quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook. Neuken dan maar?
Weet je nog goede voorspelletjes? Scrabble?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook. Neuken dan maar?
Best wel lelijk eigenlijk dat het spoilervak breder is dan het quotevak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een slecht gevoel voor humor
Het kijken van een twents teeveeprogramma over boer Harmsen doet het ook erg goed. Lekker met het rubber door de blubberquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet je nog goede voorspelletjes? Scrabble?
Het Twents doet het bij mij wat minderquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kijken van een twents teeveeprogramma over boer Harmsen doet het ook erg goed. Lekker met het rubber door de blubber
Samen strijken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het Twents doet het bij mij wat mindermag het geluid uit?
Ik zie ik zie wat jij niet ziet? En dan steeds iets meer uittrekken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet je nog goede voorspelletjes? Scrabble?
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje droogtrekken. Prima als voorspel zeg ik je.
Je zou dan toch juist meer aan moeten trekken denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet? En dan steeds iets meer uittrekken?
Oh dat vind ik dus niet lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Of samen gras maaien. Noooooooooooh die geur van vers gemaaid gras alleen al
Welk station?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe laat zie ik je op het station?
Neehee, raden wat er het is natuurlijk! En sja, wie wint heeft een prijs verdiendquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
[..]
Je zou dan toch juist meer aan moeten trekken denk ik
Haha ik wil eerste de spelregels lezen van tevorenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Neehee, raden wat er het is natuurlijk! En sja, wie wint heeft een prijs verdient
Ik heb een flesje naast mijn bed, even snuiven voor het slapen gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |