Ik heb mijn hoekje in de bushalte al geclaimedquote:
Waaar woon jij dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Jullie zijn verwend![]()
Hier mag je blij zijn als je binnen 10min. loopafstand een bushalte tegenkomt..en daar komt dan vervolgens 1 bus per half uur. Stom boerenland hier.

Zuid Limburg.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoekje in de bushalte al geclaimed
[..]
Waaar woon jij dan?
Nou ik vind niet dat het met verwend te maken heefthet GVB houdt er gewoon een eigen tijdtabel (heet het zo?) op na. De bus komt zelden op het tijdstip waarop 'ie moet komen

Betaal je huur? Is er een wachtlijst van 6 jaar tenzij je urgentie hebt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoekje in de bushalte al geclaimed

Zelfs slechter geregeld dan hier?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:01 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Zuid Limburg.
Maar het scheelt iig dat je weet dat je nooit zo lang staat te wachten. Plus de verbindingen met trein/tram/vliegtuig/ballonvaart/whatever is bij jullie ook wat beter geregeld. Als ik naar mijn werk wil met OV, ben ik 90~100 min. onderweg. Met de auto ben ik er in 20 minuutjes.

Pfff ja dat lijkt me dus een drama. Maarre jij doet dus alles met de auto?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:01 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Zuid Limburg.
Maar het scheelt iig dat je weet dat je nooit zo lang staat te wachten. Plus de verbindingen met trein/tram/vliegtuig/ballonvaart/whatever is bij jullie ook wat beter geregeld. Als ik naar mijn werk wil met OV, ben ik 90~100 min. onderweg. Met de auto ben ik er in 20 minuutjes.
Ik heb er inderdaad bijna 6 jaar voor moeten vechtenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Betaal je huur? Is er een wachtlijst van 6 jaar tenzij je urgentie hebt?

Juist.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
OV werkt prima als je er niets van verwacht
Meeste dingen wel ja. Vind ik ook niet erg hoor, lekker onafhankelijk. Maar voor schoolgaande jeugd, studenten en bijvoorbeeld ouderen is het wel erg lastig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff ja dat lijkt me dus een drama. Maarre jij doet dus alles met de auto?

Wat is er met jou aan de hand twi?quote:

Files kennen we dan weer niet hier. Dat scheelt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen klachten over het OV. Bovendien is in de file staan net zo kut

Dat scheeltquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Files kennen we dan weer niet hier. Dat scheelt.

Ik typte een nadeel over het OV en toen realiseerde ik me dat ik heeeeeeeeeeeeul snel moest typen dat dat voor het hele verkeer geld. Vandaar dat ene typfoutje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er met jou aan de hand twi?

twi vertel me eens wat de algemene verschillen zijn tussen jouw en mijn postings?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik typte een nadeel over het OV en toen realiseerde ik me dat ik heeeeeeeeeeeeul snel moest typen dat dat voor het hele verkeer geld. Vandaar dat ene typfoutje.

De jouwe bevatten enige intelligentie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
twi vertel me eens wat de algemene verschillen zijn tussen jouw en mijn postings?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |