ik hou niet van onweer...quote:
Maak het eerst jezelf maar eens wijsquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik snap zelf wel dat het goeie eigenschappen zijn.. Maar maak dat de rest eens wijs..
Die van mij vond het altijd leuk om dan naar buiten te kijkenquote:
Gewoon vuilnisbakken ja, maar zijn wel superbeesten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
vuilnisbakkenras. of inteelt?
Kom maar bij sheldon onder het bed zittenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hou niet van onweer...niet hele bang, maar wordt gewoon neurveus van t geflits vooral
zijn ze door die inteelt geestelijk of psychisch niet helemaal in orde?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon vuilnisbakken ja, maar zijn wel superbeesten.
Charlie en Sheldon
Niks aan 't handje hier als t onweert eigenlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hou niet van onweer...niet hele bang, maar wordt gewoon neurveus van t geflits vooral
Vind ik ja, en jij vind dat het wel zo is, en dat kan, maar is nergens voor nodig.. Al ken ik er genoeg die het met jou eens zouden zijn..quote:
zijn geen nieuwe toch? of wel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zo op in Breaking Bad dat ik vergeten ben dat er een voetbalwedstrijd was vanavond
Er mankeert niks aan zequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zijn ze door die inteelt geestelijk of psychisch niet helemaal in orde?
Net pas begonnen ermeequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zijn geen nieuwe toch? of wel?
ghehehehequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom maar bij sheldon onder het bed zitten
Dat werkt contraproductief, been there done thatquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maak het eerst jezelf maar eens wijs
Dat weet ik al, maar je hebt er vaak niet zo veel aan, want ik ben het eigenlijk 24/7quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maak het eerst jezelf maar eens wijs
en als ik charlie aandoenlijker vind...?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op bed mag niet, daar ligt charlie
Dan mag je proberen of je er bij mag liggen hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als ik charlie aandoenlijker vind...?
Ging je nou binnenkort daten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat werkt contraproductief, been there done that
misschien lijkt het alsof ze vaak met elkaar praten.alsof ze goede gesprekken hebben enzoquote:
doen ze telepatie? gaan ze dan tegelijk wazig kijken tijdens hun informatieoverdracht?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat beschouwen ze als een lagere manier van communiceren.
Alles eruit!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:56 schreef Hanako het volgende:
De katten eruit of hij eruit? Mega probleem Katten?
Nee die van mij whatsappen naar elkaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
doen ze telepatie? gaan ze dan tegelijk wazig kijken tijdens hun informatieoverdracht?
Alleen als die met jou is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
doen ze telepatie? gaan ze dan tegelijk wazig kijken tijdens hun informatieoverdracht?
truste!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, nu toch maar naar m'n bedje toe! Die wekker wordt anders pijnlijk morgenochtend..
Dat heb ik al 100 keer vermeld hier, maar (bijna) nobody cares dat ik ontopic ben en praat liever over politiekquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wauw dat klinkt mysterieus. want hoe kom je aan de date?
is het dezelfde als de vorige keer? ik ben het vergeten wat toen preciesquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al 100 keer vermeld hier, maar (bijna) nobody cares dat ik ontopic ben en praat liever over politiek
Ik weet niet wanneer je bedoelt met 'vorige keer'? Als dat rond Maart was is het een anderquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:01 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is het dezelfde als de vorige keer? ik ben het vergeten wat toen precies
jaja fax heeft t er druk meequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je bedoelt met 'vorige keer'? Als dat rond Maart was is het een ander
nee vorig jaar ofzo. of dat was firefly toen met die printer ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je bedoelt met 'vorige keer'? Als dat rond Maart was is het een ander
.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee vorig jaar ofzo. of dat was firefly toen met die printer ofzo.
he homoquote:
koala mampangpangquote:
Ik had ooit een roze burberry overhemd, per ongeluk omdat ik hem mee had gewassen met een ajax shirtquote:
Jammer dat je ajax-shirt niet roze werd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had ooit een roze burberry overhemd, per ongeluk omdat ik hem mee had gewassen met een ajax shirt
Werd ie welquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer dat je ajax-shirt niet roze werd.
Ik vind de Extra's leukerquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ondertussen mijn Donald Duck Pocket verzameling aan het bijhouden.
Is er ook Non-Communicatief schrijven? Wat een rare naam!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Communicatief Schrijven en Verzekeringsbeheer.
Hoeveel heb je er?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ondertussen mijn Donald Duck Pocket verzameling aan het bijhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pockets hebben een hoger verzamelgehalte en ik spaar die dingen inmiddels al 20 jaar. Ik mis alleen nog 9 stuks, waarvan ik 1 eigenlijk kwijt ben.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind de Extra's leuker
Tekenstijl van de pockets ligt me niet zo...
192 plus nog 22 dubbelpockets. Met die laatste ben ik na nummer 20 gestopt, omdat het anders een beetje teveel werd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er ook Non-Communicatief schrijven? Wat een rare naam!
[..]
Hoeveel heb je er?
Welke, m'n moeder komt regelmatig pockets tegen op de rommelmarkt. Ik kan haar er eens op uit sturenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De pockets hebben een hoger verzamelgehalte en ik spaar die dingen inmiddels al 20 jaar. Ik mis alleen nog 9 stuks, waarvan ik 1 eigenlijk kwijt ben.
ADFaelrkhiaehADfhahadFHAFhDIUHSGSUBBuzdfkzdjkSGSFSJnSBkjxnCxzkjbcbvquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er ook Non-Communicatief schrijven? Wat een rare naam!
[..]
Hoeveel heb je er?
bedankt voor het aanbod, maar ik kijk liever zelf. Ze moeten tenslotte in goede staat zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke, m'n moeder komt regelmatig pockets tegen op de rommelmarkt. Ik kan haar er eens op uit sturen
Ik heb er ondertussen aardig wat onder m'n neus gehad, en ze zien er altijd wel goed uit hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod, maar ik kijk liever zelf. Ze moeten tenslotte in goede staat zijn.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:45 schreef twi het volgende:
Mijn verzameling Donald Ducks is compleetEn je verzameling Rooie Oortjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn er aardig wat. Verzamelen is altijd wel tof.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
192 plus nog 22 dubbelpockets. Met die laatste ben ik na nummer 20 gestopt, omdat het anders een beetje teveel werd.Jij hebt ook zo'n moeder?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke, m'n moeder komt regelmatig pockets tegen op de rommelmarkt. Ik kan haar er eens op uit sturenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ADFaelrkhiaehADfhahadFHAFhDIUHSGSUBBuzdfkzdjkSGSFSJnSBkjxnCxzkjbcbv
Ziehier, non communicatief schrijven
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als het niet te veel moeite kostquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er ondertussen aardig wat onder m'n neus gehad, en ze zien er altijd wel goed uit hoor
Genoteerdquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als het niet te veel moeite kost
• 10
• 33
• 109
• 126
• 127
• 166
• 167
• 172
• 194
Alvast bedankt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Genoteerd
Morgen zie ik haar, zal ik dat lijstje even geven
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Die las ik alleen achterin de Aktueel van de leesmap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Ik las eens de Panorama in de wachtkamer van de podoloog.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Die las ik alleen achterin de Aktueel van de leesmap
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las eens de Panorama in de wachtkamer van de podoloog.
Kreeg ik een boner, moest ik me uitkleden.
Ik durfde de Panorama nooit verticaal vast te houden in het midden. Bedenk me nu pas dat het horizontaal houden van mijn hoofd ook wel wat weg zal hebben gegeven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gelukkig geen last van ongewenste boners.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]![]()
M'n moeder kocht vroeger altijd die bladen (Actueel, Panorama en Revu) Las ik die dingen altijd in bad.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik durfde de Panorama nooit verticaal vast te houden in het midden. Bedenk me nu pas dat het horizontaal houden van mijn hoofd ook wel wat weg zal hebben gegeven.
Ja, moest daar altijd in mijn boxer allemaal oefeningen doen.quote:
Omdat het kan. Nou ja, nu niet meer, aangezien ik er niet meer woon en zelf geen bad heb.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gelukkig geen last van ongewenste boners.![]()
Waarom in bad?
Ik was altijd te ongeduldig voor een bad.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Omdat het kan. Nou ja, nu niet meer, aangezien ik er niet meer woon en zelf geen bad heb.
mannenbladenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was altijd te ongeduldig voor een bad.![]()
Maar waarom die bladen en niet bijvoorbeeld een Donald Duck pocket?
Oh, die las ik ook in bad, maar die kwamen maar 1 keer paar maand uit. En vroeger zelfs nog minder vaak. En daarna bespreken wat we van de verhalen vonden. M'n moeder en ik waren het met elkaar eens dat Mickey Mouse saai is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was altijd te ongeduldig voor een bad.![]()
Maar waarom die bladen en niet bijvoorbeeld een Donald Duck pocket?
Ja, Micky was vaak wel saai. Alleen zijn detective verhalen waren soms wel leuk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, die las ik ook in bad, maar die kwamen maar 1 keer paar maand uit. En vroeger zelfs nog minder vaak. En daarna bespreken wat we van de verhalen vonden. M'n moeder en ik waren het met elkaar eens dat Mickey Mouse saai is.
De Italiaanse verhalen van Mickey zijn wel te doen. Alleen de verhalen van Donald Duck zijn leukerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Micky was vaak wel saai. Alleen zijn detective verhalen waren soms wel leuk.
Verder natuurlijk Oom Dagobert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |