Da's dan ándere flesje, met chloroform schatquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een flesje naast mijn bed, even snuiven voor het slapen gaanwat overigens vrij makkelijk gaat daarna
Jaaa, vond ik ook altijd lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:47 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind benzine altijd wel fijn ruiken. Het is een beetje zo'n 'verboden' geurtje, zoals vroeger die lijmpotjes snuiven op de basisschool
Uh, je beeld klopt niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best wel lelijk eigenlijk dat het spoilervak breder is dan het quotevak.
Spelregels zijn saaiquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ik wil eerste de spelregels lezen van tevoren
Nah, van die kleurstof gaan m'n filters dichtzitten. Mag het ook blanke diesel zijn? Kan ik meteen de tank van m'n auto volgietenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga rode diesel pissen, mafklapper.
Oja, wat dom van mequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's dan ándere flesje, met chloroform schat
Koop dan een paar bolletjes staalwol ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nah, van die kleurstof gaan m'n filters dichtzitten. Mag het ook blanke diesel zijn? Kan ik meteen de tank van m'n auto volgieten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij is de spoilerbalk echt breder.Beter onethisch dan oneetbaar
Dat zal haast welquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Woei, jij moet in de buurt wonen.
Ik speel nooit vals. Al kun je regels altijd een beetje proberen bij te buigen natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar ik verdenk jou nu al van valsspelen
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]Bij mij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij is de spoilerbalk echt breder.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]Hmm, wel als je de spoiler buiten de quote hourdt, zie ik nu.. mar in de quote niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij is de spoilerbalk echt breder.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja, dat klinkt wel een stuk subtielerquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik speel nooit vals. Al kun je regels altijd een beetje proberen bij te buigen natuurlijk
En dat voor een boer uit de Achterhoekquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel een stuk subtieler
Triviantquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere keer als ik WT dit soort dingen zie posten, weet ik zekerder dat we eens een spelletjesmeet moeten doen met Triviant. Hij slacht ons daarin.
Oh godquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dat voor een boer uit de Achterhoek
Niet nodig, ik ben multicultiquote:
Ik won altijd vroeger, maar ik durf het niet op te nemen tegen C_M en WT. Die weten nog veel meer feitjes.quote:
Als wij dan gewoon een team zijn en ons nu alvast gaan inlezenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik won altijd vroeger, maar ik durf het niet op te nemen tegen C_M en WT. Die weten nog veel meer feitjes.
Varkenstikkertje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh!
Ik heb een goed voorspelletje gevonden!
Swientje tikken
Dat had ik dan ook nergens beweerd, maar zo kon je mijn zin wel opvatten ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, wel als je de spoiler buiten de quote hourdt, zie ik nu.. mar in de quote niet..
Ja.quote:
N.a.v. wat eigenlijk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere keer als ik WT dit soort dingen zie posten, weet ik zekerder dat we eens een spelletjesmeet moeten doen met Triviant. Hij slacht ons daarin.
Ik ben wel de partijdige bank.. anders verlies ik toch..quote:
Goed idee wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als wij dan gewoon een team zijn en ons nu alvast gaan inlezen
Muziekkenner meldt zichquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Bij pubquizzen enzulks verliest mijn team altijd in de muziekronde. Als we wat meer verstand hadden van muziek, hadden we misschien ook eens gewonnen.![]()
Kutmuziekrondemetdubbelepunten.
Je hebt nog tijd om je in te lezen in een categoriequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben wel de partijdige bank.. anders verlies ik toch..
Hoi Tijnquote:
Je krijgt vaak van die nare vragen, hoe oud de docher van van de toetsenist van de band "Focus" was ten tijde van het nummer "Sylvia" en zulks.quote:
Wel een gaaf nummer trouwens.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je krijgt vaak van die nare vragen, hoe oud de docher van van de toetsenist van de band "Focus" was ten tijde van het nummer "Sylvia" en zulks.
Dat weet toch iedereen dat is 4quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je krijgt vaak van die nare vragen, hoe oud de docher van van de toetsenist van de band "Focus" was ten tijde van het nummer "Sylvia" en zulks.
Volgens mij heeft Tijn zich net aangemeldquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Bij pubquizzen enzulks verliest mijn team altijd in de muziekronde. Als we wat meer verstand hadden van muziek, hadden we misschien ook eens gewonnen.![]()
Kutmuziekrondemetdubbelepunten.
Als je je eigen posts vergelijkt met die van bijvoorbeeld Tijn of Twi, zie je dan verschil?quote:
Iedere woensdag op en neer naar Leiden is niet echt handig lijkt me.quote:
Ik ben slecht in lezen.. Ik heb al bijna anderhalf jaar een boek liggen dat ik moet lezen, maar ik ben nogsteeds niet voorbij pagina 10 ofzo..quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd om je in te lezen in een categorie
[..]
Hoi Tijn
Ah je moet 'm ook niet echt zo vasthouden, dat is zielig. Maar letterlijk tikkertje doen is tofquote:
Mijn posts beginnen meestal met een hoofdletter en eindigen met een punt, dat is bij tijnbrein niet altijd het geval.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je je eigen posts vergelijkt met die van bijvoorbeeld Tijn of Twi, zie je dan verschil?
[..]
Iedere woensdag op en neer naar Leiden is niet echt handig lijkt me.![]()
Daarnaast doen we het al een tijdje niet echt meer omdat iedereen het zo druk heeft.
Ja daar moet je wel de tijd en rust voor nemen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben slecht in lezen.. Ik heb al bijna anderhalf jaar een boek liggen dat ik moet lezen, maar ik ben nogsteeds niet voorbij pagina 10 ofzo..
Nee want dan vind ik het zelig voor mezelf en ik haat zelfmedelijdenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah je moet 'm ook niet echt zo vasthouden, dat is zielig. Maar letterlijk tikkertje doen is tof
Nouja, jij mag wel 't swientje zijn anders, als je het zielig vind voor het swientje
Hmm. En als we het zonder de modder doen dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee want dan vind ik het zelig voor mezelf en ik haat zelfmedelijden
Heerlijk nrquote:
Of we doen een ander onderdeel met modderquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. En als we het zonder de modder doen dan?
Hoeven we naderhand ook niet uitgebreid te douchen
Nee dat is niet echt praktisch inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je je eigen posts vergelijkt met die van bijvoorbeeld Tijn of Twi, zie je dan verschil?
[..]
Iedere woensdag op en neer naar Leiden is niet echt handig lijkt me.![]()
Daarnaast doen we het al een tijdje niet echt meer omdat iedereen het zo druk heeft.
Maar dat is juist het leukste deelquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. En als we het zonder de modder doen dan?
Hoeven we naderhand ook niet uitgebreid te douchen
En het nut van deze opsomming is?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn posts beginnen meestal met een hoofdletter en eindigen met een punt, dat is bij tijnbrein niet altijd het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |