Ik neem een bagel met geitenkaas, honing en pijnboompittenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:06 schreef Barbusse het volgende:
Zo even lunchen, what to eat, what to eat?
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem een bagel met geitenkaas, honing en pijnboompitten.
Ik afbak broodje uit de oven, kruidenkaas plakje gerookte zalm, wat citroen druppeltjes en plukje gemende sla om het af te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem een bagel met geitenkaas, honing en pijnboompitten.
Dit dus, en nog tot 5 bezig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
Ja, en nu kappen, ik heb nog niet gegeten
quote:
Drie broodjes pindakaas met een bananenshakequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
Ja, en nu kappen, ik heb nog niet gegeten
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
En toen werden we ge-rickrolled door heel de school.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
En toen werden we ge-rickrolled door heel de school.
Irreversible.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
Als je jezelf moest vergelijken met een film, welke film zou het dan zijn?
Nu wil ik heel graag zeggen Ocean´s Eleven, maar toch maar nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
Home Alonequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
Maar goed, om in krea´s mood te blijven: Oldboyquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, Ocean's it is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu wil ik heel graag zeggen Ocean´s Eleven, maar toch maar niet
Je ouders zijn op vakantie?quote:
Nog niet, maar wel hele dag werken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, Ocean's it is.
[..]
Je ouders zijn op vakantie?
toy story.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ik dacht dat jij wel Fightclub zou noemenquote:
Geen flauw idee...quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
zat meer aan psycho en forest gump te denken eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel Fightclub zou noemen
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zat meer aan psycho en forest gump te denken eigenlijk.
quote:
Ik vind je meer een Pippin.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:29 schreef Kreator het volgende:
Als ik een character was, was ik Smeagol.
Wait, whud?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bij Barbie altijd aan Californication denken.
Granata?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yeahhhhh.....great.....thanks....
Als je nou Rocco had gezegd ofzo.....
En vandaag is de langste dag van het jaar, vanaf nu worden de dagen weer korterquote:
Ik twijfelde tussen Aragorn en Pippin.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yeahhhhh.....great.....thanks....
Als je nou Rocco had gezegd ofzo.....
Dat is een compliment, huilliequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wait, whud?Hank Moody is wel baas natuurlijk
quote:
Ik voel me dan ook zeer vereerd hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Aragorn en Pippin.
[..]
Dat is een compliment, huillie.
Wat dan weer een van je minpunten is. Sarcasmequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook zeer vereerd hoorAlleen ben ik volgens mij bij lange na niet zo sarcastisch
Ik zal een boek schrijven over mijn gebroken hartquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan weer een van je minpunten is. Sarcasme.
Grapje, poppetje.
Is dit vunzige codetaal?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben weer weg... mn hondje mag met de puppies spelen!!
Ik zie dan liever George Clooney of Christian Bale in de hoofdrol.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal een boek schrijven over mijn gebroken hart![]()
Om deze vervolgens verfilmd te zien worden tot blockbuster met Brad Pitt en veel explosies en lekkere wijven in de hoofdrol.
je gebroken hart is als een slechte B-film?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal een boek schrijven over mijn gebroken hart![]()
Om deze vervolgens verfilmd te zien worden tot blockbuster met Brad Pitt en veel explosies en lekkere wijven in de hoofdrol.
B-films zijn per definitie geen blockbustersquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je gebroken hart is als een slechte B-film?
Het is Johnny Bravoquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je gebroken hart is als een slechte B-film?
Sowieso mensen die het over b films hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
B-films zijn per definitie geen blockbusters
Johnny, mijn heldquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is Johnny Bravo
[ afbeelding ]
Boooohquote:
Law abiding citizen, beste film ooitquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Booooh. Alhoewel... Ten tijde van the Phantom
!!!
Deze man begrijpt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die het over b films hebben
Dat zijn meestal de leukere films
Goede film, maar imo niet de beste film ooitquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Law abiding citizen, beste film ooit
Die was errug lekker, heerlijke film!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede film, maar imo niet de beste film ooit.
Oh, Krea, ik heb besloten dat ik god bless america op dvd ga bestellen!
Kutkleddersquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, ik schrik me de tyfus. Ben in de stad wat gaan drinken, straks shoppen, maar eerst wat drinken. Dus ik zit nietsvermoedend een blad door te bladeren, zie ik allemaal flitsen. Ik denk fuuuuuck! onweer!
Zit een moeder haar kledder van alle kanten op de foto te zetten.
Alweer of nog steeds?quote:
Alweerquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alweer
Krijg koppijn van de stress en voel mij echt ff niet goed
Ik zie je regelmatig opnde gekste tiden zeggen dat je gaat slapen.quote:
Als je nergens vanaf weet dan kan je beter je mening voor je houdenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie je regelmatig opnde gekste tiden zeggen dat je gaat slapen.
Nu wil ik me nergens mee bemoeien, maar zal je niet eens op normale tijden naar bed gaan. En dan slaap ik toch niet js geen excuus. Zo lang je op de meest vreemde tijden gaat slapen zal je inderdaad s'nachte niet slapen nee.
Mijn simpele mening
Hey kreequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef kree het volgende:
Eindelijk klaar met werk. Nu nog kapper. Eten en bandje. Lig ik weer niet voor twaalf uur. Blij dat het morgen vrijdag is.
Ben gesloopt.
Oh ja goedemiddag
Hee kreetje!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef kree het volgende:
Eindelijk klaar met werk. Nu nog kapper. Eten en bandje. Lig ik weer niet voor twaalf uur. Blij dat het morgen vrijdag is.
Ben gesloopt.
Oh ja goedemiddag
Eckte bazen werken hard.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef kree het volgende:
Ben gesloopt.
Oh ja goedemiddag
Het is opzich wel grappig, nu er weinig tot geen elektro werk is help ik mee aan de mechanische kant.quote:
hoeftoer!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet Groningen
Ik zit met een uurtje aan de bbq
quote:
The Sweetest Thing.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ga je nog naar het strand?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:06 schreef screwloose het volgende:
Owjaa ik ga zo ook een biertje nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |