Miauwtje tikken?quote:
Want? Anders krijg ik tikken?quote:
Knietje werkt ook primaquote:
Ik wilde al zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Knietje werkt ook primaoh wacht wat zeg ik nu
je bent geen politie agent?
Nou weet ik waar je woontquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggenik woon naast een politiebureau, af en toe zie ik de fijne kneepjes van het vak.
Jaquote:
Maar verder ben je wel lief?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggenik woon naast een politiebureau, af en toe zie ik de fijne kneepjes van het vak.
Braafquote:
Heel Amsterdam is goed bereikbaar met een busquote:
Ja er stoppen er hier genoegquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel Amsterdam is goed bereikbaar met een bus
Jij hebt best veel ov in de buurt jaquote:
Yep dat is best relaxed. Alleen de afstemming mag wel wat beter, alles vertrekt altijd tegelijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt best veel ov in de buurt ja
Ja maar hoelang moet je wachten danquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yep dat is best relaxed. Alleen de afstemming mag wel wat beter, alles vertrekt altijd tegelijk![]()
Klote GVB
Nou in de spits 9 0f 10 minuten, daarna toch wel een kwartier, in mijn beleving...quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hoelang moet je wachten dan
5minuten?
JEZUS, NEEM EEN BED MEE!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou in de spits 9 0f 10 minuten, daarna toch wel een kwartier, in mijn beleving...
Jullie zijn verwendquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou in de spits 9 0f 10 minuten, daarna toch wel een kwartier, in mijn beleving...
10minuten is best voor lang voor in Amsterdamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |