Ik neem een bagel met geitenkaas, honing en pijnboompittenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:06 schreef Barbusse het volgende:
Zo even lunchen, what to eat, what to eat?
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem een bagel met geitenkaas, honing en pijnboompitten.
Ik afbak broodje uit de oven, kruidenkaas plakje gerookte zalm, wat citroen druppeltjes en plukje gemende sla om het af te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem een bagel met geitenkaas, honing en pijnboompitten.
Dit dus, en nog tot 5 bezig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
Ja, en nu kappen, ik heb nog niet gegeten
quote:
Drie broodjes pindakaas met een bananenshakequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
Ja, en nu kappen, ik heb nog niet gegeten
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
En toen werden we ge-rickrolled door heel de school.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
En toen werden we ge-rickrolled door heel de school.
Irreversible.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
Als je jezelf moest vergelijken met een film, welke film zou het dan zijn?
Nu wil ik heel graag zeggen Ocean´s Eleven, maar toch maar nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
Home Alonequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
Maar goed, om in krea´s mood te blijven: Oldboyquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, Ocean's it is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu wil ik heel graag zeggen Ocean´s Eleven, maar toch maar niet
Je ouders zijn op vakantie?quote:
Nog niet, maar wel hele dag werken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, Ocean's it is.
[..]
Je ouders zijn op vakantie?
toy story.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ik dacht dat jij wel Fightclub zou noemenquote:
Geen flauw idee...quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
zat meer aan psycho en forest gump te denken eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel Fightclub zou noemen
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zat meer aan psycho en forest gump te denken eigenlijk.
quote:
Ik vind je meer een Pippin.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:29 schreef Kreator het volgende:
Als ik een character was, was ik Smeagol.
Wait, whud?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bij Barbie altijd aan Californication denken.
Granata?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yeahhhhh.....great.....thanks....
Als je nou Rocco had gezegd ofzo.....
En vandaag is de langste dag van het jaar, vanaf nu worden de dagen weer korterquote:
Ik twijfelde tussen Aragorn en Pippin.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yeahhhhh.....great.....thanks....
Als je nou Rocco had gezegd ofzo.....
Dat is een compliment, huilliequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wait, whud?Hank Moody is wel baas natuurlijk
quote:
Ik voel me dan ook zeer vereerd hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Aragorn en Pippin.
[..]
Dat is een compliment, huillie.
Wat dan weer een van je minpunten is. Sarcasmequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook zeer vereerd hoorAlleen ben ik volgens mij bij lange na niet zo sarcastisch
Ik zal een boek schrijven over mijn gebroken hartquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan weer een van je minpunten is. Sarcasme.
Grapje, poppetje.
Is dit vunzige codetaal?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben weer weg... mn hondje mag met de puppies spelen!!
Ik zie dan liever George Clooney of Christian Bale in de hoofdrol.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal een boek schrijven over mijn gebroken hart![]()
Om deze vervolgens verfilmd te zien worden tot blockbuster met Brad Pitt en veel explosies en lekkere wijven in de hoofdrol.
je gebroken hart is als een slechte B-film?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal een boek schrijven over mijn gebroken hart![]()
Om deze vervolgens verfilmd te zien worden tot blockbuster met Brad Pitt en veel explosies en lekkere wijven in de hoofdrol.
B-films zijn per definitie geen blockbustersquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je gebroken hart is als een slechte B-film?
Het is Johnny Bravoquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je gebroken hart is als een slechte B-film?
Sowieso mensen die het over b films hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
B-films zijn per definitie geen blockbusters
Johnny, mijn heldquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is Johnny Bravo
[ afbeelding ]
Boooohquote:
Law abiding citizen, beste film ooitquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Booooh. Alhoewel... Ten tijde van the Phantom
!!!
Deze man begrijpt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die het over b films hebben
Dat zijn meestal de leukere films
Goede film, maar imo niet de beste film ooitquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Law abiding citizen, beste film ooit
Die was errug lekker, heerlijke film!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede film, maar imo niet de beste film ooit.
Oh, Krea, ik heb besloten dat ik god bless america op dvd ga bestellen!
Kutkleddersquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, ik schrik me de tyfus. Ben in de stad wat gaan drinken, straks shoppen, maar eerst wat drinken. Dus ik zit nietsvermoedend een blad door te bladeren, zie ik allemaal flitsen. Ik denk fuuuuuck! onweer!
Zit een moeder haar kledder van alle kanten op de foto te zetten.
Alweer of nog steeds?quote:
Alweerquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alweer
Krijg koppijn van de stress en voel mij echt ff niet goed
Ik zie je regelmatig opnde gekste tiden zeggen dat je gaat slapen.quote:
Als je nergens vanaf weet dan kan je beter je mening voor je houdenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie je regelmatig opnde gekste tiden zeggen dat je gaat slapen.
Nu wil ik me nergens mee bemoeien, maar zal je niet eens op normale tijden naar bed gaan. En dan slaap ik toch niet js geen excuus. Zo lang je op de meest vreemde tijden gaat slapen zal je inderdaad s'nachte niet slapen nee.
Mijn simpele mening
Hey kreequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef kree het volgende:
Eindelijk klaar met werk. Nu nog kapper. Eten en bandje. Lig ik weer niet voor twaalf uur. Blij dat het morgen vrijdag is.
Ben gesloopt.
Oh ja goedemiddag
Hee kreetje!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef kree het volgende:
Eindelijk klaar met werk. Nu nog kapper. Eten en bandje. Lig ik weer niet voor twaalf uur. Blij dat het morgen vrijdag is.
Ben gesloopt.
Oh ja goedemiddag
Eckte bazen werken hard.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef kree het volgende:
Ben gesloopt.
Oh ja goedemiddag
Het is opzich wel grappig, nu er weinig tot geen elektro werk is help ik mee aan de mechanische kant.quote:
hoeftoer!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet Groningen
Ik zit met een uurtje aan de bbq
quote:
The Sweetest Thing.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ga je nog naar het strand?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:06 schreef screwloose het volgende:
Owjaa ik ga zo ook een biertje nemen!
Haha ja maar het gaat zo als een malle onwerenquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:12 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha ja maar het gaat zo als een malle onweren
Doeiquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:22 schreef kree het volgende:
weg naar bandje, tot vanavond misschien nog ff.
Haasten.....
Yesquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
CollegaAl genietende van je weekend?
Jep, nog ff een ochtendje en dan mag ik weer losgelaten wordenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes![]()
Al de hele dag![]()
Jij nog een half dagje hè?
Ik heb ook behoefte aan een lief zacht meisje om films mee te kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is triest weer hier. Grauw, nat.
Ik heb eigenlijk best de behoefte om tegen een lief zacht meisje aan te kruipen en samen een filmpje te kijken.
Feestquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep, nog ff een ochtendje en dan mag ik weer losgelaten worden
Hé, wat jammer, ik houd helemaal niet van films.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook behoefte aan een lief zacht meisje om films mee te kijken![]()
Hier regemt het nog niet maar het zal zo wel deze kant op komen.
Je leek al te perfectquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, wat jammer, ik houd helemaal niet van films.
Ik wil geen lief zacht meisje, dan vind ze waarschijnlijk de betere schiet- en knalfilms maar nietsquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is triest weer hier. Grauw, nat.
Ik heb eigenlijk best de behoefte om tegen een lief zacht meisje aan te kruipen en samen een filmpje te kijken.
Dit..quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wil geen lief zacht meisje, dan vind ze waarschijnlijk de betere schiet- en knalfilms maar niets
Ja, dat weeralarm kan ik niet serieus nemenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als dit het voorspelde noodweer was, dan is er nik saan de hand
Ik kan anders wel gaan patiëncen en dat je dan tegen me aankruipt?quote:
Jij bent ook van de dames?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook behoefte aan een lief zacht meisje om films mee te kijken![]()
Hier regemt het nog niet maar het zal zo wel deze kant op komen.
Onzin. Er kan best ruimte zijn voor meerdere smaken in een mens.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wil geen lief zacht meisje, dan vind ze waarschijnlijk de betere schiet- en knalfilms maar niets
Graagquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan anders wel gaan patiëncen en dat je dan tegen me aankruipt?
Ik ook. Neuken dan maar?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een slecht gevoel voor humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook. Neuken dan maar?
Weet je nog goede voorspelletjes? Scrabble?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook. Neuken dan maar?
Best wel lelijk eigenlijk dat het spoilervak breder is dan het quotevak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een slecht gevoel voor humor
Het kijken van een twents teeveeprogramma over boer Harmsen doet het ook erg goed. Lekker met het rubber door de blubberquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet je nog goede voorspelletjes? Scrabble?
Het Twents doet het bij mij wat minderquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kijken van een twents teeveeprogramma over boer Harmsen doet het ook erg goed. Lekker met het rubber door de blubber
Samen strijken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het Twents doet het bij mij wat mindermag het geluid uit?
Ik zie ik zie wat jij niet ziet? En dan steeds iets meer uittrekken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet je nog goede voorspelletjes? Scrabble?
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje droogtrekken. Prima als voorspel zeg ik je.
Je zou dan toch juist meer aan moeten trekken denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet? En dan steeds iets meer uittrekken?
Oh dat vind ik dus niet lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Of samen gras maaien. Noooooooooooh die geur van vers gemaaid gras alleen al
Welk station?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe laat zie ik je op het station?
Neehee, raden wat er het is natuurlijk! En sja, wie wint heeft een prijs verdiendquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
[..]
Je zou dan toch juist meer aan moeten trekken denk ik
Haha ik wil eerste de spelregels lezen van tevorenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Neehee, raden wat er het is natuurlijk! En sja, wie wint heeft een prijs verdient
Ik heb een flesje naast mijn bed, even snuiven voor het slapen gaanquote:
Da's dan ándere flesje, met chloroform schatquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een flesje naast mijn bed, even snuiven voor het slapen gaanwat overigens vrij makkelijk gaat daarna
Jaaa, vond ik ook altijd lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:47 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind benzine altijd wel fijn ruiken. Het is een beetje zo'n 'verboden' geurtje, zoals vroeger die lijmpotjes snuiven op de basisschool
Uh, je beeld klopt niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best wel lelijk eigenlijk dat het spoilervak breder is dan het quotevak.
Spelregels zijn saaiquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ik wil eerste de spelregels lezen van tevoren
Nah, van die kleurstof gaan m'n filters dichtzitten. Mag het ook blanke diesel zijn? Kan ik meteen de tank van m'n auto volgietenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga rode diesel pissen, mafklapper.
Oja, wat dom van mequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's dan ándere flesje, met chloroform schat
Koop dan een paar bolletjes staalwol ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nah, van die kleurstof gaan m'n filters dichtzitten. Mag het ook blanke diesel zijn? Kan ik meteen de tank van m'n auto volgieten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij is de spoilerbalk echt breder.Beter onethisch dan oneetbaar
Dat zal haast welquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Woei, jij moet in de buurt wonen.
Ik speel nooit vals. Al kun je regels altijd een beetje proberen bij te buigen natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar ik verdenk jou nu al van valsspelen
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]Bij mij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij is de spoilerbalk echt breder.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]Hmm, wel als je de spoiler buiten de quote hourdt, zie ik nu.. mar in de quote niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij is de spoilerbalk echt breder.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja, dat klinkt wel een stuk subtielerquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik speel nooit vals. Al kun je regels altijd een beetje proberen bij te buigen natuurlijk
En dat voor een boer uit de Achterhoekquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel een stuk subtieler
Triviantquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere keer als ik WT dit soort dingen zie posten, weet ik zekerder dat we eens een spelletjesmeet moeten doen met Triviant. Hij slacht ons daarin.
Oh godquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dat voor een boer uit de Achterhoek
Niet nodig, ik ben multicultiquote:
Ik won altijd vroeger, maar ik durf het niet op te nemen tegen C_M en WT. Die weten nog veel meer feitjes.quote:
Als wij dan gewoon een team zijn en ons nu alvast gaan inlezenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik won altijd vroeger, maar ik durf het niet op te nemen tegen C_M en WT. Die weten nog veel meer feitjes.
Varkenstikkertje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh!
Ik heb een goed voorspelletje gevonden!
Swientje tikken
Dat had ik dan ook nergens beweerd, maar zo kon je mijn zin wel opvatten ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, wel als je de spoiler buiten de quote hourdt, zie ik nu.. mar in de quote niet..
Ja.quote:
N.a.v. wat eigenlijk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere keer als ik WT dit soort dingen zie posten, weet ik zekerder dat we eens een spelletjesmeet moeten doen met Triviant. Hij slacht ons daarin.
Ik ben wel de partijdige bank.. anders verlies ik toch..quote:
Goed idee wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als wij dan gewoon een team zijn en ons nu alvast gaan inlezen
Muziekkenner meldt zichquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Bij pubquizzen enzulks verliest mijn team altijd in de muziekronde. Als we wat meer verstand hadden van muziek, hadden we misschien ook eens gewonnen.![]()
Kutmuziekrondemetdubbelepunten.
Je hebt nog tijd om je in te lezen in een categoriequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben wel de partijdige bank.. anders verlies ik toch..
Hoi Tijnquote:
Je krijgt vaak van die nare vragen, hoe oud de docher van van de toetsenist van de band "Focus" was ten tijde van het nummer "Sylvia" en zulks.quote:
Wel een gaaf nummer trouwens.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je krijgt vaak van die nare vragen, hoe oud de docher van van de toetsenist van de band "Focus" was ten tijde van het nummer "Sylvia" en zulks.
Dat weet toch iedereen dat is 4quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je krijgt vaak van die nare vragen, hoe oud de docher van van de toetsenist van de band "Focus" was ten tijde van het nummer "Sylvia" en zulks.
Volgens mij heeft Tijn zich net aangemeldquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Bij pubquizzen enzulks verliest mijn team altijd in de muziekronde. Als we wat meer verstand hadden van muziek, hadden we misschien ook eens gewonnen.![]()
Kutmuziekrondemetdubbelepunten.
Als je je eigen posts vergelijkt met die van bijvoorbeeld Tijn of Twi, zie je dan verschil?quote:
Iedere woensdag op en neer naar Leiden is niet echt handig lijkt me.quote:
Ik ben slecht in lezen.. Ik heb al bijna anderhalf jaar een boek liggen dat ik moet lezen, maar ik ben nogsteeds niet voorbij pagina 10 ofzo..quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd om je in te lezen in een categorie
[..]
Hoi Tijn
Ah je moet 'm ook niet echt zo vasthouden, dat is zielig. Maar letterlijk tikkertje doen is tofquote:
Mijn posts beginnen meestal met een hoofdletter en eindigen met een punt, dat is bij tijnbrein niet altijd het geval.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je je eigen posts vergelijkt met die van bijvoorbeeld Tijn of Twi, zie je dan verschil?
[..]
Iedere woensdag op en neer naar Leiden is niet echt handig lijkt me.![]()
Daarnaast doen we het al een tijdje niet echt meer omdat iedereen het zo druk heeft.
Ja daar moet je wel de tijd en rust voor nemen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben slecht in lezen.. Ik heb al bijna anderhalf jaar een boek liggen dat ik moet lezen, maar ik ben nogsteeds niet voorbij pagina 10 ofzo..
Nee want dan vind ik het zelig voor mezelf en ik haat zelfmedelijdenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah je moet 'm ook niet echt zo vasthouden, dat is zielig. Maar letterlijk tikkertje doen is tof
Nouja, jij mag wel 't swientje zijn anders, als je het zielig vind voor het swientje
Hmm. En als we het zonder de modder doen dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee want dan vind ik het zelig voor mezelf en ik haat zelfmedelijden
Heerlijk nrquote:
Of we doen een ander onderdeel met modderquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. En als we het zonder de modder doen dan?
Hoeven we naderhand ook niet uitgebreid te douchen
Nee dat is niet echt praktisch inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je je eigen posts vergelijkt met die van bijvoorbeeld Tijn of Twi, zie je dan verschil?
[..]
Iedere woensdag op en neer naar Leiden is niet echt handig lijkt me.![]()
Daarnaast doen we het al een tijdje niet echt meer omdat iedereen het zo druk heeft.
Maar dat is juist het leukste deelquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. En als we het zonder de modder doen dan?
Hoeven we naderhand ook niet uitgebreid te douchen
En het nut van deze opsomming is?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn posts beginnen meestal met een hoofdletter en eindigen met een punt, dat is bij tijnbrein niet altijd het geval.
Miauwtje tikken?quote:
Want? Anders krijg ik tikken?quote:
Knietje werkt ook primaquote:
Ik wilde al zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Knietje werkt ook primaoh wacht wat zeg ik nu
je bent geen politie agent?
Nou weet ik waar je woontquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggenik woon naast een politiebureau, af en toe zie ik de fijne kneepjes van het vak.
Jaquote:
Maar verder ben je wel lief?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggenik woon naast een politiebureau, af en toe zie ik de fijne kneepjes van het vak.
Braafquote:
Heel Amsterdam is goed bereikbaar met een busquote:
Ja er stoppen er hier genoegquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel Amsterdam is goed bereikbaar met een bus
Jij hebt best veel ov in de buurt jaquote:
Yep dat is best relaxed. Alleen de afstemming mag wel wat beter, alles vertrekt altijd tegelijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt best veel ov in de buurt ja
Ja maar hoelang moet je wachten danquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yep dat is best relaxed. Alleen de afstemming mag wel wat beter, alles vertrekt altijd tegelijk![]()
Klote GVB
Nou in de spits 9 0f 10 minuten, daarna toch wel een kwartier, in mijn beleving...quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hoelang moet je wachten dan
5minuten?
JEZUS, NEEM EEN BED MEE!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou in de spits 9 0f 10 minuten, daarna toch wel een kwartier, in mijn beleving...
Jullie zijn verwendquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou in de spits 9 0f 10 minuten, daarna toch wel een kwartier, in mijn beleving...
10minuten is best voor lang voor in Amsterdamquote:
Ik heb mijn hoekje in de bushalte al geclaimedquote:
Waaar woon jij dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Jullie zijn verwend![]()
Hier mag je blij zijn als je binnen 10min. loopafstand een bushalte tegenkomt..en daar komt dan vervolgens 1 bus per half uur. Stom boerenland hier.
Zuid Limburg.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoekje in de bushalte al geclaimed
[..]
Waaar woon jij dan?
Nou ik vind niet dat het met verwend te maken heefthet GVB houdt er gewoon een eigen tijdtabel (heet het zo?) op na. De bus komt zelden op het tijdstip waarop 'ie moet komen
Betaal je huur? Is er een wachtlijst van 6 jaar tenzij je urgentie hebt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoekje in de bushalte al geclaimed
Zelfs slechter geregeld dan hier?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:01 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Zuid Limburg.
Maar het scheelt iig dat je weet dat je nooit zo lang staat te wachten. Plus de verbindingen met trein/tram/vliegtuig/ballonvaart/whatever is bij jullie ook wat beter geregeld. Als ik naar mijn werk wil met OV, ben ik 90~100 min. onderweg. Met de auto ben ik er in 20 minuutjes.
Pfff ja dat lijkt me dus een drama. Maarre jij doet dus alles met de auto?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:01 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Zuid Limburg.
Maar het scheelt iig dat je weet dat je nooit zo lang staat te wachten. Plus de verbindingen met trein/tram/vliegtuig/ballonvaart/whatever is bij jullie ook wat beter geregeld. Als ik naar mijn werk wil met OV, ben ik 90~100 min. onderweg. Met de auto ben ik er in 20 minuutjes.
Ik heb er inderdaad bijna 6 jaar voor moeten vechtenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Betaal je huur? Is er een wachtlijst van 6 jaar tenzij je urgentie hebt?
Juist.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
OV werkt prima als je er niets van verwacht
Meeste dingen wel ja. Vind ik ook niet erg hoor, lekker onafhankelijk. Maar voor schoolgaande jeugd, studenten en bijvoorbeeld ouderen is het wel erg lastig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff ja dat lijkt me dus een drama. Maarre jij doet dus alles met de auto?
Wat is er met jou aan de hand twi?quote:
Files kennen we dan weer niet hier. Dat scheelt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen klachten over het OV. Bovendien is in de file staan net zo kut
Dat scheeltquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Files kennen we dan weer niet hier. Dat scheelt.
Ik typte een nadeel over het OV en toen realiseerde ik me dat ik heeeeeeeeeeeeul snel moest typen dat dat voor het hele verkeer geld. Vandaar dat ene typfoutje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er met jou aan de hand twi?
twi vertel me eens wat de algemene verschillen zijn tussen jouw en mijn postings?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik typte een nadeel over het OV en toen realiseerde ik me dat ik heeeeeeeeeeeeul snel moest typen dat dat voor het hele verkeer geld. Vandaar dat ene typfoutje.
De jouwe bevatten enige intelligentie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
twi vertel me eens wat de algemene verschillen zijn tussen jouw en mijn postings?
Mij in vieren laten delen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wordt de paarden erbij halen!
Misschien.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik typte een nadeel over het OV en toen realiseerde ik me dat ik heeeeeeeeeeeeul snel moest typen dat dat voor het hele verkeer geld. Vandaar dat ene typfoutje.
Mag ik je wat vragen?quote:
Ken je de film "Twister"?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Ik kom morgen weer naar de vissenkoppen dorp. Hoe is het weer daar nu?
Jij altijd, schatje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
Ik wilde net wat serieuzer worden in mijn relatie tot Flips.
[..]![]()
Ik kom morgen weer naar de vissenkoppen dorp. Hoe is het weer daar nu?
[..]
Mag ik je wat vragen?
Vanwege een vraag die Kaneelstokje mij stelde. Ik wist het niet zo goed dus ik heb mijn hulplijn ingeschakeld.quote:
Ik kan een wondertje als jij niet voor mij alleen houden. Dat is niet eerlijk voor de rest van de wereld.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wordt de paarden erbij halen!
Als het een hond was was het vast weer heel zielig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets met een koe die de lucht invloog
Nee, ik ben meer van de kattenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het een hond was was het vast weer heel zielig.
Jammer.quote:
Stel, ik kom jou ophalen voor onze date en ik heb mijn handen vol. In mijn ene hand heb ik een prachtig bosje zelfgeplukte bloemen (paarsquote:
Hoe is het met jouw poesje?quote:
Wil ze dan melk ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja nu is ze rustig, maar om 6 uur ;s ochtends
Je poesje aaien is toch fijnquote:
Haha, noem jij de jouwe slak?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stel, ik kom jou ophalen voor onze date en ik heb mijn handen vol. In mijn ene hand heb ik een prachtig bosje zelfgeplukte bloemen (paars) en in mijn andere hand heb ik een slak.
Als ik je zou vragen er een te kiezen, welke zou je dan nemen?
Biologisch klok van je poes beter afstellen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet als ze om 6 uur aan de deur staat te krabben
Poezen zijn net vrouwen, daar valt niets aan af te stellen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Biologisch klok van je poes beter afstellen dan
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Poezen zijn net vrouwen, daar valt niets aan af te stellen.
Wat is dat toch met jou en penisgrappen de laatste tijd?quote:
Geen ervaring meequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Poezen zijn net vrouwen, daar valt niets aan af te stellen.
Dat was de enige grap die ik zagquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en penisgrappen de laatste tijd?
Je bent geobsedeerd door penissen. Ik heb slecht nieuws voor je kerel...quote:
Dan valt de opmerkingen dat paarse bloemen verschrikkelijk zijn om te geven vast ook in de gevarenzone net óver de grens van metrosexualiteitquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent geobsedeerd door penissen. Ik heb slecht nieuws voor je kerel...
Nee, dat is gewoon mannelijkheid.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dan valt de opmerkingen dat paarse bloemen verschrikkelijk zijn om te geven vast ook in de gevarenzone net óver de grens van metrosexualiteit
De bloemen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Stel, ik kom jou ophalen voor onze date en ik heb mijn handen vol. In mijn ene hand heb ik een prachtig bosje zelfgeplukte bloemen (paars) en in mijn andere hand heb ik een slak.
Als ik je zou vragen er een te kiezen, welke zou je dan nemen?
Wat ontzettend lief van je dat je zo aan je medemense denkt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan een wondertje als jij niet voor mij alleen houden. Dat is niet eerlijk voor de rest van de wereld.
[..]![]()
Wat een heerlijke opmerking.
Rouw of onderdanigheid.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon mannelijkheid.
Wat is er mis met paars dan?
hoi kaneelquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en penisgrappen de laatste tijd?
Je bent gewoon zelf te dicht langs een andere auto geredenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kaneel
me zijspiegel is er WEER! afgevallen.
dit keer is die er afgereden door een nazi denk ik.
Ik ben een klein beetje teleurgesteld nu.quote:
He, nooit geweten. Ik vind paars gewoon mooi.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Rouw of onderdanigheid.
Oké, stiekem heb ik het opgezocht
Hoi Fluffy.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kaneel
me zijspiegel is er WEER! afgevallen.
dit keer is die er afgereden door een nazi denk ik.
Ik kan me ergere manieren voorstellen om te stervenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Flips trekt alle mannen die ze ontmoet uit elkaar
Ehm.. Nou.. Ja, ik wel.. Vierendelen is niet mijn dingquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan me ergere manieren voorstellen om te sterven
nee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent gewoon zelf te dicht langs een andere auto gereden
eerst niet , want ik was te lui. toen had ik een caravanspiegel erop gedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje teleurgesteld nu.
Ik ontmoette een vrouw die de slak koos.Ik wilde met haar trouwen, maar ze heeft al een vriend.
[..]
He, nooit geweten. Ik vind paars gewoon mooi.
[..]
Hoi Fluffy.
Hoe had je je zijspiegel gemaakt vorige keer?
ja dicht bij duitsland hier. hij heeft nu weer een ander deel van de spiegel gemold die ik nog nooit heb moeten fixxen.quote:Zou wel een kutstreek zijn van die nazi. Zijn die er veel, bij jou in de buurt?
Ik heb nare herinneringen aan slakken. Vriendin van vroeger daagde mij altijd uit om die beesten te aaien/aanraken. Sinsdien ben ik niet zo een fan van slakken. Dus sorry.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje teleurgesteld nu.
Ik ontmoette een vrouw die de slak koos.Ik wilde met haar trouwen, maar ze heeft al een vriend.
[..]
He, nooit geweten. Ik vind paars gewoon mooi.
[..]
Hoi Fluffy.
Hoe had je je zijspiegel gemaakt vorige keer?
Zou wel een kutstreek zijn van die nazi. Zijn die er veel, bij jou in de buurt?
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Flips trekt alle mannen die ze ontmoet uit elkaar
Ga je hem nu weer maken dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
eerst niet , want ik was te lui. toen had ik een caravanspiegel erop gedaan.
en toen had ik hem een half jaar later ofzo gewoon helemaal gemaakt! allemaal werk, helemaal nieuw schroefje erin, nieuw veertje erin etc etc.
[..]
ja dicht bij duitsland hier. hij heeft nu weer een ander deel van de spiegel gemold die ik nog nooit heb moeten fixxen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nare herinneringen aan slakken. Vriendin van vroeger daagde mij altijd uit om die beesten te aaien/aanraken. Sinsdien ben ik niet zo een fan van slakken. Dus sorry.![]()
En wel vervelend. dat dat meisje een vriend heeft.
Haha ik ken er meer!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je hem nu weer maken dan?
[..]
Er zijn zoveel leuke vrouwen met vriend(in), niet normaal meer.
Ik ken maar 2 vrouwen die niet bezet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |