiknat.
Waarom houdt niemand mij tegen als ik besluit dat het een goed plan is om in plassen te gaan stampen
Hier is het nog droog, vraag mij alleen af hoelang nogquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben doorweekt van mijn korte tripje naar de supermarkt
Hier is het nu weer droogquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier is het nog droog, vraag mij alleen af hoelang nog
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben doorweekt van mijn korte tripje naar de supermarkt
Je weet dat er zulke types bestaan. Maar je blijft je verbazen als je er 1 tegen komt of er een verhaal over leest.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geweldig ja
Haar buik is nog dikker en groter dan haar reet, maar wel constant strakke truitjes aan trekken zodat die buik er lekker uit hangt
Ze heeft inderdaad een navelpiercingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet dat er zulke types bestaan. Maar je blijft je verbazen als je er 1 tegen komt of er een verhaal over leest.
En zo herkenbaar! Heup broek het liefste en dan strak dicht met als gevolg dat de pens er overheen hangt. De navel piercing zit verstopt onder een vetrol, eigenwijs maatje s of l blijven dragen, dat hadden ze vroeger immers ook!
Gevol is dat het truitje omhoog kruipt of nooit de rand van de broek zal bereiken wegens een halve buik die over de rand heen hangt
Omdat een volwassen vrouw dat helemaal niet hoort te doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schoenen zijn echt nog steeds zeiknat.
Waarom houdt niemand mij tegen als ik besluit dat het een goed plan is om in plassen te gaan stampen
Maar dan is het niet leuk meerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mocht dat nooit doen van mijn moeder
dan moest ik eerst van die laarzen aantrekken
Bullshit!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat een volwassen vrouw dat helemaal niet hoort te doen
Zoiets?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet dat er zulke types bestaan. Maar je blijft je verbazen als je er 1 tegen komt of er een verhaal over leest.
En zo herkenbaar! Heup broek het liefste en dan strak dicht met als gevolg dat de pens er overheen hangt. De navel piercing zit verstopt onder een vetrol, eigenwijs maatje s of l blijven dragen, dat hadden ze vroeger immers ook!
Gevol is dat het truitje omhoog kruipt of nooit de rand van de broek zal bereiken wegens een halve buik die over de rand heen hangt
Sexy hoor!!quote:
OKquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sexy hoor!!
Daar wil ik wel meer van sien![]()
In tomatensausquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
hier word ik wel aangenaam opgewonden van
Heb ik vroeger wel eens gegetenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Haring in tomatensaus?
Nog nooit gehad, en ergens wil ik dat ook niet denk ik
dubbel feest jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Haring in tomatensaus?
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Haring in tomatensaus?
Hé koffiequote:
Ik heb vroeger weleens tegen een bar aan gezeken, houdt niet in dat ik het nu nog doequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik vroeger wel eens gegeten
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger weleens tegen een bar aan gezeken, houdt niet in dat ik het nu nog doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |