Ik mocht dat nooit doen van mijn moederquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schoenen zijn echt nog steeds zeiknat.
Waarom houdt niemand mij tegen als ik besluit dat het een goed plan is om in plassen te gaan stampen
Hier is het nog droog, vraag mij alleen af hoelang nogquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben doorweekt van mijn korte tripje naar de supermarkt
Hier is het nu weer droogquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier is het nog droog, vraag mij alleen af hoelang nog
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben doorweekt van mijn korte tripje naar de supermarkt
Je weet dat er zulke types bestaan. Maar je blijft je verbazen als je er 1 tegen komt of er een verhaal over leest.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geweldig ja
Haar buik is nog dikker en groter dan haar reet, maar wel constant strakke truitjes aan trekken zodat die buik er lekker uit hangt
Ze heeft inderdaad een navelpiercingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet dat er zulke types bestaan. Maar je blijft je verbazen als je er 1 tegen komt of er een verhaal over leest.
En zo herkenbaar! Heup broek het liefste en dan strak dicht met als gevolg dat de pens er overheen hangt. De navel piercing zit verstopt onder een vetrol, eigenwijs maatje s of l blijven dragen, dat hadden ze vroeger immers ook!
Gevol is dat het truitje omhoog kruipt of nooit de rand van de broek zal bereiken wegens een halve buik die over de rand heen hangt
Omdat een volwassen vrouw dat helemaal niet hoort te doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schoenen zijn echt nog steeds zeiknat.
Waarom houdt niemand mij tegen als ik besluit dat het een goed plan is om in plassen te gaan stampen
Maar dan is het niet leuk meerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mocht dat nooit doen van mijn moeder
dan moest ik eerst van die laarzen aantrekken
Bullshit!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat een volwassen vrouw dat helemaal niet hoort te doen
Zoiets?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet dat er zulke types bestaan. Maar je blijft je verbazen als je er 1 tegen komt of er een verhaal over leest.
En zo herkenbaar! Heup broek het liefste en dan strak dicht met als gevolg dat de pens er overheen hangt. De navel piercing zit verstopt onder een vetrol, eigenwijs maatje s of l blijven dragen, dat hadden ze vroeger immers ook!
Gevol is dat het truitje omhoog kruipt of nooit de rand van de broek zal bereiken wegens een halve buik die over de rand heen hangt
Sexy hoor!!quote:
OKquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sexy hoor!!
Daar wil ik wel meer van sien![]()
In tomatensausquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
hier word ik wel aangenaam opgewonden van
Heb ik vroeger wel eens gegetenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Haring in tomatensaus?
Nog nooit gehad, en ergens wil ik dat ook niet denk ik
dubbel feest jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Haring in tomatensaus?
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Haring in tomatensaus?
Hé koffiequote:
Ik heb vroeger weleens tegen een bar aan gezeken, houdt niet in dat ik het nu nog doequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik vroeger wel eens gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |