doen ze telepatie? gaan ze dan tegelijk wazig kijken tijdens hun informatieoverdracht?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat beschouwen ze als een lagere manier van communiceren.
Alles eruit!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:56 schreef Hanako het volgende:
De katten eruit of hij eruit? Mega probleem Katten?
Nee die van mij whatsappen naar elkaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
doen ze telepatie? gaan ze dan tegelijk wazig kijken tijdens hun informatieoverdracht?
Alleen als die met jou is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
doen ze telepatie? gaan ze dan tegelijk wazig kijken tijdens hun informatieoverdracht?
truste!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, nu toch maar naar m'n bedje toe! Die wekker wordt anders pijnlijk morgenochtend..
Dat heb ik al 100 keer vermeld hier, maar (bijna) nobody cares dat ik ontopic ben en praat liever over politiekquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wauw dat klinkt mysterieus. want hoe kom je aan de date?
is het dezelfde als de vorige keer? ik ben het vergeten wat toen preciesquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al 100 keer vermeld hier, maar (bijna) nobody cares dat ik ontopic ben en praat liever over politiek
Ik weet niet wanneer je bedoelt met 'vorige keer'? Als dat rond Maart was is het een anderquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:01 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is het dezelfde als de vorige keer? ik ben het vergeten wat toen precies
jaja fax heeft t er druk meequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je bedoelt met 'vorige keer'? Als dat rond Maart was is het een ander
nee vorig jaar ofzo. of dat was firefly toen met die printer ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je bedoelt met 'vorige keer'? Als dat rond Maart was is het een ander
.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee vorig jaar ofzo. of dat was firefly toen met die printer ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |