he homoquote:
koala mampangpangquote:
Ik had ooit een roze burberry overhemd, per ongeluk omdat ik hem mee had gewassen met een ajax shirtquote:
Jammer dat je ajax-shirt niet roze werd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had ooit een roze burberry overhemd, per ongeluk omdat ik hem mee had gewassen met een ajax shirt
Werd ie welquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer dat je ajax-shirt niet roze werd.
Ik vind de Extra's leukerquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ondertussen mijn Donald Duck Pocket verzameling aan het bijhouden.
Is er ook Non-Communicatief schrijven? Wat een rare naam!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Communicatief Schrijven en Verzekeringsbeheer.
Hoeveel heb je er?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ondertussen mijn Donald Duck Pocket verzameling aan het bijhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pockets hebben een hoger verzamelgehalte en ik spaar die dingen inmiddels al 20 jaar. Ik mis alleen nog 9 stuks, waarvan ik 1 eigenlijk kwijt ben.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind de Extra's leuker
Tekenstijl van de pockets ligt me niet zo...
192 plus nog 22 dubbelpockets. Met die laatste ben ik na nummer 20 gestopt, omdat het anders een beetje teveel werd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er ook Non-Communicatief schrijven? Wat een rare naam!
[..]
Hoeveel heb je er?
Welke, m'n moeder komt regelmatig pockets tegen op de rommelmarkt. Ik kan haar er eens op uit sturenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De pockets hebben een hoger verzamelgehalte en ik spaar die dingen inmiddels al 20 jaar. Ik mis alleen nog 9 stuks, waarvan ik 1 eigenlijk kwijt ben.
ADFaelrkhiaehADfhahadFHAFhDIUHSGSUBBuzdfkzdjkSGSFSJnSBkjxnCxzkjbcbvquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er ook Non-Communicatief schrijven? Wat een rare naam!
[..]
Hoeveel heb je er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |