Miauwtje tikken?quote:
Want? Anders krijg ik tikken?quote:
Knietje werkt ook primaquote:
Ik wilde al zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Knietje werkt ook primaoh wacht wat zeg ik nu
je bent geen politie agent?
Nou weet ik waar je woontquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggenik woon naast een politiebureau, af en toe zie ik de fijne kneepjes van het vak.
Jaquote:
Maar verder ben je wel lief?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggenik woon naast een politiebureau, af en toe zie ik de fijne kneepjes van het vak.
Braafquote:
Heel Amsterdam is goed bereikbaar met een busquote:
Ja er stoppen er hier genoegquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel Amsterdam is goed bereikbaar met een bus
Jij hebt best veel ov in de buurt jaquote:
Yep dat is best relaxed. Alleen de afstemming mag wel wat beter, alles vertrekt altijd tegelijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt best veel ov in de buurt ja
Ja maar hoelang moet je wachten danquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yep dat is best relaxed. Alleen de afstemming mag wel wat beter, alles vertrekt altijd tegelijk![]()
Klote GVB
Nou in de spits 9 0f 10 minuten, daarna toch wel een kwartier, in mijn beleving...quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hoelang moet je wachten dan
5minuten?
JEZUS, NEEM EEN BED MEE!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou in de spits 9 0f 10 minuten, daarna toch wel een kwartier, in mijn beleving...
Jullie zijn verwendquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou in de spits 9 0f 10 minuten, daarna toch wel een kwartier, in mijn beleving...
10minuten is best voor lang voor in Amsterdamquote:
Ik heb mijn hoekje in de bushalte al geclaimedquote:
Waaar woon jij dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Jullie zijn verwend![]()
Hier mag je blij zijn als je binnen 10min. loopafstand een bushalte tegenkomt..en daar komt dan vervolgens 1 bus per half uur. Stom boerenland hier.
Zuid Limburg.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoekje in de bushalte al geclaimed
[..]
Waaar woon jij dan?
Nou ik vind niet dat het met verwend te maken heefthet GVB houdt er gewoon een eigen tijdtabel (heet het zo?) op na. De bus komt zelden op het tijdstip waarop 'ie moet komen
Betaal je huur? Is er een wachtlijst van 6 jaar tenzij je urgentie hebt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoekje in de bushalte al geclaimed
Zelfs slechter geregeld dan hier?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:01 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Zuid Limburg.
Maar het scheelt iig dat je weet dat je nooit zo lang staat te wachten. Plus de verbindingen met trein/tram/vliegtuig/ballonvaart/whatever is bij jullie ook wat beter geregeld. Als ik naar mijn werk wil met OV, ben ik 90~100 min. onderweg. Met de auto ben ik er in 20 minuutjes.
Pfff ja dat lijkt me dus een drama. Maarre jij doet dus alles met de auto?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:01 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Zuid Limburg.
Maar het scheelt iig dat je weet dat je nooit zo lang staat te wachten. Plus de verbindingen met trein/tram/vliegtuig/ballonvaart/whatever is bij jullie ook wat beter geregeld. Als ik naar mijn werk wil met OV, ben ik 90~100 min. onderweg. Met de auto ben ik er in 20 minuutjes.
Ik heb er inderdaad bijna 6 jaar voor moeten vechtenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Betaal je huur? Is er een wachtlijst van 6 jaar tenzij je urgentie hebt?
Juist.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
OV werkt prima als je er niets van verwacht
Meeste dingen wel ja. Vind ik ook niet erg hoor, lekker onafhankelijk. Maar voor schoolgaande jeugd, studenten en bijvoorbeeld ouderen is het wel erg lastig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff ja dat lijkt me dus een drama. Maarre jij doet dus alles met de auto?
Wat is er met jou aan de hand twi?quote:
Files kennen we dan weer niet hier. Dat scheelt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen klachten over het OV. Bovendien is in de file staan net zo kut
Dat scheeltquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Files kennen we dan weer niet hier. Dat scheelt.
Ik typte een nadeel over het OV en toen realiseerde ik me dat ik heeeeeeeeeeeeul snel moest typen dat dat voor het hele verkeer geld. Vandaar dat ene typfoutje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er met jou aan de hand twi?
twi vertel me eens wat de algemene verschillen zijn tussen jouw en mijn postings?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik typte een nadeel over het OV en toen realiseerde ik me dat ik heeeeeeeeeeeeul snel moest typen dat dat voor het hele verkeer geld. Vandaar dat ene typfoutje.
De jouwe bevatten enige intelligentie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
twi vertel me eens wat de algemene verschillen zijn tussen jouw en mijn postings?
Mij in vieren laten delen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wordt de paarden erbij halen!
Misschien.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik typte een nadeel over het OV en toen realiseerde ik me dat ik heeeeeeeeeeeeul snel moest typen dat dat voor het hele verkeer geld. Vandaar dat ene typfoutje.
Mag ik je wat vragen?quote:
Ken je de film "Twister"?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Ik kom morgen weer naar de vissenkoppen dorp. Hoe is het weer daar nu?
Jij altijd, schatje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
Ik wilde net wat serieuzer worden in mijn relatie tot Flips.
[..]![]()
Ik kom morgen weer naar de vissenkoppen dorp. Hoe is het weer daar nu?
[..]
Mag ik je wat vragen?
Vanwege een vraag die Kaneelstokje mij stelde. Ik wist het niet zo goed dus ik heb mijn hulplijn ingeschakeld.quote:
Ik kan een wondertje als jij niet voor mij alleen houden. Dat is niet eerlijk voor de rest van de wereld.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wordt de paarden erbij halen!
Als het een hond was was het vast weer heel zielig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets met een koe die de lucht invloog
Nee, ik ben meer van de kattenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het een hond was was het vast weer heel zielig.
Jammer.quote:
Stel, ik kom jou ophalen voor onze date en ik heb mijn handen vol. In mijn ene hand heb ik een prachtig bosje zelfgeplukte bloemen (paarsquote:
Hoe is het met jouw poesje?quote:
Wil ze dan melk ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja nu is ze rustig, maar om 6 uur ;s ochtends
Je poesje aaien is toch fijnquote:
Haha, noem jij de jouwe slak?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stel, ik kom jou ophalen voor onze date en ik heb mijn handen vol. In mijn ene hand heb ik een prachtig bosje zelfgeplukte bloemen (paars) en in mijn andere hand heb ik een slak.
Als ik je zou vragen er een te kiezen, welke zou je dan nemen?
Biologisch klok van je poes beter afstellen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet als ze om 6 uur aan de deur staat te krabben
Poezen zijn net vrouwen, daar valt niets aan af te stellen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Biologisch klok van je poes beter afstellen dan
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Poezen zijn net vrouwen, daar valt niets aan af te stellen.
Wat is dat toch met jou en penisgrappen de laatste tijd?quote:
Geen ervaring meequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Poezen zijn net vrouwen, daar valt niets aan af te stellen.
Dat was de enige grap die ik zagquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en penisgrappen de laatste tijd?
Je bent geobsedeerd door penissen. Ik heb slecht nieuws voor je kerel...quote:
Dan valt de opmerkingen dat paarse bloemen verschrikkelijk zijn om te geven vast ook in de gevarenzone net óver de grens van metrosexualiteitquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent geobsedeerd door penissen. Ik heb slecht nieuws voor je kerel...
Nee, dat is gewoon mannelijkheid.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dan valt de opmerkingen dat paarse bloemen verschrikkelijk zijn om te geven vast ook in de gevarenzone net óver de grens van metrosexualiteit
De bloemen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Stel, ik kom jou ophalen voor onze date en ik heb mijn handen vol. In mijn ene hand heb ik een prachtig bosje zelfgeplukte bloemen (paars) en in mijn andere hand heb ik een slak.
Als ik je zou vragen er een te kiezen, welke zou je dan nemen?
Wat ontzettend lief van je dat je zo aan je medemense denkt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan een wondertje als jij niet voor mij alleen houden. Dat is niet eerlijk voor de rest van de wereld.
[..]![]()
Wat een heerlijke opmerking.
Rouw of onderdanigheid.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon mannelijkheid.
Wat is er mis met paars dan?
hoi kaneelquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en penisgrappen de laatste tijd?
Je bent gewoon zelf te dicht langs een andere auto geredenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kaneel
me zijspiegel is er WEER! afgevallen.
dit keer is die er afgereden door een nazi denk ik.
Ik ben een klein beetje teleurgesteld nu.quote:
He, nooit geweten. Ik vind paars gewoon mooi.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Rouw of onderdanigheid.
Oké, stiekem heb ik het opgezocht
Hoi Fluffy.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kaneel
me zijspiegel is er WEER! afgevallen.
dit keer is die er afgereden door een nazi denk ik.
Ik kan me ergere manieren voorstellen om te stervenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Flips trekt alle mannen die ze ontmoet uit elkaar
Ehm.. Nou.. Ja, ik wel.. Vierendelen is niet mijn dingquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan me ergere manieren voorstellen om te sterven
nee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent gewoon zelf te dicht langs een andere auto gereden
eerst niet , want ik was te lui. toen had ik een caravanspiegel erop gedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje teleurgesteld nu.
Ik ontmoette een vrouw die de slak koos.Ik wilde met haar trouwen, maar ze heeft al een vriend.
[..]
He, nooit geweten. Ik vind paars gewoon mooi.
[..]
Hoi Fluffy.
Hoe had je je zijspiegel gemaakt vorige keer?
ja dicht bij duitsland hier. hij heeft nu weer een ander deel van de spiegel gemold die ik nog nooit heb moeten fixxen.quote:Zou wel een kutstreek zijn van die nazi. Zijn die er veel, bij jou in de buurt?
Ik heb nare herinneringen aan slakken. Vriendin van vroeger daagde mij altijd uit om die beesten te aaien/aanraken. Sinsdien ben ik niet zo een fan van slakken. Dus sorry.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje teleurgesteld nu.
Ik ontmoette een vrouw die de slak koos.Ik wilde met haar trouwen, maar ze heeft al een vriend.
[..]
He, nooit geweten. Ik vind paars gewoon mooi.
[..]
Hoi Fluffy.
Hoe had je je zijspiegel gemaakt vorige keer?
Zou wel een kutstreek zijn van die nazi. Zijn die er veel, bij jou in de buurt?
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Flips trekt alle mannen die ze ontmoet uit elkaar
Ga je hem nu weer maken dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
eerst niet , want ik was te lui. toen had ik een caravanspiegel erop gedaan.
en toen had ik hem een half jaar later ofzo gewoon helemaal gemaakt! allemaal werk, helemaal nieuw schroefje erin, nieuw veertje erin etc etc.
[..]
ja dicht bij duitsland hier. hij heeft nu weer een ander deel van de spiegel gemold die ik nog nooit heb moeten fixxen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nare herinneringen aan slakken. Vriendin van vroeger daagde mij altijd uit om die beesten te aaien/aanraken. Sinsdien ben ik niet zo een fan van slakken. Dus sorry.![]()
En wel vervelend. dat dat meisje een vriend heeft.
Haha ik ken er meer!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je hem nu weer maken dan?
[..]
Er zijn zoveel leuke vrouwen met vriend(in), niet normaal meer.
Ik ken maar 2 vrouwen die niet bezet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |