Wat is dat toch met jou en penisgrappen de laatste tijd?quote:
Geen ervaring meequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Poezen zijn net vrouwen, daar valt niets aan af te stellen.
Dat was de enige grap die ik zagquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en penisgrappen de laatste tijd?
Je bent geobsedeerd door penissen. Ik heb slecht nieuws voor je kerel...quote:
Dan valt de opmerkingen dat paarse bloemen verschrikkelijk zijn om te geven vast ook in de gevarenzone net óver de grens van metrosexualiteitquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent geobsedeerd door penissen. Ik heb slecht nieuws voor je kerel...
Nee, dat is gewoon mannelijkheid.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dan valt de opmerkingen dat paarse bloemen verschrikkelijk zijn om te geven vast ook in de gevarenzone net óver de grens van metrosexualiteit
De bloemen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Stel, ik kom jou ophalen voor onze date en ik heb mijn handen vol. In mijn ene hand heb ik een prachtig bosje zelfgeplukte bloemen (paars) en in mijn andere hand heb ik een slak.
Als ik je zou vragen er een te kiezen, welke zou je dan nemen?
Wat ontzettend lief van je dat je zo aan je medemense denkt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan een wondertje als jij niet voor mij alleen houden. Dat is niet eerlijk voor de rest van de wereld.
[..]![]()
Wat een heerlijke opmerking.
Rouw of onderdanigheid.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon mannelijkheid.
Wat is er mis met paars dan?
hoi kaneelquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou en penisgrappen de laatste tijd?
Je bent gewoon zelf te dicht langs een andere auto geredenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kaneel
me zijspiegel is er WEER! afgevallen.
dit keer is die er afgereden door een nazi denk ik.
Ik ben een klein beetje teleurgesteld nu.quote:
He, nooit geweten. Ik vind paars gewoon mooi.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Rouw of onderdanigheid.
Oké, stiekem heb ik het opgezocht
Hoi Fluffy.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kaneel
me zijspiegel is er WEER! afgevallen.
dit keer is die er afgereden door een nazi denk ik.
Ik kan me ergere manieren voorstellen om te stervenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Flips trekt alle mannen die ze ontmoet uit elkaar
Ehm.. Nou.. Ja, ik wel.. Vierendelen is niet mijn dingquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan me ergere manieren voorstellen om te sterven
nee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent gewoon zelf te dicht langs een andere auto gereden
eerst niet , want ik was te lui. toen had ik een caravanspiegel erop gedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje teleurgesteld nu.
Ik ontmoette een vrouw die de slak koos.Ik wilde met haar trouwen, maar ze heeft al een vriend.
[..]
He, nooit geweten. Ik vind paars gewoon mooi.
[..]
Hoi Fluffy.
Hoe had je je zijspiegel gemaakt vorige keer?
ja dicht bij duitsland hier. hij heeft nu weer een ander deel van de spiegel gemold die ik nog nooit heb moeten fixxen.quote:Zou wel een kutstreek zijn van die nazi. Zijn die er veel, bij jou in de buurt?
Ik heb nare herinneringen aan slakken. Vriendin van vroeger daagde mij altijd uit om die beesten te aaien/aanraken. Sinsdien ben ik niet zo een fan van slakken. Dus sorry.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje teleurgesteld nu.
Ik ontmoette een vrouw die de slak koos.Ik wilde met haar trouwen, maar ze heeft al een vriend.
[..]
He, nooit geweten. Ik vind paars gewoon mooi.
[..]
Hoi Fluffy.
Hoe had je je zijspiegel gemaakt vorige keer?
Zou wel een kutstreek zijn van die nazi. Zijn die er veel, bij jou in de buurt?
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Flips trekt alle mannen die ze ontmoet uit elkaar
Ga je hem nu weer maken dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
eerst niet , want ik was te lui. toen had ik een caravanspiegel erop gedaan.
en toen had ik hem een half jaar later ofzo gewoon helemaal gemaakt! allemaal werk, helemaal nieuw schroefje erin, nieuw veertje erin etc etc.
[..]
ja dicht bij duitsland hier. hij heeft nu weer een ander deel van de spiegel gemold die ik nog nooit heb moeten fixxen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nare herinneringen aan slakken. Vriendin van vroeger daagde mij altijd uit om die beesten te aaien/aanraken. Sinsdien ben ik niet zo een fan van slakken. Dus sorry.![]()
En wel vervelend. dat dat meisje een vriend heeft.
Haha ik ken er meer!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je hem nu weer maken dan?
[..]
Er zijn zoveel leuke vrouwen met vriend(in), niet normaal meer.
Ik ken maar 2 vrouwen die niet bezet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |